زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

به انتظار تو نشستن، اشتباه ماست ، به انتظار تو باید ایستاد . . . مهدی (عج) جان

1392/4/2 19:05
نویسنده : معصومه
551 بازدید
اشتراک گذاری

 

در انتظار ديدنت همه دلها بيقرارند ..... اي تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار

الهم عجل لولیک الفرج..خدایا زودتر برسان ولی امر مارا..الهی آمین
ولادت با سعادت صاحب الزمان رو به همه ی شما دوسای عزیز تبریک میگم...امشب شب بزرگیه شب ولادت این امام بزرگ..من و نی نی رو از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید دوسای مهربونم...

*خدایا! آنچنان زمين گيرم نکن که هنگام ظهور مولا توان برخاستن نداشته باشم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله الهام
2 تیر 92 19:23
مــــــــــــهـدیـــــــا کعبــــــــــــــه شـــد از تــــــــــابِ تــــو بـــــــی تــــــــــاب بــتــــــــــــــــــــــــــــاب ! عزيزم عيد نيمه شعبان مبارك
مامان مانی مسافر کوچولو
3 تیر 92 16:41
میلاد مبارکاسم نی نی پیدا کردی همش یه اسم یادم میاد الان یادم رفته باز


عید شمام مبارک گلم..به به خانوم باهوش
مامان مانی مسافر کوچولو
3 تیر 92 16:41
یادم اومد روهام


رهام هم خیلی قشنگه عزیزم..ولی من اسم مذهبی میخام عزیزم...مرسی عزیزم
مری
4 تیر 92 10:39
سلام عید شما مبارککککککک
خانومی خوبی؟ گل پسری خوبه؟
کلی حرف دارم برات و همیشه در کمین نینی گپماما نیستی خو
راستی خداروشکر که همه چی اوکی بوده و نینی قبراقو سرحاله


چه عجب مری خانوووم..مرسی
ثمره
4 تیر 92 16:46
عیدت مبارک...





عید توهم ثمرررررره عززززززززیزم...

مری
5 تیر 92 16:54
برو خصوصی
مامان مانی مسافر کوچولو
5 تیر 92 17:59
سلام چطوریییییییییییییییییییییییییییییییی نی نی هزار تا بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


سلام عزیزم...مانی جون و شمام دو هزارتا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان عاطفه
7 تیر 92 0:11
خیلی دیر اومدم.عیدتون با تاخیر مبارک


شیدا
9 تیر 92 17:26
کجایی معصومه؟؟؟؟؟؟؟؟
اسم بچه چی شد؟؟؟؟


همینجام..
مری
10 تیر 92 23:03
حالا اگه من دیر آپ کنم اینجوریم میکنه اما خانوم تنبل خانوم هیچ معلوم نی کجاس بیاد یه کم از نینی گولو بنویسه محض یادگاری


حرف حساب که جواب نداره!راس میگی...حالا اگه تو دیر اپ کنی کچلت میکنما ولی خوده تنبلمو بگو..
مریم (مامان ثناجون)
11 تیر 92 8:12
سلام خاله معصومه کجایی خوبی نی نی خوبه
من در مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم میشه بهم رای بدی و به دوستات هم بگی مرسی عزیزم تا عید فطر مهلت شرکت در مسابقه هست.کد 215 را به شماره 20008080200بفرستید.یه دنیا ممنون

سلام عزیزم..ممنون...
چشم عزیزم..نمیگفتی ام رای میدادم
شیدا
11 تیر 92 21:57
ای معصومه ی بد اتاقش کامل نیست!!! وسایلش که کامل شد رمز میدم شما حتما حتما
مــآمــآنــے
19 تیر 92 13:26
تو پستای قبلی گفته بودم که
مودمم مشکل داشت که نبودیم

چرا آپ نمیکنی؟
فسقلی خوبه؟
تکون میخوره؟!
دکتر رفتی؟
سیسمونی خریدی؟
عکساشو نمیزاری؟


مهتاب
19 تیر 92 17:20
معصومه جونم سلامتی نی نی تو بسپره به آقامون مهدی
من یادم جشن نیمه شعبان بود آرزو کردم سال دیگه با نی نی باشم . سال دیگه شب نیمه شعبان خدای مهربون دخترم بهم داد


سپردم عزیزم..ان شاالله آقا خودش پشت و پناه تمام نی نی ها و بچه های اینجا و البته خود ماها هم باشه...