زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

این روزای ما..

1392/3/30 11:54
نویسنده : معصومه
623 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام..خوبین خوشین سلامتین؟الهی شکرررقلب
مام خوبیم خداروشکر..پسملی هم خوبه..پریروز نوبت دکتر داشتیم برا اولین بار میفرفتم پیش این خانوم دکتر خیلی خوب بود..تازه شم دوباره مارو سونو کرد هورااااااااا هورادو باره نی نی خوشگلمو دیدم و صدای قلب نازشو شنیدم الهیییییییییییی..
دکتر  گفت ماشاالله  رشدشم عالیه..اون روز  22هفته و دور روز داشتی عقشم.. ماشاالله هزار ماشاالله 490گرم هم وزنت بود عشق مامان..تاریخ زایمان یک روز اومد جلوتر و 2آبان تاریخش شد..الهی جینگل مامان خدا حفظت کنه و باقی روزام به سلامتی طی بشه و خوشگل من بپره توو بغلم..توو مطب وقت سونو ،ی ال سی دی گنده روبروم بود و من از اون داشتم روی ماهتو میدیدم گلم حسابی نگات کردم خانوم دکتر مهربونم حسابی توضیح میداد و واقعا خوب بود..
ولی چون نوبت دکترم همون روزی بود که فوتبال ایران کره بود برا جام جهانی باباییی با لذت نتونست نگاه کنه توو مطب بهش اصلا نچسبید نگا کردنش..بعد اینکه  کار ما توو مطب تموم شد مام قاطی جشن مردم شدیم..خیلی خوب بود.راسی روز انتخابات ینی روز جمعه من و نی نی و باباش رفتیم رای دادیما..انقد ی جوری بودم با ی نی نی توو دلی رفتم برا رای دادن..
دیگه اینکه آها وارد ماه شیشم شدیم و ان شاالله دیگه کم مونده به ورود نی نی..به نظرم این بیست و دو هفته عین برق گذشت از روزی که فمیدم نی نی اومده تا الان..خدایا شکرت..چه روزایی سپری کردیما ولی..خدایاشکرت سخت بود و شیرین..وای چه قد حرف زدما ببخشین..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

sanaz
30 خرداد 92 14:52
6mahegie nini to dlt mobarak azizam


ممنون سانازجان..فقط کاش آدرستو میزاشتی همون وب کودک فردا بودی عزیز؟
زهرا
31 خرداد 92 19:37
ورود نینی به ماه ششم رو تبریک میگم . امیدوارم ادامه دوران رو به خوبی طی کنی عزیزم


ممنون عزیزم...ان شاالله
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
1 تیر 92 14:22
مرسی نظر لطفته در مورد اتاق عزیزممم
الهی چقد زود داره میگذره ها انگار همین دیروز بود خبر اومدن نی نیو دادی ماشالله خدا نگهدارش باشه هنوز اسم انتخاب نکردی واسش؟


ممنون گلم..نه موندم هنوز..شما چجوری اسم انتخاب کردین خیلی سخت بوده
نیلوفر/مامانه روژینا
1 تیر 92 14:37
ای جووووووووووووونم گل پسری هم مثله روژینا ابانی میشه.خدا حفظش کنه.و بسلامتی بیاد تو بغله مامانش.

مرسی عزیزم

پرهام ومامانش
2 تیر 92 22:31
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#


ممنون عزیزم
sanaz
2 تیر 92 23:11
khosusito chek kon
مامان مانی مسافر کوچولو
3 تیر 92 16:39
سلام معصومه جون خوبی مانی 10ابان تولدشه وای چه با حال
به همین زودی هم از دوستی ما میگدره واقعا اون روزی که گفتی حامله ای یادمه خیلی خوشحال شدم ایشا.. نی نی جون بیاد عکس خوشگلش بزاری راستی دیگه خریدات شروع کن عکساشم بزاریادکترتو عوض کردی ؟


سلام عزیز..آره می بینی توروخدا؟آره دیگه باید استارت بزنم خرید برا نی نی رو..
دکتر خودم که رفت از اینجا مجبور شدم عوضش کنم.. فعلا که رفتم پیش این دکتر..
شیدا
4 تیر 92 20:16
بابا،چه دکتر با کلاسی داری!!! ال سی دی؟؟؟؟؟ اسم بچه چی شد پس؟ کشتیم
مامان مانی مسافر کوچولو
5 تیر 92 18:01
علی - محمد صدرا-محمد رضا


ای جاااان ممنون عزیزم
مامان عاطفه
7 تیر 92 0:09
سلام مامانی.خوبی.ناز پسر چطوره.ماشالا بزرگ شده گوگولی.
عزیزم انشالله این 3ماه باقیمونده برات عین برق و باد بگذره و ما روی ماهشو ببینیم.برا منم تا ماه 6زود گذشت ولی الان هرروزش یه ماهه!!!!!!!
خدا بهم صبر بده.21روز مونده فقط.نی نی گولو رو ببوسش


ان شاالله این روزای باقیمونده هم زودی تموم میشه و امیررضا جون تشریف فرما میشن..بوس
مامان عاطفه
7 تیر 92 0:10
راستی هرچه سریع تر اسم نی نی گولو رو انتخاب کنید.ما میخوایم صداش بزنیمممم


چشم عزیزم..بزودی رونمایی میشه از اسم این نی نی خان
خاله ی آریسا
8 تیر 92 9:37
ایشالله این روزها به خوشی سپری میشه و گل پسری رو میبینیم بوووووووووووووووووووووس برای نی نی که هنوز ندیدیمش


ان شاالله..ممنون عزیز..بوس برا شما هم..
مامان آرتین
10 تیر 92 17:16
سلام خاله جون
پسر کوچولوی منم توی جشنواره تابستانه شرکت کرده
منتظر رای های مهربونتون هستیم
اول ببینید بعد کد293به شماره 20008080200 پیامک کنید



سلام عزیزم..چشم
رومینا
10 تیر 92 23:18
عزیزم خیلی خوشحالم که شاد می بینمت مراقب خودت و پسملی باش


ممنونن رومینای عزیزم
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
11 تیر 92 16:10
قربونتتت آره اسم انتخاب کردن واقعا سخته


بوس
سحر(آبجی محمد طاها)
12 تیر 92 12:21
سلام.داداش من توی مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.کدش 380 ازتون ممنون می شم بهش رای بدید.شما می تونید به 3 نفر رای بدیداگه با چند تا سیم کارتم بهش رای بدید ازتون یه دنیا هم بیش تر ممنون می شم. شماره پیامک:20008080200
نگاری
13 تیر 92 13:47
اخی اینقدر این روزها زود می گذره که بعدا فقط دلتنگیش میمونه


شکوفه
14 تیر 92 22:09
سلام معصومه خانم.خوبین؟
گل پسرتون چطوره؟
کاملا اتفاقی به وبتون برخوردم.
یه چیزی برام جالب بود.
آخه منم باردارم.نینی من دخمله.
ولی قسمت جالبش این بود که تاریخ زایمانم 4 آبان هست.خیلی به تاریخ شما نزدیکه.
البته من یه گل پسرم دارم.
اسمش مانیه.الانم 2 سال و 4 ماهشه.
بارداری دومم غافلگیرانه بود. ولی خیلی خوشحالم.
از خدا میخوام که نینیای همه سالم و صالح باشن.
نینیای ما هم همینطور.آمین.
راستی اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن.

عزیز دلم شکوفه جان ان شاالله قدمهای دخمل کوشولوت برات پربرکت باشه و خدا پسر کوچولوت رو هم برات حفظ کنه..ممنون از لطفی که به من و پسرم داشتی..خیلی خوحال میشم باهات تبادل لینک داشته باشه اما متاسفانه من برا دوسایی که توو بلاگفا وب دارن نمی تونم کامنت بزارم و این دوستی ونو سخت میکنه..الانم نشد برات توو وبت کامنت بزارم..حالا باز خبرم کن که میخای چیکار کنی؟
مرمر(مامی کسرا)
17 تیر 92 1:31
سلام عزیزم ورودت به شش ماهگی مبارک باشه ایشالا........قربون این جوراب آبی خودم که اینقدر شکمو و داره تپلی میشه...ما آپ کردیم عزیزم....راستی اگه دوست داشتی میتونی به کسرا رای بدی...کد 495 رو به 20008080200 اس کن..ممنونم گلم....
مهتاب
19 تیر 92 17:14
سلام مامان مهربون دلم برات تنگ شده اینم برای گل پسرت
معصومه جونم فکرکنم الان که دارم مینوسیم25 هفتگی باشه حالا شش ماهگی وهفت ماهگی بهت تبریک میگم
اندکی صبر سحر نزدیک است
راستی اسمشو چی گذاشتین

سلام عزیزم...اسمش فعلا توو دو راهی هستیم..