زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

باردیگر تجربه ی بهترین لحظه های عمرم

1392/3/8 11:48
نویسنده : معصومه
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوسای گل خودم..خوبین؟خوشین؟خداروشکررر..مام خوبیم..
6خرداد رفتم برا سونو سه بعدی و خداروشکر همه چی خوب بودو نرمال..سی دی هم بهمون داد و از وقتی که اومدم خو نه هی نگاش میکنم و هی قربون صدقه اش میرم..ی قسمت از فیلم  نی نی خان دسش و میاره بالا و و باز زود بر میگردونه پاییین و توو ی قسمت دیگه اش هم دوتا دساشو گرفته کنار گوشش..وای خدا ..فداش شم فکر کنم اشعه اذیتش میکرد اونجوری میشد..الهی قربونت برم مامانی اذیت شدی ببخشین...و جوراب آبی بودن نی نی خان هم همچنان تایید و قطعی شد..صد البته که مثل تموم مامان باباها برامون سلامتی نی نی از همه چی مهمتره..
خداجون عظمتتو شکر ببین ما چی بودیم و چی میشم..الهی.. خداجون ماروببخش که گاهی خیلی چیزا یادمون میره..گاهی حتی ندانسته تو رو خدای مهربون..اما تو مثل همیشه هستی مهربون و بزرگ..ماروببخش که از دنیای پاک و معصوممون دورشدیم دور..خیلییییی دوررر.سن پسر عزیزمو  18هفته و پنج روز زد دیگه الان وارد هفته نوزده شدیم..ان شااللله به سلامتی..دیگه کم کم به نیمه راه داریم میریسیم..عزیزززززم..قبل از سونو دو تا شکلات کاکائو خوردم..قوربونش برم ی تکونای ریزی میخورد ی ضربه های ضعیفی میزی که نگو..الهییییییی..وزنش 262گرم بود و ضربان قلبشم 135..الهی مامان فدای اون قلب کوچولوت..بابایی هم تونست بیاد توو هم تو رو ببینه هم صدای قلب خوشگلتو بشنوه عزیزززززززم..انقده ذوق کرده بود.. پسر گلم ان شاالله سالم و سلامت بیای توو بغلم عزیزدلممممم..
دوسای عزیز و مهربونم از نظراتتون در مورد اسم برا جوراب ابی خان استقبال میشه..میخام اسم زیبا و شکیل باشه و ترجیحا مذهبی..پیشاپیش از لطفتون سپاسگذارم..
*فتبارک الله احسن الخالقین...خدای عزیزم عظمتت و شکر تو چقد بزرگی.. خدایا بازم چشم امیدم به لطف و بزرگی توئه خدای مهربونم..
*......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

ثمره
8 خرداد 92 12:05
خوشحالم که خوشحالی معصومه جونم.تو نوشته هات یه ذوقی هست که توصیف نکردنیست.همیشه بهترینهارابرایت آرزومندم.
انشالله قدمای خوشکلش پرازخیروبرکت باشه


ممنون ثمره ی مهربونمممم..ان شاالله زوده زود نی نی شمام قدم رنجه بفرمان..
شیدا
8 خرداد 92 12:09
هووورررررااااا،نیمه ی راه خیلی خوبه،ولی جلوتر که بری استرس میگیردت انشاالله یه پسمل تپل مپل صالح خدا بهت میده اسمشم بذار امیر علی-علی رضا اینا خیلی قشنگه عرفان که دیگه حرف نداره!!!! بذار عــــــرفان
مامان عاطفه
8 خرداد 92 12:41
سلامم مامانی.دوباره مبارکا باوشه .
خدا رو شکر این نازپسر سالمه.
ای جان من دقیقا 18هفتگی تکونای امیررضا رو احساس کردم.
چه خوب که بهتون سی دی داد،ماکه نمیدونستیم میشه سی دی گرفت و کسی هم بهمون نگفتبرا همین با دوربین فیلم گرفتیمممم.
عزیزم دو سه مورد اسم بگو ببینیم چه جوریا دوس داری؟



مرمر مامان محیا
8 خرداد 92 13:51
مبارک باشه

ما قرار بود اگه نی نی مون پسر باشه اسمشو بذاریم امیرعلی یا مهدیار..




ممنون عزیزم..امیرعلی داریم اما مهدیار قشنگه..دوسش دارم


عزیزم چون آدرست بلاگفاست نمیتونم بیام و برات اونجا کامنت بزارم..ممنون از لطفت عزیزدلم
کاکل زری یا ناز پریییی
8 خرداد 92 16:53
معصوم جونممممممممم خدا رو شکرررررررررررر هزار مرتبه شکررررررررر انشاالله روز های باقیمونده رو هم به سلامتی طی کنی عزیز دلممممممم .
میشه بهم بگب کجا رفتی سنو خانوم؟؟


مژده
8 خرداد 92 23:19
عزیزم ان شاا.. این 5ماهم به خوشی تموم میشه اسم مذهبی اگه دوست داری من محمدرضا .امین.آمین. عرفان.پارسا.مبین.امیرحسین. به نظر من قشنگه


ممنون مهربون..ان شاالله..اسمای زیبای پیشنهاد دادی مرسی خانوومی
مامان مانی مسافر کوچولو
8 خرداد 92 23:43
سلان خوفی نازی ما که از این چیزا نداشتیم مادر یه خانم دکتر بداخلاق داشتیم که نگو فقط غرو فر داشت
الهی به سلامتی در مورد اسم نی نی فک میکنم الان چیزی تو دهنم نیست اولین حرف اسم باباش چیه
یکی دامون- ماهان -مانی
شروین اسم مدهبی محمد رضا- علی-بازم میام میگم بوس بوس


سلام عزیزم..منتظر نظرت هستم..اسم باباش میم داره ولی من نمیخام با اسم باباش جور باشه..دهه.. اسمای پیشنهادیت قشنگن
مامان عاطفه
9 خرداد 92 0:42
امیررضا بیسته.
مهدیارخیلی قشنگه.متین.پرهام و دانیال.صدرا هم واقعا زیباست.
تو نت سرچ کردم،ایناها به نظرم جالب بود.
امیدوارم کمکت کرده باشم.
اگه بازم اسم جالبی پیدا کردم بهت میگم.
بووس برا گل پسر


بعله امیررضا واقعا قشنگه..توو فامیل زیاد داریم.اسمایپیشنهادیت قشنگن..مهدیار توو لیستمه
ساناز
9 خرداد 92 12:06
سلام خانومي‏!خدارو شكر كه ني ني سالمه‏!‏
ميخواي اسم نيني ژيگول ميگول نباشه يا نه ميخواي اسامي امام باشه‏?‏




ممنون گلم..گفتم که مذهبی باشه خانوومم
مری
10 خرداد 92 19:22
ناز خاله الهی شکر که هویتت بالاخره تایید شدو این مامان خانومت دس از سر کچلت برداشت!
ماشالا به نینی تپلمون بزن به تخته...
راستی من الان دارم حسادت میکنم چرا به من سی دی نمیدن


ممنون عزیزم..بهدادم چطوره؟خوبه؟من آخه سونو سه بعدی رفتم عزیزم
مهلا
10 خرداد 92 23:37
مبارکککککککک وجود گل پسرت
دوست خوبم برو دعای ام داود پر از اسمه


ممنون مهلا خانوم بی وفا...خیلی از راهنماییت تشکر.برم ببینم چی توش داره
مامان مانی مسافر کوچولو
10 خرداد 92 23:47
سلام من اومدم مطلبتو خوندم ولی مانی نذاشت نظر بزارم واقعا یه جمله ای بود میکفت امروز چیزی که هستی ارزوی دیروزت بوده متن جالبی بود ولی یادم نیست ایشا.. به سلامتی باشه مواظب خودت و نینی باش
رومینا
11 خرداد 92 14:30
خیلی خوشحالم که همه چیز خوبه و مشکلی نداره خدارو شکر جوراب ابیشو قربون . ایشالله زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه


ممنون گلم..لطف داری
مامانٍ توت فرنگی
11 خرداد 92 14:50
خدا را شکر که هم چیز خوب بود



آره خداروشکر..ممنون
مری
11 خرداد 92 17:34
بیا گپ
مامان عاطفه
11 خرداد 92 18:40
سلام.
چقد من خووووووبم.:
امیرعطا
به نظرم اسمایی که با امیر شرو میشه قشنگن.
رهام،نمیدونم مذهبیه یا نه.محمد رهام هم میشه
محمد طاها
کسری هم جالبه



مرسی گلم بابت تموم خوبیات[گل
نیلوفر مامانه روژینا
12 خرداد 92 3:28
معصومه جان خیلی خوشحالم که نی نی سلامته.انشالله که 20 هفته دیگه هم بخوبی و سلامتی سپری بشه عزیزم.

برای اسم فسقلی خان من محمد متین رو پیشنهاد میکنم عزیزم.مواظب گل پسرمون بااش


ممنون نیلوفرجان..اسم زیباییه عزیزم.چشم
مامان مانی مسافر کوچولو
12 خرداد 92 12:30

نی نی هارو مانی فرستاده خاله واست


دست مانی خوشگلم درد نکنه..منم ی بوس گنده برا مانی جونم میفرستم..بوووووووووووس
مهتاب
12 خرداد 92 14:10
معصومه جونم خیلیییییییییییییییییی خوشحالم برات وبرای نی نی
امیدوارم تا انتهای بارداری همینطور پر انرژی باشی
راستی برای اسم من علیییییییییییییییی
پیشنهاد میدم خیلی از این اسم خوشم میاد بیصبرانه منتظرم ببینم شما مامان وبابای خوب چه اسمی برای نی نی جوراب آبی میزارید

ممنون عزیزدلم..من عاشق اسم علی هستم اما خب اسم عموی نی نی جان علی است و نمیشه دوباره گذاشت رو بچه ام..بازم ممنون
sanaz
12 خرداد 92 23:30
علي‏!ميكائيل‏!اميد‏!‏
خودم آراد,برديا و كياوش رو ميدوستم


قشنگن ممنون
مری
13 خرداد 92 13:52
صادق.امین.مجتبی.طاهر.سجاد.کمیل. اگه با همسرم به توافق می رسیدیم حتما یکی از این اسامی و برای پسرم انتخاب میکردم


مرسی گلم..خوبی عزیز؟
مــآمــآنــے
13 خرداد 92 22:56
ای جونم منم میخوام یه بار دیگه برم سونو و همسری رو با خودم ببرم ببینه انشالله زمینی شدن فسقلیتون
مامان مانی مسافر کوچولو
14 خرداد 92 0:02
نی نی خوبی اگه دلت بخواد واسسس چیکار کنممامانی واسش درست کنیا


مریم (مامان ثناجون)
14 خرداد 92 0:10
سلام معصومه جون خدا را شکر که همه چیز خوبه به یک مسابقه دعوت شدی بدو بیا


سلام عزیزم..
زهرا
21 خرداد 92 22:45
جوراب آبی رو که نوشتی تایید شد خندم گرفت .

ایشاا.. به سلامتی نی نی به دنیا بیاد

مراقب خودتون باش




ممنون عزیزم..لطف داری
آنوشا کوچولو
23 خرداد 92 23:51
سلام عزیزم اره روزای خیلی شیرینیه من وقتی رفته بودم سونو آنوشا چشماشو باز و بسته کرد لحظه ی که اصلا با کلمات نمیشه وصفش کرد امیدوارم نی نی سالم داشته باشی و زودتر زمان واسه ات سپری شه و در آغوش بگیریش


سلام عزیزم..آره واقعا همینطوره گلم..اصلا قابل وصف نیستش
ممنون عزیزم ان شاالله