زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

ی مسابقه جالب دیگه

1392/3/15 20:55
نویسنده : معصومه
353 بازدید
اشتراک گذاری

"بنام او"
سلام دوسای گلم..خوبین خوشین سلامتین..الهی شکرر..مام خوبیم..
رحلت امام خمینی عزیزو شهادت امام موسی کاظم رو تسلیت میگم..
امروز این پست در رابطه با ی مسابقی یا همون بازی وبلاگی که از طرف مریم جون مامان ثناجون به این بازی دعوت شدم..ممنون عزیزم از لطفت..و اما بریمم سراغ بازی:
1-بزرگترین ترس زندگی شما ؟

از دست دادن عزیزان زندگیم

 

2-اگر 24 ساعت نامریی میشدی، چی کار میکردی ؟ 

بهش فکر نکرده بودم شاید میرفتم خونه ی بعضی بعضی از اقوام جهت کنجکاوی نیشخند

 

3- اگر غول چراغ جادو ،توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5الی12 حرف شما را داشته باشد ،‌ آن آرزو چیست؟

سلامتی همه

 

4- از میان اسب ، پلنگ ، سگ ، گربه و عقاب کدامیک رودوست داری ؟ 

من اسب و همیشه دوس داشتم..

 

5-کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟

آنه شرلی دختری با موهای قرمز
بابا لنگ دراز یا همون جودی ابت..وای واقعا عاشقشون بودم.. کارتونای زیادی بودن که من عاشقشون بودما..این دو نمونه اشه..

 

6- در پختن چه غذایی تبحر ندارید ؟
شاید ی کم توو فسنجون لنگ میزنم و آشم تا بحال اصلا درس نکردم..

 

٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ 

داد میکشم

٨- با مرغ - دریا - اورانیوم و خسته یک جمله بسازید ؟

من مرغ و دریا و اورانیوم و خسته را دوست دارم!نیشخند

 

 9- دو بیت شعر که خیلی دوستش دارید ؟

یاد باد آنکه زما وقت سفر یاد نکرد
به وداعی دل غمدیده ی ما شاد نکرد

10-اگر بخواهید با تونل زمان فقط به یک روز از زندگی تون در حال ،گذشته و آینده

سفرکنید ، آن روز کدام است؟به گذشته دوس ندارم برگردم..برا اینده هم دوس دارم بزرگ شدن جوراب آبی و فارغالتحصیل شدنشو دامادیشو ان شاالله ببینم.

چه رنگی هستید و چرا ؟

آبیم..شاید چون شخصیت آرومی دارم..

 

12- اگه قرار باشه از ایران بروید ، کدوم کشور را برای زندگی انتخاب

می کنید ؟

 ایران و به کشورهای دیگه ترجیح میدم

 

13-بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشی تون ؟

"ی غمی هس ک بچه های آخر بیشتر درکش میکنن..غم ب مرور کم شدن آدمای سر سفره" این اس و ابجی ته تغاریم بهم داد و چیزی جز آه در جوابش نداشتم..واقعا غم توو اسشو درک کردم..

4- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی ، اون سه

نفرچه کسانی هستند؟

بابام اینا..باباش اینا..نیشخند

15-اگه قراربود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنین ,اون کلمه چی بود؟

دروغ

 

16-کسی را که میخواهید ملاقات کنید؟

دوسای دوران راهنمایی مو

 

17-اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید ؟

پسرکوچولوی دوس داشتنی من

 

18- خودتون رو شبیه چه میوه ای میدونید ؟

نمیدونم والا..

 


19- سه خصوصیت اخلاقی بد شما ؟ 

خیلی زودرنچم..زود گریه ام میگیره..زود اعصبانی میشم..بیچاره شوشو

 

20- کاشکی...... ؟

خدایا یه عالمه کاشکی توو دلم دارم کاشکی همشون هموناش که خوبنا هموناش زوده زوده براورده بشن..


حالا بریم سراغ سه تا دوسایی که لطف میکنن و توو این بازی شرکت میکنن:
"عاطفه جونم مامان امیررضا خوشگله"
"مرمرجون مامان کسری جون"
"مهتاب جوونی مامان مبینا خوشگله.."
دوسای گلم اگه میشه به سوالا جواب بدین حتی شده ی دونه اش..قلب
دوسای گلی فقط میتونسم سه نفرو بگم به این بازی ببخشن اگه دعوت نشدین..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مریم (مامان ثناجون)
15 خرداد 92 22:11
عالی بود معصومه جون انشاالله دامادی جوراب ابی را هم ببینی


ممنون عزیزم..ان شاالله..
مامان عاطفه
15 خرداد 92 23:17
سلام.
واااای آخ جوون بازی
منم باید بعدش سه نفرو معرفی کنم؟؟؟



سلامعزیزم/آره عزیزم..
مامان عاطفه
16 خرداد 92 0:03
خیلی قشنگ جواب داده بودی گلم.ولی بعضی هاش شبیه جوابای من بود...من تقلب نکردماا.


ممنون عزیز..آره معلومه
مامان مانی مسافر کوچولو
17 خرداد 92 10:59
اخی نازی نامریی شدی یه سر بیا اینجا


حتما
مرمر(مامی کسرا)
17 خرداد 92 14:01
عزیزم ممنون که منو به این مسابقه دعوت کردی...فعلا وقت ندارم...امتحاناتم که تموم شد میام سر فرصت جواب میدم...راستی جوراب آبی خاله چطوره؟؟؟


خواهش میکنم عزیزم..هرجور رحتی..شرمنده ببخشین نمیدونسم امتحان داری
خوبه خاله جوونش سلام داره
رومینا
17 خرداد 92 18:02
چه مسابقه با مزه ایی هست


ممنونم عزیزم..گفتم شما با رادوین سرگرمین حتما به همین خاطر دعوتتون نکردم
لحظه های من و تو
17 خرداد 92 19:11
لطفا خصوصی رو بخونید


خوندم کامنت خصوصیتون رو..ولی چون وبلاگ شما توو بلاگفاس متاسفانه نمیتونم براتون کامنت بزارم و بگم..شرمنده
شیدا
19 خرداد 92 18:48
مگه میشه من اسم تورو نیارم؟؟
چه حرفا
قهره باهام،شایدم با باباش
بیچاره عرفان،من کم بودم،یه بچه بدتر از مامانش گیرش اومد
اسم پسرمم ایلحانِ


شیدا
19 خرداد 92 19:00
چقد جمله سازیت ضعیفه
بدتر از منی که
خصوصیات اخلاقیت مثل منه
جوجه ت چطوره؟
حال خودت بهتره؟
عوارض بارداری برطرف شده؟


خوو این مسابقه خودش موشکول داره و الا من همیشه توو انشاهام بیست بودم...آیکون از خود راضی
ای چه جالب خوبه که
پسملی هم خوبه خداروشکررر
نه هنوز تهوع دارم صبحا و گلاب بروت بالا میارم..
مهتاب
24 خرداد 92 16:44
سلام گلم ببخشید نتم تمام شده بود دیر امومدم
راستی یک ببخشید دیگه برای اینکه من بجای معصومه عجله داشتم نوشتم مریم وگرنه من قبلا این مسابقه دعوت شده بودم اما وقتی شما گفتی تصمیم گرفتم شرکت کنم
الان توی وبم درستش کردم


سلام اشکال نداره عزیزم پیش میاد دیگه..
واقعا؟لطف کردی گلم.
خاله ی آریسا
26 خرداد 92 12:05
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~
~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##


اومدم عزیز
مهلا
28 خرداد 92 22:16
سلام دوست خوبم
دامادم چطوره؟


سلام به به چه عجب خانووووووووووووووووووم!!!!!
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
29 خرداد 92 18:47
بیا عزیزم اتاق دخملیو ببین


اومدمممم