زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

خدایا بالاتر از بهشت داری؟ برای زیر پای پدرم میخواهم..

1392/3/2 20:26
نویسنده : معصومه
1,389 بازدید
اشتراک گذاری

*ولادت حضرت علی  و روز مردو روز پدر به تموم مردای ایران زمین  مبارک..

*پدر عزیزتر از جانم،بابای مهربونم روزت مبارک..

*نی نی نوشت:بابای عزیزم روزت مبارک..من از توو دل مامانم خیلی خوشحالم که بابای مهربونی مثل تو دارم و خیلی دوست دارم

*من نمی‌فهمم چرا هیچ کس نمینویسد از مردهــا

از چشم‌ها و شــانه‌ها و دستهایشــان

… … از آغوششان

از عطر تنشـان،

از صدایشــان…

پررو می‌شوند؟

خب بشوند….

مگر خود ما با هر دوستت دارمی تا آسمـان نرفته‌ایم؟

مگر ما به اتکــاء همین دست‌ها

همین نگاه‌ها

همین آغوشهـا، در بزنگاههای زندگی

سرِپا نمانده‌ایم؟…

من بلد نیستم در سـایه، دوست داشته باشم

من می‌خواهم خواستنم گوش فلک را کر کند

من می‌خواهم

مَردَم بداند دوستش دارم….
روزت مبارک همسری مهربونم...عزیز دلممم
بعدا نوشت:عزیزم  بر طبق گفته ی دکتر سونوگرافیست تو ی پسمل زیبا برای من هستی عزیزم و ان شاالله یک مرد در آینده پس دومین مرد زندگی من پسر گل ی جورایی روز تو هم مبارک گلم..در پناه حضرت علی سالم و سلامت بمان عزیزم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

«فائزه»دختردايي دينا
2 خرداد 92 16:05
من لينكت كردم


تشکر..شماهم لینک شدید
نانا و نینی جون
2 خرداد 92 19:07
سلام
با دلی پر امید امدم
اگه دوست داشتی یه چیز جالب ببینی بخونی
بیا برای کامل شدن زندگیمون دعا کن
این پست خیلی فرق داره


اومدم عزیزم
مامان مانی مسافر کوچولو
2 خرداد 92 23:31
سلام نینی چطوری روزت مبارک باشه ایشا.. به سلامتی بیایی ما هم روی ماهتو ببینیم واییییییییییییییییی چه کیفی داره


سلام خاله جووونی..ممنون خاله جون مهربونم..
مری
3 خرداد 92 11:08
سلامممممممممم اولین سال مامان و بابا شدنتون مبارکککککککککک ایشالا همیشه سایه پدرت روی سرت و سایه همسری هم مستدام باشه


سلاممم گلمم ممنون
مریم (مامان ثناجون)
3 خرداد 92 12:07
میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب،

مبارک باد . . .



ممنون عزیزم
خاله ی آریسا
4 خرداد 92 8:50
آقا کوچولو روزت مبارررررکککککککک


ممنون آریسا خانووومی کوچولو
مامان عاطفه
4 خرداد 92 14:19
سلام مامانی،خوبی؟روز مرد بر نی نی گولو و بابای نی نی گولو مبارک باوشه....
قبونش بشم

سلام گلم ممنون

مــآمــآنــے
5 خرداد 92 11:13
ممنون گلم مرسی
مرمر(مامی کسرا)
6 خرداد 92 0:07
تبریک میگم این روز زیبا رو به همسر گلت بابای جوراب ابی..امیدوارم همیشه کنار هم خوشبخت باشین.....


ممنون عزیز دلم
مری
7 خرداد 92 9:46
سلام عزیزم کم پیدایی؟ شایدم من کم پیدام چه خبر؟ پسری خوبه؟ راسی رفتی سونو؟ جنسیت قطعی شد
مامان مانی مسافر کوچولو
8 خرداد 92 11:45
نی نی چطوری


ممنون خاله جونم
مامان مانی مسافر کوچولو
12 خرداد 92 0:09
نی نی خابی خوابای خوش ببینی


مهتاب
12 خرداد 92 14:04
سلام گلم خوبی مطلبت خیلی عالییییییییییییی بود امیدوارم دومین مرد کوچلوی زندگیتو هرچه زودتر بغل بگیری به سلامتی


ممنون عزیزدلم..همیشه لطف داری..ان شاالله