زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

جوراب آبی

1392/2/23 18:43
نویسنده : معصومه
599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به دوسای گل و مهربونم بعد مدتها بالاخره آپیدم..تقصیر من نیست بخدا شارژ نت تمامیده بود و تازه همین الان شارژ کردیم و بنده خدمت رسیدم..ی ذره انگاره ته مونده شارژ داشتیم میومدم وب بعضیاتون ولی خب سخت میشد اونجوری..اما خوب با یه عالمه خبرهم اومدم آخه..
دوروز پیش ینی شنبه 21اردیبهشت 92بنده با همسری و دوتا خواهری رفتیم اول آزمایش غربالگری مرحله دوم را دادیم و مثل مرحله اول از قیمت بالای اون ی دودی از سرمان بلند شد بعد که من خیلی دلم قیلی ویلی میرفت بفهمم نی نی ام چیه و تا 5خرداد نمیتونسم صبرکنم و ی سونو هم رفتم و شما حدس بزنین جنسیت نی نی مان را؟چی بود به نظرتون...بعله خانوم دکتر محترم جان فرمودن پسر تشریف دارن این فسقل خان...بعد چون ما ترکیم دیگه با زبون شیرین ترکی به ترکی هم تلفظ نمودن اوقلان..و ما همان جا باز هنگ کردیم و نفهمیدیم بخندیم یا گریه کنیم نامرد دکتر جان صدای قلب قشنگ نی نی مان را پخش نکرد تا ما گوش دهیم و باز ی کمی ذوق کنیم.. بالاخره ریلکس امدیم بیرون و خبر اینکه نی نی مان جوراب آبی تشریف دارن را به همسر و خواهرها دادیم..همسر که خب ذوق کرد دیگه حتما چون اون خنده ی قشنگه اشو کرد من فهمیدم..همون خنده ای که وقتی میخنده من دلم میخاد برم همسری رو....بگذریم

بعد خواهر کوچک ها ابراز احساسات و این حرفا و تند تند اسمای مدنظرشون رو برزبان آوردن و مام که کشکگاوچران..توجه بنمایید که خواهر کوچیک بنده میفرماین که  عه ینی ما دایی شدیم!!! در راستای همون جک معروف! خواهر ته تغاری ما این حرف مثلا بامزه را زدن..خیلی بامزه ای گوله نمک!!!دلقک

بعد از مدتی هم بالاخره وقت شد و ما رفتیم برا خودمان خرید بارداری..بالاخره شلواری بارداری موردنظرمان که لی بود را پیداییدم و خریدیم وبسی ذوق هم که کردیم..بعد ی کفش خوشگل راحت بی پاشنه هم خریدم چون نمیتونسم کفش قبلی هامو بپوشم بسی از نظرخودمان خوشگل بید..بعد ی مانتو گشاد حاملگی حالت هم دیدم اما نخریدم آخه ی بارون شدید زد نتونسم خوب بگردم گفتم هول هولی نخرم بازم بگردم بعد..برا نی نی هم هیچی نخریدم کلا از وقتی این کوچولو اومده توو دلم هیچی براش نگرفتم..قبل از این که بیاد ی خورده ریزایی براش میگرفتما اما از وقتی اومده نمیدونم چی شده ولی کم کم ان شاالله باید شروع کنم براش برم خرید..
الهی قربون نی نی خان بشم من تو سونو سنشو زد 16هفته و 5روز فداش بشم من بزرگ شده ماشاالله هزار ماشاالله..
*ماه رجب هم اومدو ماه رحمت خدا شد..تبریک تبریک و تبریک به خاطر این ماه زیبای خدا

*ان شاالله توو این ماه قشنگ خدا از روحش میدمده توو کالبد کوچولوی نی نی من خدای بزرگ *ممنون بخاطر این لطف زیبات و امیدوارم یکی از بهترین بنده ها باشه برات این کوچولوی دوست داشتنی من

*خدا کنه جواب آز مرحله ی دو غربالگری هم خوب باشه ..الهی به لطف تو

*خداجون فقط و فقط ازت سلامتی نی نی مو میخام خدایا خودت حافظ و نگهبانش باش.

*خداجون بحق این ماه عزیز
همه آرزومندا و همه حاجت دارا و همه اونایی که دوس دارن مامان شن رو حاجت روا کن بحق لطف و کرم و مهربونیت
*این پنجشنبه شب لیله الرغایب یا همون شب آرزوهاس مارو هم دعا کنین دوسای گلم..
*ان شاالله جنسیت قطعی نی نی توو سونو سه بعدی که دوهفته دیگه باید انجام بدم معلوم میشه..
ببخشید اینقد پرحرفی کردم دوستتون دارم خیلیماچ
*الحمدلله رب العالمین..خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

پویا تم
23 اردیبهشت 92 20:36
سلام دوست عزیز برای طراحی تم تولد و جشن دندونی و تقویم برای کوچولوهای نازتون در خدمتیم از طرح های ما دیدن فرمایید به ازای هر تم یک تقویم 12 ماهه با 5 عکس کودکتون هدیه بگیرید برای گیف تولد منتظرتونیم با نظر گذاشتن در وبلاگ آدرس وبلاگتون رو هم بگذارید http://pooyasm.blogfa.com
مری
23 اردیبهشت 92 21:16
مبارکه قدمای کوشولوی خالهههههههه هورااااااااااااااااااااااااااااااا ایشالا بحق این ماه عزیز(رجب) خیرو برکت بیاره به زندگیتون عزیزم دیدی حدسم درست بودددددددد بوووووووس برا گل پسرخاله ایشالا مرحله دو هم مث مرحله یک عالیه عزیزم
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
23 اردیبهشت 92 21:24
مبارکه معصومه جاااااااااان پسملی... خدا حفظش کنه برات ....پس باید دومادش کنی
شیدا
23 اردیبهشت 92 22:56
پسره دیگه،قطعی چیه؟؟؟

پسر پسر قند عسل...

وای!!!!نمیدونی من چقدر منتظر بودم ببینم نی نیت پسره یا دخمل

خدا حفظش کنه




ممنون عزیزم..خدا گل دختری تورم حفظش کنه


شیدا
23 اردیبهشت 92 23:04
خودت کمرنگی!!!
تو صورتی کمرنگی ، من نارنجی پررنگ
من فک میکردم خودم فقط ازین اذیتا میکنم!!!!
ای شوهر اذیت کن


من چی بگم آخه
مری
23 اردیبهشت 92 23:04
کوجا رفتی؟ منم برم پس
مامان عاطفه
24 اردیبهشت 92 0:41
ای جونم.مبارک باشه،جالبه تموم دوس جونی های امیررضا که تو دل مامانشون بودن پسرن.
مراقب پسملی باش و همین طور مراقب خودت


ممنون عزیزدلممم..چشم عزیزم
مرمر(مامی کسرا)
24 اردیبهشت 92 0:47
الهییییییییییییییی قربونش برم من.....نی نی ناز خاله پسمله...بازم من اشتباه حدس زدم....امسال هر کسی باردار شده انگار نی نیش پسره....مواظبش تو رو خدا..... دوست دارم عزیزم.........


خدانکنه خاله جووونییی/منم همینطور خیلی دوستون دارم
مانی مسافر کوچولو
24 اردیبهشت 92 9:30
سلام به به مبارک باشه عزیزم ایشا.. به سلامتی شمک]
حالا وقت داری واس نی نی خرید کنی منم حتما دعا کن


سلام عزیزمممممم..چشمم گلم
مهتاب
24 اردیبهشت 92 12:25
وای معصومه جونم دیدی درست حدس زدم تبریک میگم بهت راستی شب آرزوها منو فراموش نکنی برام دعا کن معصومه جونم میای خصوصی کارت دارم
مژده
24 اردیبهشت 92 18:03
به سلامتی ان شاالله جواب آز غربالگری هم خوبه فقط توروخدا در اسرع وقت اسم این شاهزاده را انتخاب کن و با جزییات که کی انتخابش کرده بنویس.با تشکر


ممنون عزیزدلم...ان شاالله...چشم حتما در اسرع وقت اطلاع رسانی میکنم
sanaz
24 اردیبهشت 92 18:06
man daneshgahe bushehram azizam


مهتاب
25 اردیبهشت 92 14:26
معصومه گلم میای خصوصی


چشممم
ثمره
25 اردیبهشت 92 16:30
ای جااااااااااااااااااااااانم
تبریک میگم معصومه جونم.خوشحالم که خوشحالی
انشالله قدمهای قشنگش پرازخیروبرکت باشه.
انشالله جواب آزهیچ مشکلی نداره ومثل مرحله ی اول عااااااااااااااالی باشه.


ممنونم ثمره ی عزیزم...ان شاالله زوده زود تمام این مراحل برات اتفاق بیفته گلم
ثمره
26 اردیبهشت 92 1:00
شب آرزوها شبی که آسمانش پر از برق ستارگان است

و در آن شب هر دعایی ستاره ای خواهد شد و در پهنه آسمان

خواهد نشست بیا ستاره های هم را نظاره کنیم و بر هر کدام

آمین بگوییم


ان شاالله در این شب عزیز بهترین ها برات رقم بخوره و تمام آرزوهای خوبت مخصوصا اومدن مسافرکوچولوت تحقق پیدا کنه ثمره جانم
مــآمــآنــے
26 اردیبهشت 92 10:09
تبریک میگم
وروجک کوچولو هم پسمل شده
انشالله به سلامتی زمینی بشه


ممنون گلمم
مانی مسافر کوچولو
26 اردیبهشت 92 13:05
در این شب دعایم کن


اگه قابل باشم حتما..تو هم مینطور گلم دعام کن
مری
27 اردیبهشت 92 18:37
سلام عزیزم نینی گپ ات رو فعال کن بتونم باهات بچتم
مامان عاطفه
27 اردیبهشت 92 20:25
سلام گلم.کوچولو چطوره؟ شیطونی میکنه یا نه؟ عزیزم تاریخ زایمان 27تیر انشالله. البته تاریخ در حال تغییره.از 4مرداد رسیده به 27تیر.
نیلوفر/مامانه روژینا
27 اردیبهشت 92 20:39
معصومه جان تبریک میگم که نی نی جون گل پسره. لباس هات هم مبارک خانومی. عزیزم شرمنده که چند وقته برات کامنت نذاشتم بخدا تا الان تمام پست هات رو خوندم و بخاطر شیطونیهای وروجک نشده که برات کامنت بذارم. حالا وقتی نی نی خان اومد متوجه میشی که چی میگم و اصلا وقت سر خاروندن برات نمیمونه انشالله که صحیح و سالم بدنیا بیاد مواظبش باش
نیلوفر/مامانه روژینا
27 اردیبهشت 92 20:57
معصومه جان تبریک میگم که نی نی جون گل پسره لباسهای بارداریت هم مبارک خانومی. عزیزم شرمنده که من چند وقته برات کامنت نذاشتم بخدا این دخملک شیطون اصلا برام وقت نمیذاره. اما تمام پستهارو خوندم و فقط نشده که کامنت بذارم.حالا وقتی نی نی خان بدنیا اومد متوجه میشی که چی میگم وقت سر خاروندن برات نمیمونه مراقب نی نی جون باش دوستتون دارم
خاله ی آریسا
28 اردیبهشت 92 13:04
مبارک باشه معصومه جون خدا یه قند عسل نازی نازی بهت داد
مریم (مامان ثناجون)
29 اردیبهشت 92 17:22
الهییییییییییییییی قربونش برم من.....نی نی ناز خاله پسمله..
دخمل من هم بازیش و دوستش شد پسر
خدا برات حفظش کنه....
ببخش خاله دیر اومدم درگیر جشن تولد بودم
خیلی خوشحال شدم که همه چیز خوبه مبارک کفش و شلوارت ..


مرسی عزیزم
مرمر(مامی کسرا)
30 اردیبهشت 92 14:41
جوراب آبی ما چطوره؟؟؟قلبون اون پاهای کوچول موچولوش....


ممنون خاله جوونی..خدا نکنه عزیزم
مرمر(مامی کسرا)
30 اردیبهشت 92 14:43
راستی چقدر فضولی تو؟؟؟؟؟؟نی نی رو نمیگم خودتو میگم که میخوای سر در بیاری کادو چیه؟؟؟نمیگم که تو کفش بمونی....

نمی گی باشه؟گریه میکنم
کاکل زری یا ناز پری
30 اردیبهشت 92 23:24
ای جونمممممممممممممم پسمریییییییییییییییییییییی چقدر پسمر داریم ماااااااااا خدایا شکرتتتتتتتتتتت خیلی خیلی خوشحال شدم عزیزمممممممممم خیلییییییییییییییی خدا انشاالله زیر سایه پدرو مادر بزرگش کنههههههه مادرشوهر معصومهههههههههه


وای مادرشوهرررررررر
مامان عاطفه
30 اردیبهشت 92 23:30
سلام خانومیِ تنبل.
بیا ازین جوراب آبیه جیگر بنویس...
خیلی خیلی کلاس میذاریا
منتظرم عزیزم مثه منم اکتیو باش
نازپسر بعدا میخواد خاطرات جنینیشو بخونه هااااااااااااا


من کلاسم کجابود عاطفه جوونیی تنبل شدم خوو نوشتنم نمیاد
مانی مسافر کوچولو
31 اردیبهشت 92 9:28
سلام گلی اینم تموم شده با گالک سی فقط میام سر میزنم نوشتن سخته هر وقت شارژ کردم پست میزارم نی نی یه بوس گنده بده


بووووووووووس براتو و مانی جانمممم
نیلوفر/مامانه روژینا
2 خرداد 92 1:10
با عکسهای اتلیه روژینا کوچولو اپ هستیم


چشممممممم اومدم عزیززز
«فائزه»دختردايي دينا
2 خرداد 92 15:39
همديگرو لينك كنيم؟ من ممنون مي شم كه به وبلاگم سر بزنيد.
منتظر نی نی
20 مرداد 92 17:45
معصومه جون
وقتی گفتی محترم فهمیدم زنجانی هستی! آره دیگه مگه نه؟؟! محترم حسینی دیگه مگه نه؟!!

برا منم دعا کن نی نی زودی زود بیاد تو دلم

منم زنجانیم ولی از شهرستاناش


هم درسته حدست هم نه؟کاش آدرس میزاشتی عزیزم از خودت..