زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

سال 92 و اولین پستش

1392/1/17 17:34
نویسنده : معصومه
496 بازدید
اشتراک گذاری

"یادش بخیر اون موقع ها بعد تعطیلات التماس ِ همه میکردیم که پیک ِ عید ُ واسمون کامل کنن :((
اما هیچکی وقت نداشت و آخرشم صبح زود پامیشدیم میرفتیم مدرسه از روی دوستامون مینوشتیم
به سلامتی ِ اون روزا و اون دوستا !"
سلام بر دوسای گلم... خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟چه خبرا؟ تعطیلات خوش گذشت؟ من خوبم خداروشکر نی نی هم خوبه..تعطیلات ای بدک نبود نی نی زیاد اذیت نکرد ولی خب در کل ی کم سختم بود..ینی روز سیزده بدر داغون شدم از دست این نی نی اما خداروشکر به خاطرش هر چی رو تحمل میکنم..
خداروشکر خیلی از دوسای نی نی وبلاگیم جنسیت نی نی شونو فهمیدن مبارکشون بااشه..
یکی از بهترین و صمیمی ترین دوسای دوران مدرسه ام که از ابتدایی تا پیش دانشگاهی باهام بوده هم مامان شده نی نیش ی  دو سه هفته ای از نی نی من کوچکتره..خیلی خوشحالم زهراجونم مبارکت باشه مامان شدنت عزیزم...
دیگه هیچی دیگه حرف دیگه ای ندارم بنویسم..خیلی وقته ننوشتم اصلا نمیدونم چجوری باید بنویسم  نوشتن انگاری یادم رفته..ی پست گذاشتم برا خالی نبودن عریضه..!!! بهتره زود تمومش کنم فعلا..
*عزیم مر مر جون مامی کسرا خوشگل نمیتونم برات کامنت بزارم رمزش نمیاد و ثمره جونم هم همینطور از وبلاگ منم اینجا..خیلی وقته از قبل عید ..
*خدا جون شکرت به خاطر تموم مهربونیات...
*تا چندروز آینده باید برم برا غربالگری و سونوی nb وntخداکنه همه چی روبراه و خوب باشه ان شاالله..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامانی
17 فروردین 92 18:27
سلام عزیزم خدا رو شکرکه حالتون خوبه منم امروز دارم میرم نتیجه سونو و غربالگریمو نشون دکترم بدم
مهلا
18 فروردین 92 12:40
ممنون که امدی تا می تونی مغزیات بخور برای بچه وهوشش خوبه
مامان توت فرنگی
18 فروردین 92 15:52
ممنون که همیشه به من سر می زنی خدا را شکر که حالت رو به بهبوده
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
18 فروردین 92 17:10
انشالله که همه چی روبراهه.... ای نی نی شیطون مامانتو اذیت کردی!؟
مری
18 فروردین 92 18:02
سلام عزیزم ای جانم ایشالا به سلامتی ان تی و ان بی هم همیشه خوبه نگران نباش عزیزممممم چرا نی نی مگه 13 به در چیکا کرده قربونش؟خخخخخخخخ ایشالا همه چی عالی پیش میره
مــآمــآنــے
18 فروردین 92 19:56
هر کاری دکترت گفته همون کار و بکن عزیزم خصوصی برات گذاشتم
مامان عاطفه
18 فروردین 92 23:08
مرسی معصومه جووون انشالله تو هم جنسیت نی نیتو تشخیص بدی و براش چیزای ناناز بخری ای جونم اذیتای نی نی تا آخر ماه3یا4هست بعد خوب میشه. برای ان تی هم اصلا نگرون نباش
شیدا
19 فروردین 92 14:56
آفلین به سلامتی عزیزم
کاکل زری یا نازپری
19 فروردین 92 20:52
معصومه جون خوشحالم که حالت خوبه عزیز دلم این چیز ها دیگه طبیعی تا 3ماه یکم اذیت میشی انشالله از و سنو هم عالی هستی و برامون از خبر خوشش می نویسی
مــآمــآنــے
19 فروردین 92 22:33
خصوصی
رومینا
20 فروردین 92 16:32
عزیزم خوشحالم که حالت خوبه زود زود بیا دلمون تنگ میشه هااااااااااااااا مراقب خودت و مسافر کوچولو باش
مری
21 فروردین 92 8:08
ان تی دقیقا کی بید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مانی مسافر کوچولو
21 فروردین 92 14:28
سلاموا چه عروسکای زیبایی اینجا اومده قبلا نبودخوبی خوشی نی نی خوبخ خداروشکر
شیدا
21 فروردین 92 15:00
ممنون از دعات عزیزم ایشالا نوبت یکی یدونه ی تو
مریم (مامان ثناجون)
22 فروردین 92 15:28
خدا را شکر که هر دوتون خوبید مواظب خودتون باشید....
مــآمــآنــے
23 فروردین 92 22:23
ممنون عزیزم
مری
24 فروردین 92 10:38
چه مامان تنبلی هـــــــــــــــــــــــــــــو هـــــــــــــــــــــــــــو مصی جون بیا یه پست جدید بذار خووووووووووووو
مری
24 فروردین 92 18:24
وصــــــــــــــــــــــــــــــله که بیــــــــــــــــــــــا
مرمر(مامی کسرا)
25 فروردین 92 14:25
..................خواستن توانستن است عزیزم ....بازم امتحان کن.....ایرادی نداره همین که گفتی چرا بهمون سر نمیزنی هم کافیه....مواظب خودتو و نی نی کوچولمون باش معصومه جون...........نی نی رو ببوس .......بای.


عزیزم باور کن سعی میکنم اما نمیشه..
مرمر جون نمیدونسم اونجایی که شما هستین زلزله اومده نگران شدم..ان شاالله بازم سکون و آرامش بر میگرده به دیارتون.. توروخدا مواظب خودتون باشین
نانا و نینی جون
26 فروردین 92 0:11
سلام با دستهایی پر از نگرانی و دلهره امده ام میخوای دلم رو شاد کنی بیا وبمو بخوان برای این دل بی پرو بال ارزو کن
مامان مانی مسافر کوچولو
26 فروردین 92 12:34
سلام کجایی پس؟دلم تنگیدبیا دیگه


رومینا
26 فروردین 92 21:24
برو خصوصی رمز گذاشتم
مهتاب
28 فروردین 92 12:44
سلام معصومه جونم ببخشید دیر اومد مسافرت بودم امیدوارم امسال یکی از بهترین سالهای عمرت باشه خدای مهربون یک نی نی سالم وصالح بهت بده امیدوارم سنو خوب باشه فکرکنم هنوز 5 ماه دیگه از انتظارت مانده منم با شما منتظرم تا نی نی قشنگتو ببینم
کاکل زری یا نازپری
28 فروردین 92 19:40
خوبی معصوم جونم؟ چه خبر ؟ نی نی ناز ما خوبه؟
مامان عاطفه
29 فروردین 92 15:25
مامانی،سلام. ای بابا،ویار حاملگیت کی خوب میشه ؟؟؟؟ چرا نمیای از خاطرات نی نی گولو بنویسی؟ منتظریم عزیزم
مامان عاطفه
31 فروردین 92 23:20
هیچی عزیزم... مادر شدن از همین 9ماه شروع میشه،اذیت شدنا،از همه بدتر انتظار هرچی به آخراش نزدیکتر میشی سخت تر میشه...،کی بشه دوتامون از دست گلای نی نیهامون بنویسیم بووس برا نی نی که نمیدونم چیه انشالله بهتر بشی خانوومی
مرمر(مامی کسرا)
1 اردیبهشت 92 9:58
سلام معصومه جون ...خوبی نی نی خوبه؟ایشالا همیشه سلامت باشه....من اومدم نی نی وبلاگ این ادرس جدیدمه لطفا سیوش کن...بهمون سرم بزن ...خوشحال میشیم...دیگه نمیتونی بهونه بیاری که نمیشه نظر گذاشت..دkasra688.niniweblog.comیادت نره هااااا..سیوش کن....
مهتاب
1 اردیبهشت 92 15:37
سلام گلم پست جدید نمیزاری حسابی دلم برات تنگ شده ونینی نازت I♥U`•.¸ ---- I♥U`•.¸ ----- I♥U`•.¸ ----- I♥U`•.¸ ---- I♥U`•.¸ ---- I♥U`•.¸ --- I♥U`•.¸ --- I♥U`•.¸ -- I♥U`•.¸ -- I♥U`•.¸
رومینا
1 اردیبهشت 92 18:07
سلام معصومه جون خوبی ؟ چرا نیستی نگرانت شدم نی نی خوشگل خوبه ؟ زودی بیا دیگه
مــآمــآنــے
1 اردیبهشت 92 23:04
سلام عزیزم خوبی؟ وروجک خوبه؟ پس این وبلاگ و کی آپ میکنی؟ خسته شدم از بس اومدم و دیدم داره خاک میخوره منتظر یه پست جدیدم