زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

اندر احوالات ما...

1392/2/2 11:16
نویسنده : معصومه
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام به همه دوسای گل خودم/خوبین خوشین سلامتین؟ ببخشیییییییییید که انقد دیر میام معذرت شرمنده روی ماه همتون..شرمندم کردین باز با کامنتای قشنگتون..{#emotions_dlg.e11}القصه چندروزی که نبودم  این بود خب حال ندار بودم و شیطونیای نی نی خان بود و همینکه منتظر بودم جواب آز غربالگریم بیاد و ببرم پیش دکی جون بعد بیام آپ کنم..نوزدهم  فروردین رفتم سونو ان تی و بیستم فروردین رفتم آز غربالگری دادم..جواب سونو و آز غربالگری رو دیروز بردم پیش دکی جون..سونو خداروشکر مشکلی نداشت..فقط ی کم جفتم پایین بود که دکی جون ی نکاتی رو داد و بعد گفت خداروشکر مشکلی نیست.همه چیت خوبه..آز غربالگری رم دید و گفت مسئله ای نیست و برام  غربالگری مرحله دوم رو برای  سیزده اردیبهشت نوشت..نمیدونم زود نبوده آخه انگاری من این  مرحله اولو تاز ه دادم که؟حالا نمیدونم برم یا نه؟ کلا دوسان من انجام بدم مرحله ی دوم و یا نه؟موندم خودم..برا 5خردادم ی سونوی سه بعدی برام نوشت..کلا گفت این سونو برا همه چیه..برا تعیین جنسیتم گفت همین موقع معلوم میشه و دیگه نیازی نیست ی بار دیگه سونو بری و اینجورچیزا..آخه من که نمیتونم تا اون موقع صبر کنم ی ماه دیگه..حالا شاید دو هفته دیگه خودمو ی سونو ببرم..سونوی زیاد خطرناکه و اذیت میشه نی نی اما خوو چیکار کنم..خب حالا شایدم نرفتم..
الان دیگه هفته سیزده رو داریم تموم میکنیم..به امید خدا دیگه کم کم داریم وارد ماه چهارم و سه ماهه ی دوم میشیم و ان شاالله خیلی از مشکلات سه ماهه ی اولم به امید خدا تموم میشه..یکیش تهوع و دومیش خطر سقط که ان شاالله از دست دوتاشون راحت میشیم ان شالله..
نی نی جونم از وقتی اومدی توو دلم کمتر باهات حرف میزنم کمتر بهت فکر میکنم انگاری/ من و ببخش عزیزدلم..ببخش..اولش که ذوق داشتم و باورنداشتم..بعدشم حسابی باکارای مراقبتی از تو سونو هزارتا چیز دیگه و البته حالت تهوع های وحشتناکی که اوایل داشتم و الان از شدتشون کم شده  درگیر شدم که گاهی یادم میره باهات حرف بزنم عزیز دلم/وقتی نبودی هنو ،چه قد باهات حرف میزدم و قربون صدقه ات میرفتم..مامانم..فدای اون قیافه ی نه چندان خوشگلت که هنوز معلوم نیست چی به چیه فدای اون قلب مهربونت که وقتی صداشو شنیدم هنگ کردم ..اصلا نفهمیدم گریه کنم بخندم..مامانم به خاطر کم کاریام منو ببخش..ببخش گاهی ناراحت میشم و تو هم حتما ناراحت میشی..ببخش عزیزدلم..ببین چقد لوست کردم عزیزم..یادت باشه مامانم گاهی میشه فاصله بیفته ولی اینم بدون و مطمئن باش توو اون فاصله ای که افتاده حتما مامانت دنبال بهترینها برای توست عزیزم..به کمک و یاری خدای بزرگ و بابای مهربونت
خب انگاری زیادی لوسش کردم فسقل خان رو بریم سراغ دوسای گل خودم..دوسی جونا ممنون به خاطر لطفایی که بهم داشتین و دارین و امیدوارم با این پست طویل و درازم اذیتتون نکرده باشممم..{#emotions_dlg.e20}
*عصر19فروردین که رفتم سونو ان تی و صدای قلب قشنگت رو هم شنیدم انگاری تموم دنیارو بهم داده باشن از در که اومدم بیرون و بابایی رو دیدم انقد ذوق داشتم که انگار رو ابرا راه میرفتم..بابایی هم حیفش شد نتونس صدای قلبتو بشنوه آخه نزاشتن بابایی بیاد توو..منم حسابی پزشو به بابات دادم..
*صدای قلب نی نی مو که شنیدم انگاری مثل صدای اسب بود که داشت میدویید..{#emotions_dlg.e28}
*بی نهایت باازار تعیین جنسیت برا نی نی داغه داغه..همه ی چی میگن..فکرم میکنن من این سری سونو رفتم معلوم شده و بهشون نمیگم..من چیکار کنم وقتی معلوم نشد خوو{#emotions_dlg.e40}
*مرمرجون مامان کسری خوشگلی خوشحالم که اومدی نی نی وبلاگ دیگه ان شاالله راحتتر باهم در ارتباط میشیم..
*دیگه همینا یادم بود اگه چیز تازه ای یادم افتاد اضافه خواهد شد..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان عاطفه
2 اردیبهشت 92 13:04
سلام معصومه جوون.
منکه سونو ان تی ندادم،ینی دکترم گفت لازم نیس بدی،فقط یه آزمایش خون دادم و یه سونو در هفته 18که نمیدونم چی بود.نمیدونم تست غربالگری بود...؟!
به نظرم سونو سه بعدی نرو،گنا داره نی نیت.
دوستم که سونو سه بعدی رفته بود میگفت وقتی اون دستگاهو گذاشتن رو شکمم نی نی چشماشو محکم بست،مثه اینکه نورش زیاده...
بلاخره میفهمی گل پسره یا گل بسر.
به نظر من گل پسره،

عزززززززززززززیززززززززمییییییییییی

مری
2 اردیبهشت 92 14:26
سلام چه عــــــــــــجــــــــــــــــب!آپیدی!

خداروشکر که مشکلی نبوده من شنیدم غربالگری اول که مشکلی نیس بعدی هم همینطوره ...حالا تصمیم با خودته من که هیشکدومو ندادم
هههههههه برا منم فک میکردن نینیمو میدونم چیه ولی نمیگم!
ایشالا هرچی هس سالم باشه عزیزم
و دیگه اینکه بقیه نظراتمو حضورا تو نی نی گپ حضورا اعلام خواهم فرمود

ممنون عزززززززززززیزززززم
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
2 اردیبهشت 92 15:10
آخی بسلامتی
غربالگری دوم ادامه اولیه ست بری بهتره.
3ماهه دوم خیلی بهتر و راحت تره یکم فقط سنگین میشی
مواظب خودت باش


مریم (مامان ثناجون)
2 اردیبهشت 92 18:52
چه عجب
خدا را شکر که همه چیز خوب بوده...
سونوگرافی 3 بعدی را من رفتم و هیچ مشکلی برامون پیش نیومد....تازه خیلی هم با مزه بود...اقای پدر هم در کنارمون نی نی را دید..اندازه دستش ..اندازه دور سرش..اندازه رگهایی که از قلب به تمام نقاط بدن می رند..چشم .گوش..خلاصه اینکه خیلی خوبه که از سلامتی نی نی با خبر میشی...تازه سی دی هم گرفتیم..و هر روز با شوهرم نگاش می کردیم. این نظر من بود حالا خود دانی.موفق باشی عزیزم..

ممنون عزیزممم

مژده
2 اردیبهشت 92 19:58
ان شااله این 6ماهه راحت تر از قبل باشه براتون این حس قشنگ هر چه قدر هم دردسر و اذیت داشته باشه ارزش داره


ممنون عزیزم..بعله همینطوره..همه اذیتاش می ارزه ب ی لبخندش..
مهلا
2 اردیبهشت 92 23:05
به به خوش آمدی خبر می دادی بیام جلوت


مــآمــآنــے
3 اردیبهشت 92 12:00
سلام عزیزم
به به چه عجب پست جدید گذاشتی

صدای قلب شیرین ترین صدایی که تو این دوران میشنویم
منم عاشق صدای قلب وروجکم هستم

مرحله دوم آز هم برو و حرف دکترت و گوش کن


مــآمــآنــے
4 اردیبهشت 92 13:31
ممنون عزیزم نظر لطفته
مامان مانی مسافر کوچولو
4 اردیبهشت 92 19:56
سلام خوب شد اومدی ولی عزیزم اگه امکان داره فونتتو یه کم بزرگ کن به فکر چشمای ما هم باش
مامان مانی مسافر کوچولو
5 اردیبهشت 92 14:30
کجایی عزیز پیدات نیستش
مرمر(مامی کسرا)
5 اردیبهشت 92 17:51
عزیز دلم خیلی خوشحال شدم که نی نی مون سالمه....از طرف من لپشو محکم بکش.....راستی تا کی باید بمونیم ببینیم نی نی دخمله یا پسمل؟؟؟من که میگم دخیه.......خودت چی حدس میزنی؟؟مواظب کوچولوی ما باش..........تا یادم نرفته ...ممنون از خوش آمد گوییت عزیزم...


کاکل زری یا نازپری
7 اردیبهشت 92 15:50
معصوووووووووووم جونمممممممممممممممم خدایا شکرت که همه چی خوبههههههههه معصومه من میگم نی نی دخمریه نمی دونم دلم میگه انشاالله خدا حفظش کنه عزیزم مامان مهربون روز های خوبی در راهه عزیزم


ممنون عزیزم/نمیدونم والا فعلا اونایی که میگن نی نی دخملی آمارشون بالا رفته...عزیزمی
مری
8 اردیبهشت 92 22:28
سلام آجی جون خوبی خوشی نینی خوبه؟
دلم برا گفتگوی صبحگاهیمون تنگ شده
ایشالا مشکلم برطرف شه و بازم بشه بیام الانم بزور با گوشی اومد عرض ادب...

راستی رفتی تعیین جنست حتما دیگه اول به خودم اسم میدی مگه نه؟
بووووووووس


سلام عزیز دلم کجایی دختر؟دلم منم حسابی تنگیده..
حتما عزیزم بهت میگم.ان شااالله زودی نتتون هم درس میشه. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مری
8 اردیبهشت 92 22:30
نی نی هم پسره قربونش


خب داره آمار متعادل میشه..احتمالا دوقلو میشه..
مامان مانی مسافر کوچولو
9 اردیبهشت 92 14:57



ممنون عزیزم...ی سبدش برا تو عزیزم
مهتاب
10 اردیبهشت 92 22:50
خدارو شکر عزیزم که همه چیز خوبه
معصومه جون من یک خواهر شوهر دارم که دقیقا هفته 13 برای سنو که شما رفتی اونم رفت بعد براش جنسیت تعیین کردن من از یک دکتر توی فامیل پرسیدم گفت از سنو معلوم نمیشه از صدای قلبش تعیین کردن که 100 هم نیست
با آرزوی سلامتی برای مامان ونینی نازش


ممنون گلم..
خاله ی آریسا
23 اردیبهشت 92 12:00
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ سلام دوستم آپم بهم سر بزن