زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

نرم نرمک میرسد اینک بهار..

1391/12/28 9:40
نویسنده : معصومه
488 بازدید
اشتراک گذاری

تصویر تبریک برا عید
مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است
خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است
به تو ای باد صبا می دهمت پیغامی
این پیامی است که از دوست به یار آمده است
شاد باشید در این عید و در این سال جدید
آرزویی است که از دوست به یار آمده است . . .

سلام سلام سلام به دوستای گلم.. خوبید خوشید سلامتید؟ خداروشکر..
فقط اومدم بهتون عید و پیاپیش تبریک بگم و براتون بهترین ها رو آرزو میکنم از خدای مهربون..الهی هرکی هر آرزوی خوبی داره توو سال جدید از خدای مهربون بگیره..ان شاالله..
این روزا قشنگ خیلیم قشنگه..اما برام پر از دلتنگیه..یاد بچگیا..بهارش..عیداش.. مدرسه..پیک شادیش..یاد دوسام..حسابی دلم تنگه اون روزاس..یادش بخیر.. بگذریم ..شاد باشیم..کم مونده تا سالمون کهنه شه و ی سال جدید بیاد جاش.امیدوارم سال 91با خوشی برا همه تموم شه و سال 92 با خوشی شروع شه..
ان شاالله سال 92 سالیه که نی نی خشمل من و خیلی از دوسای مجازیم و واقعیم زمینی میشن.بسلامتی ان شاالله ..خوشحالم..ان شاالله خدای مهربون به همه آرزومنداش این لطفشو عنایت کنه.. دیگه حرفی و سخنی نیس بجز اینکه عید همتون مبارک پیش پیش البته..به همه خوش بگذره..
*یادش بخیر سال تحویل 90 وسال تحویل 91دو سال پشت سرهم موقع سال تحویل مشهد بودیم.. دلم تنگه اون موقع هاس شدیددد..یا امام رضا(ع) بازم بطلب..ان شاالله تحویل سال بعد با نی نی سه تایی بیاییم پابوست..ان شاالله..
*سبزه ای که کاشتم حسابی سبز شده و قشنگ شده..ان شاالله میزارمش توو هفت سین..
*مستحضرید!!که امسال سال ماره دیگه..بنده هم در سال مار متولد گردیده ام و ان شالله نی نی ام هم.. ذوق ملگ این تفاهمم..نیشخند
*جنب و جوش نزدیکای عید و خیلی دوس دارم..
*راسی چهارشنبه سوریتونم پیش پیش مبارک..خوش بگذره و بی خطر..ان شاالله
*یاد و خاطره سال 91هم بخیر با تموم خوبی های و بدیاش..با تموم شادی و غماش..انتظارش و تموم شدنش انتظارش..نی نی همین سال اومد توو دلم ی خاطره قشنگ و فراموش نشدنی..
بوس برای تک تک دوسای مهربونم..توو لحظه ی تحویل سال فراموشم نکنیدا..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مری
28 اسفند 91 10:39
آجی من هستم بیااااااااااااااااااااااا
شیدا
28 اسفند 91 12:50
معصومه،پیک شادی چیش خوب بود که یادشم میوفتی؟؟؟؟؟؟
.
.
سالت مبارک


من که خیلی دوسش داشتم..درست برا حل کردنش دس به دامن عمه و خاله و دایی و عمو میشدم اما خوو خیلی دوسش داشتم..
مامان عاطفه
28 اسفند 91 21:45
سلام معصومه جون. مرسی سال جدید مبارک عزیزم.بووووووووس البته برا تو نبود برا نی نی جیگولی بود
مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
28 اسفند 91 22:58
دلت ابی تر از دریا عزیزم
به کامت گردش دنیا عزیزم
الهی دائما چون گل بخندی
بهارانت خوش و زیبا عزیزم
عید نوروز پیشاپیش مبــــــــــارک
مامان جونی مواظبــــــــــ دوست گل پسرم باشیا



ممنون گلممم..چشششششششششششششششششم عزیزم
رومینا
29 اسفند 91 9:34
معصومه جون سال 92 رو بهت تبریک میگم ایشالله که سال خوب و خوش در کنار همسری و نی نی داشته باشی . من هم همین حس رو دارم اینگار قدیمها بیشتر ذوق عید رو داشتیم الان همش برامون خاطره شده . تو عید حواست به نی نی جیگری باشه ها ها ها ها ها


ممنون گلمممم..چششششششششممم
ثمره
29 اسفند 91 19:56
وقتی طنین یامقلب القلوب دلت رالرزاند
وقتی اوای خوش یامدبرالیل رازمزمه کردی
ویامحوالحول دگرگونت کرد
برای ماهم بخواه ازان بخشنده بی همتاحول حالناالی احسن الحال
پیشاپیش سال نو مبارک


عزیزم خیلی اومدم وبت ولی نتونسم برات کامنت بزارم..خیلی..
ممنون عزیزم سال نو شماهم به خیر خوشی
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
29 اسفند 91 22:53
ممنون معصومه جوووونم سال نوت پیشاپیش مبارک.آرزوی بهترین ها رو برات دارم
راستی تولد همسریت هم مباااااااااارک


مهلا
3 فروردین 92 15:46
دوست خوبم عیدت مبارککککککک

عروس نازم چطوره؟

کم پیدایی؟ به ما هم سر بزن


سلام عزیزم..عید شماهم مبارک...
خوبه خداروشکر
چشمممم اومدم
کاکل زری یا نازپری
4 فروردین 92 14:13
معصومه جونمممم مبارک باشه این عید برات به امید امدن نی نی خوشکلت تو سال جدید و نی نی های بعدی تو سال های دیگه با بهترین ارزو ها


سلام عزیزم..سال نو شمام مبارک
منم برات بهترین آرزوهارو دارم عزیزم..
آخه این نی نی حسابی مامانشو اذیت کرد مامانش ترسیده از نی نی های بعدی خاله جونش..
آنوشا کوچولو
7 فروردین 92 0:48
سبلام معصومه جان سال نو مبارک ایشالا... سال دیگه با نینی نانازت سر سفره هفسین میشینی


سلام گلممم..ممنون از لطفت..ان شاالله
آنوشای گلم در چه حاله؟ خوبه که ان شاالله؟
مامان مانی مسافر کوچولو
9 فروردین 92 0:23
سلام خوفی خوشی


سلام عزیز دلم تو چطوری؟
منم خوفم خوشم خداروشکر
مری
14 فروردین 92 17:27
سلوم عجیجمممممممممم خوبی؟چه خبرا؟ نی نی مون خوبه؟هنوز داری اوق میزنی؟خخخخخخخخخخ
کم پیدایی؟ من که تا چن روز پیش شهرستان بودم راسی شنبه 17 میرم سونوی جنسیت اما نتمون خرابه ممکنه نتونم بیام زودی بگم چی شده!
اینو گفتم که حسابی ذوقیده بشی تا من میرمو میام


سلام عزیزم خوبی/من خوبم خداروشکر
خوش گذشت خونه ی مامان اینا..؟
وای به سلامتییییییی اذیت نکن دیگه از ی جایی زودی بگو خوو
ذوقیده شدم ای نا زن
مــآمــآنــے
15 فروردین 92 18:03
نی نی ما که قند عسله
حدود یک ماه دیگه از جنسیتش با خبر میشی
دختر و پسر فرق نداره
مهم اینه که سالم و صالح باشه


عزیزم راس میگی فرقی نداره سالم و صالح بودنش مهمتره اما خوو آدم باز بدونه راحت تر باهاش ارتباط برقرار میکنه دیه نه؟
نانا و نینی جون
15 فروردین 92 18:59
سلام شاپرک دور سرم میچرخن با هر لبخند خدا بهم چراغ راهم میشن اگه دوست داری منو تو این راه خدا قرار داده یاری کنی بیا نگران نباش اون با ماست آپمممممممممممممممممممممم لطفا بیا فانوسی که تو دستترو برام روشن کن
شیدا
16 فروردین 92 1:17
مگه میشه تا معصومه ندیده پاکش کنم. آره عزیزم رمز همون قبلیه
مانی مسافر کوچولو
16 فروردین 92 20:09
سلام چرا مظلب ننوشتی حال نداری؟ عید خوش گدشت 3تایی؟
مرمر(مامی کسرا)
20 فروردین 92 15:28
ای بی وفا.........ما رو فراموش کردی؟؟؟نی نی خوشملمون چطوره؟بزرگ شده؟؟؟؟


فراموش چرا عزیزم..خیلی میام وبت اما نمیشه برات کامنت بزارم عزیزم...