زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

به بهانه ی تولد یه مهربون

1391/12/20 22:02
نویسنده : معصومه
444 بازدید
اشتراک گذاری

 

"این چندمین تولد توست؟

و چندمین انبساط مجدد کائنات؟

این چندمین بارخلقت است؟

و چندمین انفجار سکوت؟

چندمین لبخند آفرینش؟

خورشید را چندمین بار است که میبینی؟

و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟

و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟

چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟

چندمین دم!؟

چندمین آن!؟

آه که تو چقدر خوشبختی!

و جهان چه پرغوغاست

که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد . . ."


سلام دوست جونیا خوبین؟ آره امروز تولده..تولد بهترینم...همسرم.. درسته که از دیشب همش تبریک خشک و خالی بهش کردم اما خوو بازم بهش میگم عشقم تولدت مبارک.. خوو چیکار کنم خودش تنبلی کرد منو نبرد بیرون براش کادو بگیرم من نتونسم هیچی بگیرم..
یادش بخیر سال 88 ی همچین روزی البته اون موقع افتاده بود پنجشنبه بعله برونمون بود..واییی چه استرسی داشتما..دو روز بعدشم عقد کردیم..عقد کردیما نه عروسی.. چه روزایی بودا...الان دوروز دیگه سالگرد عقدمونم هست یادش بخیر..خدایا شکرت به خاطر مهربونیات..
حالم خوب نیست دوس جونیا..این پست بهانه ای بود برای اینکه به همسری تبریک بگم و دوستان جویای احوال هم بدونن که نی نی حسابی درگیرم کرده و حسابی داره اذیت میکنه و جولون میده اما هنوز مامانشو نشناخته بزا بیاد باهاش حسابی کار دارم..نیشخند
*هنوز سبزه نذاشتم دیره آیا؟خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامانمحمدطاها
20 اسفند 91 22:22
سلام نی نی من توی مسابقه عکس مجله شهرزاد شرکت کرده اگه برنده بشه عکسش رو روی جلد مجله چاپ می کنند اگه لطف کنید وعدد 329 رو به شماره 20009592 پیامک کنید به برنده شدنش کمک بزرگی میکنید یک دنیا ممنون http://mohammad__taha.niniweblog.com/
خاله ی آریسا
21 اسفند 91 10:14
تبریک میگم
ایشالله همیشه شاد و خوشحال باشید البته با نی نی تون


ممنون عزیزم..به همچنین شما
مامان عاطفه
21 اسفند 91 13:21
سلام عزیزم.منم تولد همسری تو تبریک میگم انشالله سال دیگه با نی نی..
چقد مناسبتا با هم قاطی شده کادو هارو یه جا بگیر اینطوری به صرفه تره
راستی چه خبر از نی نی؟خوبه آیا مامانیشو خوب اذیت میکنه؟
سبزه هم فک کنم دیره ،منم دیروز تازه یادم افتاد عید باید سبزه بذاریم!!!مجبورم از بیرون بگیرم پیشاپیش عید خانواده 3نفره مبارک


ممنون عزییییییییییییییییییییییز..به همچنین ان شاالله
هیجان
21 اسفند 91 14:04
معصومه جونم تولد همسرت مبارک خدا رو شکر که با نی نی دارید تولد رو جشن میگیرید
نگران حالت تهوت هم نباش از سه ماه که بگذره خیلی چیزا تغییر میکنه ایشالله
خدا به همراهتون باشه و نی نی رو براتون حفظ کنه


ممنون عزیزم برا لطفی که بهم داشتی...خدا نی نی شمارم براتون حفظ کنه..
مــآمــآنــے
21 اسفند 91 16:18
مبارک باشه


ما هم دیروز سبزه گذاشتیم
البته مامان گذاشت

بزار برای سیزده بدر آمادست


ممنون آره دیگه فکر کنم برا سیزده بدر حاضرشه..
مری
21 اسفند 91 19:27
سلام آجیییییییییییییی
دسسسسسسسسس
دسسسسسسسسسسس
دسسسسسسسسسسسسس

تفلد همسریسالگرد عقدو ورود نی نی جانتون مبارکککککککککککک

یه کوچولو برو خصوصی هم

سلام عجیجممممممممم..خوبی گلی ؟مرسیییییییییی
چشم میرم
مری
21 اسفند 91 22:40
بیااااااااااااااااا من هستم تو هم که آنییییییی


مریییییییییییییییییی
مامان کنجد
21 اسفند 91 23:53
مبارکه عزیزم
نخودچی چطوره؟


ممنون گلم..خوبه سلام داره خدمت خاله
مرمر(مامی کسرا)
22 اسفند 91 0:12
تبریک میگم عزیزم.ایشالا همسری 100 ساله شه . و سایش همیشه بالا سر تو و نی نی گلت باشه.......ایشالا سال دیگه بچه بغل همه این خوشی ها رو جشن بگیرین....در ضمن چی بهتر از خودت؟؟؟؟خودت بهترین کادویی برا همسری......


وای عزیزم ممنون از اینهمه لطفت...
مری
22 اسفند 91 11:50
بیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییااااااااااااااااااااااا


مری کوجااااااااااااایی؟
کاکل زری یا ناز پری
22 اسفند 91 22:16
تولد همسری مبارککککککککککککککککککککککککککککککککک


بسیارررررررررررررررممنون عجیجمممم
مامان امیر محمد
23 اسفند 91 16:18
سلــــــــــــــــــــــــــــام معصومه جون خوبی دوستی من چطوری
اقای پدر تولـــــــــــــــدتون مبارکـــــــ
نی نی نازه ما چطوره کی میاد ببینیمش این فرشته را
منم سبزه نذاشتم فکر نمیکنم دیر شده باشه
دوستدارم گلم


سلام عزیزم خوبی؟ممنون از لطفت..
به امید خدا یا ابان ماهی میشه یا مهر ماهی
منم دوستت دارم زیاااااااااد..
شیدا
23 اسفند 91 21:38
بچه بی ادب حسابی مارو یادت رفته هااااا
مهلا
23 اسفند 91 23:04
سلام عزیزم دلم براتون تنگ شده عروس من چطوره؟ تبریکات مارا هم پذیرا شوید برای کادو هم نگران نباش همین نخودی به اندازه دنیای از کادو ها وبلکم بیشتر ارزش دارد دیگه چه می خواهد بهتر از این
مــآمــآنــے
24 اسفند 91 17:57
آخه همه میگفتن نگهداری بز برام خوب نیست چون حامله ام.... منم گفتم اول نی نی و بزی رو دادمش رفت البته میرم بهش سر میزنم و تلفنی حالشو می پرسم
مری
26 اسفند 91 10:32
مرمر(مامی کسرا)
26 اسفند 91 21:56
فکر کنم کامنت قبلیم ثبت نشده......میگم نی نی کوچولوی ما خوبه؟شیطونی هم میکنه؟راستی کسرا خیلی دلتنگه خالشه مگه نمیای ؟؟؟؟؟یه سر بزن به ما معصومه جون
مامان مانی مسافر کوچولو
26 اسفند 91 23:19
سلام مشغول اسبابکشیم خیلی وقتم کمه
مامان عاطفه
27 اسفند 91 11:36
سلام عزیزم بهتری؟؟ کوچولوت چطوره
ثمره
27 اسفند 91 20:15
تبریک میگم انشالله سالیان سال در کنار نی نی کوشمولو جشن بگیرید. نی نی چطوره معصومه جون؟
مریم (مامان ثناجون)
28 اسفند 91 0:50
سلام عزیزم.منم تولد همسری تو تبریک میگم انشالله سال دیگه با نی نی.. نخوچی چطوره معصومه جان 3 ماه دندون سر جیگر بگذاری نصف ناراحتی هات تمام میشه جای نی نی هم محکمتر انشاا...
نرگس مامان باران قلنبه
2 اردیبهشت 92 11:34
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه
من یه دخمل کوچولو دارم که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید
خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر

[hr
رای دادیم به باران جووون