زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

این چندروزی که نبودم/سونو برا اولین بار و..

1391/12/13 12:02
نویسنده : معصومه
604 بازدید
اشتراک گذاری

"بهار ثانیه ثانیه می اید…
و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایتان  آرزوهای خوب دارد…"
سلام عزیزای من..دوس جونیا خوبین؟خدارو هزار مرتبه شکرر

حال و احوالات چطوره؟بهار داره میادا..دیگه حسابی میشه حس کرد بهارو صداشو نفساشو...داره دوباره ی عالمه خاطره زنده میشه..وای خدایا..خداروشکر به خاطر همه ی لطفایی که بهمون اعطا کرده.
چندروزی نبودم چون حسابی داغون بودم خداروشکر از دیروز بهترم..اوایل یه کم لکه بینی پیداکرده بودم و حسابی اعصابم خورد شده بود دل و دماغ نداشتم بیام بنویسم تا اینکه رفتم سونو و خیالم راحت شد خداروشکر همه چیش خوب بود شیطون ضربان قلبشم دکتر دید..خیلی میترسیدم زود رفته باشم و قلبش تشکیل نشده باشه و منم ناراحت بشم اما انگاری شیطون بلاست ضربانشو زودی نشون مامانی داد تا خیالم راحت بشه..راسی ی حالت تهوع هایی بدی گرفته بودم  که نصیب نکنه..گلاب روتون روم به دیفار همش بالا میاوردم..ینی سه روز بود هیچی نمیتونسم بخورم همشسبز
بالاخره بعد از سونو دکتر جان برا حالت تهوعام ی قرص نوشت برا لکه بینیم هم شیاف داد باز روم به دیفار!!
دیگه اینکه اوضاعاتی داشتیم..به خدا نا نداشتم بشینم  و پست بزارم ..فقط گاهی به دوستان سرمیزدم در حالت گیجی..خب با این افاضات!!!سرتونو درد نیارم امتحان روز جمعه مو بد ندادم اما اختصاصیش خیلی سخت بود نمره منفی ام داشت و بعدش ی عالمه آدمم اومده بودن برا امتحان..وای نمیدونی چه خبری بود.راسی ی چیز جالب من تا اون موقع حالت تهوع هام شروع نشده بود همش میگفتم عدل که من اینجام سر جلسه تا حالاهم بالا نیاوردم الان میخام اینجا بالا بیارم ی آبروریزی بشه.. دیگه اینکه نه بخیر گذشت نی نی حسابی همکاری کردن اما بعدا حسابی عوضشو در آوردن و دور از جون بابام ،پدرمو درآورد انقده بچه انقد که تا پریروز من بالا آوردم..اما میگم خوبم تا الا ن فهلا..
راسی تو سونو نی نی ام اندازه ی ی نقطه بود ماشاالله انقدم واضح..میگم قدرتت و شکر خدا ی نقطه فسقل ببین چه کارا که نمیکنه ها..
برا عید هنو هیچ کاری نکردم فقط فرشارو دادم قالیشویی..ی روز باید همسری باشه که باهم کارارو بکنیم دیگه دیرشد.به خاطر لک بینیم دکتر بهم استراحت داده بود اصلا هیچ کاری نمیکردم..حالت تهوع هم از ی طرف امونم و بریده بود. وای چه قد سخت بود...زندگیم ریخته بود بهم..وای بیچاره همسری چه قد سخت گذشت براش..میومد خونه شروع میکرد خونه داری رو از ی طرفم همش باید نازمو میکشید چون هم واقعا خسته بودم حال نداشتم غر هم میزدم زیاااااااد..ببین چه اوضاعی داشتیم ما.. ببینم بازم دار غرم میزنم.وای از دست خودم خجالتخدارو هزار مرتبه شکر گوش شیطون کر دوروزه  ی کم عادی شده زندگیمون..
راسی 5شنبه 10اسفند بود برا اولین بار رفتم سونو و نقطه کوچولو رو دیدمش..دکتر برا 16فروردین سال 92 به بعد هم دوباره برام سونو نوشته باید برم ان شاالله..
*خداروشکر به خاطر همه چیز..ببخشید انقد پست طولانی شد شرمنده ی روی ماه همتونخجالت و
*ممنون که بهم سر میزدین و بیادم بودین..خداروشکر بابت مهربونایی چون شما..قلب
*همسری گلم..عشقم..مهربونم.. ممنون بابت اینکه مثل همیشه مهربون با محبت بودی و برامون کم نزاشتی..ماچقلب
راسی..اسفند ی مناسبتایی هم داره برا ما..روز تولد همسری و سالگرد عقدمون..هورااااهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

خاله ی آریسا
13 اسفند 91 12:22
ایشالله که نی نی شما سالم و نازه شما به سلامتی به دنیا میاد و به زندگیتون رنگ دیگه میده
راستی به وب آریسای ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


سلام عزیزم..ممنون از لطفتون.چشم حتما..
مامان مانی مسافر کوچولو
13 اسفند 91 17:18
سلام خداروشگر همه چیز خوبه از این ببعد یه مناسبت دیگه اسفند ماه داره اونم اینه که فسقلی اومده مامان وبابا رو شاد کرده مواظب خودت باش یه سال خونه تکونی نکنی چیزی نمیشه مواظب نی نی باش مهمتره
ایشا.. تهوع خوب شه


سلام گلم..منونم ازت
مهلا
13 اسفند 91 20:05
خداراشکر دوست خوبم که صدای قلبش شنیدی اگر صداش شوهرت نشنیده یکبار دیگه برو صداش پر کن براش بزارشوهرت تو روز تولدش سوپرایز کن راستی هیچ کاری نتونستم بکنم نه عکس آقا دانیال ونه بک گراندش بزارم هر کاری گفتی کردم اما نشد کمکککککک
رومینا
14 اسفند 91 11:18
عزیزم اصلا دست به سیاه سفید نزن طور به خدا مراقب خودت باش الان هیچی مهمتر از نی نی نیست کارهای خونه رو ول کن زیاد هم سر همسری غر غر نکن بزار یه خاطره خوب خوب برات بمونه من به همه دوستام میگم دوران سختی هست حاملگی .ولی پر از خاطره قدر این روزها رو اگر چه با سختی و استرس هست بدون .یه روزی به حرفم میرسی الان من اینقدر دلم برای شکم قلمبه ام تنگ شده حرکتهای نی نی بهترین خاطره هست سالگرد ازدواج تولد همسری مبارک امیدوارم همیشه در کنار هم عاشقانه زندگی کنید. راستی معصومه جون به دلم افتاده نی نی دخمله

ممنون گلم...راسی میگه دخمل میشه..وای الهی..خداکنه سالم باشه فرقی نداره دختر و پسرش..

مریم (مامان ثناجون)
14 اسفند 91 14:22
خدا را شکر که نی نی سالمه من هم خوشحال شدم که خبر دادی.
خیلی خیلی مواظب خودت و نی نی باش کارهای خونه همیشه هست بی خیالش شو و کاری نکن که خدایی نکرده بعدا پشیمان شوی.فعلا بخور و بخواب تا حداقل سه ماه بگذره و نی نی جاش سفت و محکم بشه


ممنون عزیزم..
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
14 اسفند 91 14:48
الهیییییییی شکر که نی نی قلب داره
انشالله خدا نگه دارش باشه
مواظب خودت باش خیلی
خونه تکونیو بنداز گردن شوشو
امتحانتم انشالله قبول شی
مناسبت ها پیشاپیش مبارک


بابت همه چی ممنون گلممم...نی نی شما چطوره؟خوبه؟
مامان مانی مسافر کوچولو
14 اسفند 91 18:48



ممنون عزیزم..
مامان عاطفه
15 اسفند 91 10:58
سلام مامانی.خدا بد نده.خیلی خیلی مراقب خودت باش.حتما استراحت کن.انشالله تهوعهات بعد ماه 3،4خوب میشه،....
اسفندماه هم با همه ی مناسبتهای خوبش مبارک.
راستی با اینکه حالت تهوع داری بازم بزورم که شده بخور.مراقب خودتو نی نی کوشولو باش


سلام گلم چطوری؟چی خبرا؟ امیررضا جونی چطوره؟
مهتاب
15 اسفند 91 16:21
سلام معصومه گلم اول ازهمه تبریک میگم سالگرد ازدواج و تولد همسری
معصومه جونم مواظب خودت باش خونه تکانی همیشه میتونی انجام بدی دو دستی نی نی رو بچسب . راستی نگفتی نی نی گلت کی میخواد پا بزاره روی زمین چه ماهی ؟
انشاا... به سلامت بغلش کنی


سلام..ممنون از لطفت عزیز..
آنوشا کوچولو
16 اسفند 91 0:05
سلام مامانی ایشالا... دوران بارداری راحتی داشته باشی نگران نباش استرس اصلا از همه چیز برات بدتره قدر این دوران روبدون خیلی زوذ مییگذره بعدش دلت واسه دوران بارداری تنگ میشه اگه دوست داشتی به وب دختر من هم سر بزن و بگو که لینگ کنم یا نه


سلام گلم ممنون..ان شاالله.. لینک میشید خانومی..بوس
بهاره جون
16 اسفند 91 20:32
دωــتانم شـاید، امـا . . دلـَم نمے رود بـہ نوشتن.

ایـن ڪــلمات بـہ هم دوختـہ شده ڪــجا(!)

احـωـــاωــات من ڪــجا(!)

این بار، . . نخـوانده مـرا بفهم(!)'




مرمر(مامی کسرا)
17 اسفند 91 14:10
سلام عزیزم خوشحالم که صدا قلب نی نی رو شنیدی..............اینقدر به بابای نی نی مونم سخت نگیر...................گناه داره به خدا.....ما هم چندتا مناسبت داشتیم تو اسفندماه..............خبرای خوبی دارم ................یه سر بیا..............راستی از طرف من نی نی هم ببوس


سلام گلممم..اومدم..
مــآمــآنــے
17 اسفند 91 16:02
اول از همه سالگر عقد و تولد و بهتون تبریک میگم و اما از دست این کوچولوها که سه ماه اول و خیلی سخت می گذرونن منم حال تهوع داشتم و به بو حساس شدم خیلی امید داریم که خوب بشم قلب بچه تو همون 4 هفته اول تشکیل میشه خیلی مواظب خودت باش و کار سنگین نکن سه ماه اول بچه هنوز جاش محکم نیست انشالله سالم و صالح زمینی میشه
مری
19 اسفند 91 16:42
سلووووووووووووووم آجی خوبی؟نی نی خوبه؟من نبیدم ببخش عزیزم لکه بینی تو هفته های اول طبیعیه...تازه من از پیرزنا شنیدم نینی هایی که پسملن لکه بینی میشه خخخخخخخخخخخخ
مامان عاطفه
20 اسفند 91 0:51
سلام مامانی.خوبی؟ نی نی گولوی ما شطوره؟ یادته اویل بارداریم به من گفتی تنبل!! حالا وقتشه جبران کنم و بهت بگم تنبل خانوم یه پست بذار دلمون برای نی نیه گوگولی تنگولیده
مامان جون نی نی
20 اسفند 91 10:45
سلام مبارکه نی نی نازت که اومده تو دل مامانجونش انشاالله که به خوبی و خوشی و سلامتی بگذره ایام بارداریت
مامان عاطفه
20 اسفند 91 11:26
سلام گلم؛انشالله خوب میشی اینا همه سختیهای قشنگشه،در راه رسیدن به عشق باید سختی ها و دردها رو تحمل کنیم دیه!!!!!به اون لحظه فک کن که نی نی گولو رو گرفتی تو آغوشت و داری بهش غذا میدی.......ای جووووونم.
مامان مانی مسافر کوچولو
20 اسفند 91 14:02
چطوری خوفی؟راستی پیش کسرا میری سلام برسون من میرم ولی نظر نمیتونم بدم کد امنیتی نداره
مرمر(مامی کسرا)
20 اسفند 91 15:21
سلام عزیزم خوبی؟نی نی گل ما چظوره؟
مری
20 اسفند 91 18:22
اجی بیا گپ بزنیم دلم برات تنگ شده خووووووووووووو تفلد همسیتم و سالگرد ازدواجتون مبارکککککککککککک
نانا و نینی جون
20 اسفند 91 18:47
سلام ابجی نازم یه فانوس تو دستمه ولی نیازمند دعام پس بیا دستو بنده به من تا با هم باشیم دلم میخواد امشب از ته دلت برای من و اونایی که منتظر یه معجزه درونین دعا کنی
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
20 اسفند 91 21:36
فدای تو انشالله بزودی خودت بیای جنسیت نی نی جونو بگی
کاکل زری یا ناز پری
22 اسفند 91 22:20
معصومه عزیز دلمممممممممم خدارو شکر که صدای قلبشو شنیدین انشاالله 100سال برات بزنه این حالت ها هم میدونم سخته ولی عوضش خیالت راحته که نی نی هست خیلی خیلی مواظب خودت باش


ممنون گلممم..عزیزم..چشششششششششششم