زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

ی پست همه جوره

1391/12/2 22:20
نویسنده : معصومه
722 بازدید
اشتراک گذاری

"خدایا سپاس بخاطر لطفت..به امید نزول رحمت همیشگیت ای مهربانترین مهربانان"
سلام به دوستای عزیزم..وممنون از اینهمه لطف و محبتتون..واقعا نمیدونم چطوری تشکر کنم از اینهمه لطف و محبتتون..امیدوارم به پاس مهربونیهاتون همیشه لبخند خدارو توو زندگیتون ببینین..
من خوبم..ان شااله که نی نی هم خوبه و امیدوارم حال شمام خوب باشه و اوضاع بر وفق مراد.. دوس داشتم توو این پست عکس بی بی چکا و جواب آزمایشمو بزارم ولی متاسفانه سیستمم  نمیدونم چیش ایراد پیداکرده نه سی دی نه رم ریدر نه فلش مموری هیچیرو باز نمیکنم..ان شااله در اولین فرصت درستش میکنم و ی عالمه عکس براتون میزارم ..ان شاالله..
دوستان همونطور که حتما متوجه شدین ی تغیرایی تو وبم انجام دادم از جمله عنوان وبم و عوض کردم..میخاستم نظرتونو برام بگین..بعنوان ی خواننده ی وبلاگ آیا عنوان وبمو می پسندید؟ و کلا دوس دارم کمک کنید تا ی وب درست و حسابی تحویل نی نی خان بدم..از الان بازم از محبتاتون سپاس گذاری مبکنم..
خیلی حرف داشتم بگم اما انگاری همش پریده از ذهنم..[hr]
*راسی دوسای گلم این جمعه آزمون امورمالیاتی دارم دعام کنین..نمیدونم قبول میشم یا نه؟ برم امتحان و بدم ببینم چی میشه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
2 اسفند 91 23:02
سلام معصومه جون انشالله نی نی نازت با خودش برکت بیاره برات و قبول بشی عنوان وبلاگتم قشنگه


سلام زینب مهربونممم..ممنون که اینهمه لطف بهم داری. سپاس و بسیار سپاس..بوس
مرمر(مامی کسرا)
2 اسفند 91 23:29
ایشالا قبول میشی گلم...عنوان وبتم خیلی عالیه. پر از انرزی مثبت.


ممنو ن عزیزم از حسن توجه تون..ممنون از لطفتون


مــآمــآنــے
3 اسفند 91 9:39
سلام عزیزم
خیلی مواظب خودت باش

عنوانش هم بد نیست
لایک

اهنگ هم که عوض شده و کلا تغییر و تحول حس میشه


سلام..ممنون گلم..تو هم همینطور مواظب خودت باش..بوس..
مامان مانی مسافر کوچولو
3 اسفند 91 11:10
اسم وب خوبه مخصوصا کوچولو نوشتی تو زیباترین ارزوی منی خیلی خوبه


ممنون عزیزمممممممممممم..
کاکل زری یا نازپری
3 اسفند 91 12:12
معصووووووووووووم وبت عوض شد تعجب کردم خوشکل شده عزیزم عنوانشم دوست می دارم. انشاالله تو همه کار ها موفق باشی خانوم گل


ممنون عزیزدلمممممممم..
شیدا
3 اسفند 91 12:26
همه چیت عالیه
مخصوصا بک گراندت
درضمن....
به خاطر یه زن خوبه که یه مرد نکته سنج میشه،بعله


واقعااااا..مرسی..بعلللللله اون که صدالبته..
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
3 اسفند 91 15:35
زودتر عکسارو بذار ببینیم دیگه ببین من چقد فعالم پست بدون عکس تو کارم نیست
راستی هم عنوان وبت قشنگه زمینه وبتم عالیه راستی از کدوم وب گیر اوردی ؟خیلی نازه



ممنون فاطمه سادات جون کوچولو چطوره؟میام الان پیشت
مامان امیر محمد
3 اسفند 91 22:10
سلا م مامانی اتفاقی وبتو باز پیدا کردم اونطوری که خوندم متوجه شدم خدای مهربونم تازه بهت نی نی داده مبــــــــــــــــــــارکتــــــــــــــــ باشــــــــه گلم
لینکیدمت


سلام گلممم..ممنون از لطفتون عزیزم..منم با افتخار لینکتون میکنم..
مرمر(مامی کسرا)
4 اسفند 91 9:51
سلام عزیزم زودی اپ کن ببینیم نی نی مون در چه وضعه........


سلام گلم..چشم ان شاالله زودی می اپم..
ثمره
4 اسفند 91 16:16
سلام معصومه جونم
همه چی عاااااااااااااااااااااالیه.تبریک میگم به نی نی ناز بخاطر چنین مامان با سلیقه ی مخصوصا موزیکی که گذاشتی بیسته
موفق باشی درتمام مراحل زندگی


سلام گلمم..دیگه شرمندم میکنی..آره من عاشق همین آهنگ وبم هستم..ان شاالله هرچی زودتر برای شما این اتفاق خجسته بیفته..بوس
مهلا
4 اسفند 91 21:56
سلام عزیزم
بیا بغلم با یه عالمه بوس
مبارکککککککککک

عیدی من سفر به خونه شماست



سلامممممم گلم..ممنون از لطفت..آره حتما بیا عید خونمه واقعا میگما بی تعارف..بوس
مهلا
4 اسفند 91 22:01
راستی یه سوال چطوری بک گراند وبت این شکلی کردی ؟


سلام عزیزم..اومددددددم وبت
مامان عاطفه
4 اسفند 91 23:15
سلام مامانی جوون.چه قالب نانازی.باور کن حرم خیلی خیلی برات دعا کردم.خدا رو شکر که تو هم مامان شدی...حالا از ثانیه ثانیت لذت ببر


سلام گلممم..ممنون از لطفت و اینکه یادم بودی.لطف کن و زود بیا با خبرای جدید عزیزمممممممم..بوس
مامان کنجد
5 اسفند 91 8:51
عزیزم عنوانش خوبه
الهی هر روز زیباتر بشه
با عکسهای نی نی ات


ممنون گلم از لطفت..بوس
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
5 اسفند 91 12:09
فدااااات چشمات قشنگ میبینه اون لی بارداریه 120تومن از هفت تیر.
مرسی عزیزم بابت بک گراند


مبارکت باشه گلم..ممنون..
مهتاب
5 اسفند 91 20:58
سلام گلم هردو ون خوبین اسم ویلاگت قشنگ
منم برات یک پیشنهاد دارم (هدیه بهاری)


سلام عزیز دلممم..مهتاب جونم..ممنون گلم پیشنهادی که دادی هم قشنگه..ممنون که اینهمه لطف و توجه داری..بوس..
مهتاب
5 اسفند 91 20:59
منتظر عکسام زودتر بزار



عزیزم چشم در اولین فرصتی که مشکلی که گفتم(مشکل کامپیوتریمون)رفع شه میزارمشون..
زهرا
5 اسفند 91 22:28
سلام معصومه جون ایشاا.. با انرژی مثبت نی نی خان قبول هم میشی بوس به بهترین مامان نی نی خان
مامان مانی مسافر کوچولو
6 اسفند 91 10:03
امتحان چطور بود؟
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
6 اسفند 91 16:23
قابلی نداره عزیزم ایشالا بزودی بری خرید واسه نی نیت از نی نی گلت چه خبر هنوز سونو نرفتی؟
نانا و نینی جون
7 اسفند 91 22:49
سلام عزیزم خوبی قربون دلت بشم من با خدا دردو دل کردم اگه دوست داشتی بیا اگه حوصله یه مناجات داشتی بیا..
مامان مانی مسافر کوچولو
8 اسفند 91 19:13
کجایییییییییییییییی پسسسسسسسسسسس
مری
8 اسفند 91 21:26
اجی من امشب منتظرت بودماااااااا نیومدی... ایشالا که هم خودت هم نینی خوفین/حسابی استراحت کن فدات بوسسسسسسسسسسسس
مرمر(مامی کسرا)
9 اسفند 91 0:06
سلام عزیزم ..خوبی اجی جونم؟نی نی کوشولوی ما در چه وضعه؟الان هفته چندمی گلم؟
مامان مانی مسافر کوچولو
9 اسفند 91 10:31
چطور بک گراند عوض میشه؟ منم میخامممممممم البته اگه حال داری
کاکل زری یا ناز پری
9 اسفند 91 11:09
بابا معصوووووووووم کجایی تو اخه بیا برامون بنویس ببینیم در چه حالی؟؟ دکتر رفتی؟ وضعت چطوره؟
مــآمــآنــے
9 اسفند 91 14:04
سلام خانومی خوبی؟ دکتر رفتی؟ یکی بیاد سن نی نی رو بالای وب بزنه اره شکمم کم کم داره بزرگ میشه
مریم (مامان ثناجون)
9 اسفند 91 19:06
همه چیز بیست بیسته... مبارکه.... نی نی خوبه؟
مــآمــآنــے
10 اسفند 91 9:43
سلام گلم خوبی؟ وروجک خوبه؟ مواظبش باش اره من از آخرین پری حساب کردم دکتر هم بری همین جور حساب می کنه آخه تاریخ زمینی شدن فرشته کوچولو رو هم از روی آخرین پری حساب میکنه از روز شروع حساب کن من 2 اذر بود و از 2 اذر حساب کردم سونو هم که رفتم همینجور دستگاه نشون داد
مامان عاطفه
11 اسفند 91 0:30
سلام مامانی. خووووووووووووووب کلاس میذاریا!! بابا بیا بگو چه خبره تو دلت؟!میدونم که خیلی ذوق داری مارو هم بی خبر نذار عزیزم نکنه دیگه مارو نمیشناسی
مهلا
11 اسفند 91 20:14
نشد معصومه جون کامل توضیح بده
مامان دینا
11 اسفند 91 21:09
سلام معصومه جون امیدوارم حال نی نی خوب باشه و مامانی رو لگد بزنه دلم میخواد هرچه زوتر بیا تو این دنیا و ببینمش
هیجان
21 اسفند 91 14:02
مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
عزیزمممممممممممممممممممممممممممم


ممنونننننننن