زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

یه چیزی اوومده توو دلم...

1391/11/28 18:42
نویسنده : معصومه
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

"گریه ی شام و سحر شکر که ضایع نگشت/قطره ی باران ما گوهر یکدانه شد.."
خدایا شکرت هزاران بار شکرررررررررررت..نمیدونم چجوری شروع کنم و از کجا بگم..واقعا نمیدونم..جمعه ینی دیروز ساعت 9:15صبح از خواب که پاشدم به سرم زد برم بی بی چک و امتحان کنم.ی روزم به پری مونده بود و می ترسیدم که زود باشد...ی دردایی شبیه پریودم منو گرفته بود دیگه واقعا ناامید بودم و با فرستادن ده تا صلوات رفتم توو wc و امتحان کردم. بعد سه دقیقه دوتا خط ظاهر شد ی پررنگ ی کمرنگ..با شوق پریدم بیرون و نشون همسری دادم..فقط ی لبخند زد..آخه شک داشت..باور نداشت..فرداییش که میشه امروز اول وقت ساعت 8صبح رفتیم برا آزمایش..وقتی آز دادم دلم طاقت نیاورد تا یک و نیم که جوابش حاضرمیشه صبر کنم ی بی بی چک دیگه زدم و بعللللللللللله ایندفعه دوتا خط پررنگ قرمز ظاهرشد..دیگه واقعا باور نمیکردم..با شوق زنگ زدم به همسری و بهش اطمینان دادم که جواب آز مثبت میشه..ساعت 12ظهر ینی یه ساعت و نیم زودتر آقایی رو فرستادم بره جوابو بگیره..رفت و زنگ زد..بهم میگه بی بی چکا اشتباه نشون دادنا جواب که منفیه..منو بگی بغض کردم و اشک ریختم..یهو از اون طرف با صدای بلند میخنده و میگه شوخییییییییکردم مثبته..و چه قدر خوشحال بود..خیلی...اومد خونه تبریک و باقی قضایااااااااا..و اینچنین ما هم مادر شدیییییییییییم... خیلی دلم میخاست این خبرو خیلی رویایی و عاشقانه به همسری بگم و حسابی غافلگیرش کنم اما همه چی یهویی شدو نی نی مارو غافلگیر کرد..فدای نی نیم که به قرارمون عمل کردو قبل عید اومد توو دلم.....
خدارو بازم شکر میکنم و برا همه اونایی که دلشون نی نی میخاد دعا کردم این لحظات شیرینو بچشن انشاالله..دوستای گلم منو ببخشن که خوب نتونسم بگم آخه انقد ذوق زده ام نمیدونم اصلا چی نوشتممم...
*خدانوشت:ممنون خدا جون که ماهم بالاخره ی بی بی چک دو خطه دیدیم..سپاس و هزاران سپاس..
*بی بی چک نوشت:ممنون که دو خطه شدی..حالا آشتی ایم.
همسری گلممممممم بهت تبریک میگم و امیدوارم مامان و بابای خوبیییی برا نی نی باشیم..
راسیییی:اگه تونسم عکسای بی بی چک و آزمایشمو میزارم توو وب..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

مامان مانی مسافر کوچولو
28 بهمن 91 19:43
سلاممممممممممممم تازه از کلاس اومدم واییییییییییییییییییییییی چقدر خوشحال شدم انگار خواهرم حامله شده باشه اینقدر خوشحال شدم مبارکککککه واییییییییییییییییییییییییی چقدر خوبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب البته که تو هم مثل خواهرم عزیزی معصومه جون امسال 3 تایی هستین خبر بدیها بی خبرمون نزار زود زود بیا بگو چی میشه

سلام عزیزم..مهربونم...آره منم همین حس و دارم بهت عزیزم..حس خواهری.. چشم ان شاالله که بتونم زود به زود بیام و خبرگذاری کنم..بوس برا شما و مانی جااانمم..
نیلوفر/مامانه روژینا
28 بهمن 91 20:51
وای معصومه جونم تبریک میگم.خداجونم شکرت. واز نی نی جون هم ممنون که قبل از عید اومدی تو دله مامان و دله مامانوبابا وما رو شاد کردی.
عزیزم وقتی پستت رو خوندم اشک شوق اومده تو چشمم وخیلی خیلی خوشحال شدم معصومه جان تو رو خدا مواظب خودت ونی نیمون باش همش استراحت کن به خودت خیلی خیلی برس و چیزهای مقوی بخور.مواظب هدیه خدا باش دیگه سفارش نکنما.خیلی مراقب باش تا این 9 ماه بخوبی سپری بشه.
مرسی که خوشحالم کردی. از بس خوشحالم دیگه نمیدونم چی بگم و خوشحالیم رو ابراز کنم. خدا جونم مر30 که دوست روژینا رو گذاشتی تو دله مامانش ممنونم ازت.خدایا به همه کسانی که منتظرن نی نی بده. بازهم میگم مراقب خودت باش. منتظر خبرهای خوب خوب هستم.بووووووووووووووووووووووووووووووس بوس برای خودت ونی نی جونی.دوستت دارم نی نی مرسی که اومدی.

وااایی عزیز دلم نیلوفر جونم ممنون از لطفت گلممممم.. خیلی دوست دارم..چشم هرچی شما بگین..
از طرف نی نی:سلام خاله جون..ببخشید که انقد لفتش دادم اما بالاخره اومدم..اومدم که با روژینا خوشگلی دوس شم..مامانم ی بوس گنده برا روژینا جان فرستاده بفرمایین...
زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
28 بهمن 91 21:28
سلام عزیز دلم بهت تبریک میگم...
انشالله که به حق حضرت علی نی نی نازت صحیح و سالم بیاد بغلت
برای منم دعا کن عزیرم


سلام زینب مهربونم..ان شاالله به دعای شما دوسان..
چشم عزیزم اگه لایق باشم..
مری
28 بهمن 91 21:44
ای جانممممممممممممممممممممم
مبارکا باشه معصومه جونمممممممممممم
الهی که قدمای کوشولوش خیر و برکت بیاره به زندگیتون
خیلی خوشحالم کردی خیلیییییییییییی
خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


ممنون عزیزدلم..بخاطر لطف و محبت و همراهیت...
آره خدارو هزاران بار شکر...
مری
28 بهمن 91 21:59
بیاااااااااااا خووووووووووووووووووووو
شیدا
28 بهمن 91 23:30
هوووورررررا
بسی خوشحالم کردیا معصومه جون
بالاخره بعد دو سه روز خندیدم
مبالکه عجیجم


ممنون عزیز دلم...خداروشکر الهی همیشه خندان باشی..
ممنون بخاطر لطفت عزیزم..
مهتاب
28 بهمن 91 23:57
__000000___00000
_00000000?0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
_______*_____00000000000
________*_______00000
_________?________0
_000000___00000___*
00000000?0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
________0________*
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000

عاقبت در یک شب از شب های دور
کودک من پا به دنیا می نهد
آن زمان بر من خدای مهربان
نام شور انگیز مادر می نهد
بینمش روزی که طفلم همچو گل
در میان بسترش خوابیده است
بوی او چون عطر پیک یاس ها
در مشام جان من پیچیده است
پیکرش را می فشارم در برم
گویمش چشمان خود را باز کن
همچو عشق پاک من جاویدباش
در کنارم زندگی آغاز کن
تبریککککککککککککککککککککککککککککک
معصومه جونم خیلییییییییییییییییییی خوشحالم برات
خیلیییییییی مراقب خودت باش و اون فرشته کوچلویییییییییی که هنوز داره تو دل مامانش جا باز میکنه .
از الان پایه ام 9 ماه 9 روز بهت سر میزنم برای منم دعا کن

وااایی خدا من چجوری جواب این محبتو بده..مرسییییییی عزیزم..چشم هرچی شما بفرمایین..خوشحال میشم بهم سر بزنی..منم میام پیشت..
چشم...بوسسسسسسراسی مهتاب جوونی:مهربانیت انقدر زیاد است که بی شک پروانه ای بی ترس از دستانت اب می نوشد..
مهتاب
29 بهمن 91 0:02
راستی کاش از اون دوتا خط چک بی بی که بلاخره پر رنگ شد عکس میگرفتی


گرفتم عزیزم..اگه بتونم میزارمش توو وب..فعلا نریختمشون تو کامپیوتر..
مامان مانی مسافر کوچولو
29 بهمن 91 9:25
sسلام خوبی مارو هم دعا کن به حاجاتمون برسیم به نی نی هم بگو سفارشی خاله رو دعا کنه


سلاممم گلم..چشمممممممم نی نی مخصوص مخصوص خاله رو دعا کن نمیدونم از خدا ی سه قلو میخاد چند قلو میخاد خودت ردیفش کن..
مری
29 بهمن 91 10:09
راستی خواستم بگم ایشالا20اسفند ایده منو برا تولد همسریت در نظر بگیر


اره عزیزم توو فکرش بودم..ایده دزدی در این حد..
مرسی خانومیییی..
کاکل زری یا نازپری
29 بهمن 91 11:00
وایییییییییییییییییییییییییییییی معصومهههههههههههههههههههههههههههههههه خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خبر خوبی دادییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فدات بشممممممممممممممممممممم انشاالله خوش قدم باشه برات تا همیشهههههههههههههههههههههههههههه واااااااااااااااااااااااااای خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بوووووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووس یه عالمههههههههههههههه

مرسیییییییییییی عزیزدلمممممم..خداجون چجوری جواب این همه محبت و بدمممممم...عزیزدلم امیدوارم بهترین ها بیاد سراغت..بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس....

رومینا
29 بهمن 91 12:43
سلااااااااااااااااااااااام معصومه جون باور کن دستم یخ زد خیلی خوشحال شدم الان که دارم تایپ میکنم دستم داره میلرزه خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم.. تبریک میگم مامانیییییییییییییی

سلاممم گلم...ممنون از اینهمه لطفت گلمم..بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

فسقلی مامان وبابا
29 بهمن 91 15:41
سلام عزیزم من برات کامنت گداشتم اما نمدونم چرا نیست
مبارککککککککککککککککککک باشهههههههههههههه
گلم مواظب خودت ونی نی باشه
خیلیییییییییییییی خوشحالم @}
یه دنیا بوس


سلام عزیزم..اره پیامت نیس..اما اکشال نداره خودت و اتنا شیطونو عشقه..بوس و خیلی خیلی ممنون..*:
نانا و نینی جون
29 بهمن 91 18:25
سلام
آبجی لم خوبی عزیزم
مباررررررررررررررررررررررکه عزیزم
خداروشکر نینی خالهه اومده
خیلی مراقبش باش دوستتون دارم دعا یادت نره


سلام گلممم..چرا کامنتای منو تایید نمیکنی تو دختررر.. ممنون گلم بوس برای شمااا.. ان شاالله که قسمت خودت میشه زوده زود..
مــآمــآنــے
29 بهمن 91 21:37
سلام خانومی
مبارک باشه
انشالله به سلامتی زمینی بشه



سلام گلم..ممنون و بسیار سپاس..
رضوان مامان رادین
29 بهمن 91 22:43
خانوم گل بهت تبریک میگمممممممممممممممم


ممنون عزیززززززززززززدلممممم..
مریم (مامان ثناجون)
30 بهمن 91 1:02
معصومه جون خعیلی برات خوشحالم انقدر که از خوشحالی گریه کردم....خدا را شکر فقط تو را خدا مواظب خودت باش یه موقعه پا نشی خونه تکونی کنی که من می دونم با تو
مبارکت باشه بی نهایت


ممنون گلمممممم از اینهمه لطف و محبتت..نه بابا فعلا که دس به هیچی نزدم..گذاشتم جمعه ها یواش یواش با همسری انجامش بدیم...منم واقعا خوشحال شدم از ته ته دلم که مهربونایی چون شمااااااا وبلاگم میخونین و اینهمه لطف داریین..بوس برا شما و ثناجان..
مامان مانی مسافر کوچولو
30 بهمن 91 13:32
نه عزیزم خودم با خواهرم دوقلو هستم کافیه



واقعا..چه جالب..پس حتمی شد که!!
مهتاب
30 بهمن 91 15:00
سلام مامانی یک فرشته کوچلو که میخواد کم کم بیاد پیش ما . پست جدید بزار گلم
وقتی برات مینویسند مامانی چه حالی داری


سلام گلمم..چشم..ان شاالله به زودی..
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
30 بهمن 91 15:40
واااااااااااااااااااااااای مبارک باشه
خیلی خیلی خوشحال شدم برات از ته قلبم
دیدی بلاخره نی نی قدم رنجه فرمودن
شکرت خدااااا
بازم مبارکهههههههههه
مواظب خودت و نی نی باش


ممنون عزیزززززززززززمممم..خودت چطوری گلم..نی نی چطوره؟
نانا و نینی جون
1 اسفند 91 0:43
سلام عزیزم
زنبلیتو بردار بیا به خونه من
بی ببین چه خبره
نیای ضرر کردی چون اون وقت دوست ندالم خدا چراغ خونتو سبز کنه امین


سلام گلمم..اومدم
مــآمــآنــے
1 اسفند 91 10:37
ممنون عزیزم
می تونم بپرسم چند سالته و از کدوم شهری؟

راستی!
نمی خوای عنوان وبلاگ و عوض کنی؟!
الان تو یه فسقلی داری

ممنون خاله جون
خصوصی داری گلم

اومدم وبتتتت..جواباروبگم
مــآمــآنــے
1 اسفند 91 12:13
قابلی نداشت عزیزم من 18 سالمه متولد 73 و از یزد ممنون از حضورت با اجازه لینک شدی
مــآمــآنــے
1 اسفند 91 12:14
رمز قابل شما رو نداشت
مــآمــآنــے
1 اسفند 91 12:14
راستی الان فسقلی چند وقتشه؟
مرمر(مامی کسرا)
1 اسفند 91 13:37
سلااااااااااااااااااااام عزیز دلم .قربونت برم اجی خودم.ایشال مبارکت باشه گلم(همگی دست دست دست ).فدات شم الهی بخدا باور نمیکنم..........نمیدونی چه جیغی کشیدم وقتی خوندمش........انگاری به دلم افتاده بود بعد از سه چهار روز تا لب تابمو روشن کردم اومدم تو وب تو عزیزم.الهی همیشه معصومه جونم خوشحال باشه ..............................وایییییییییی نمیدونم چی بگم دوسسسسسسسسسسسسسسسسستون دارم.مواظب نی نی ما باشی ها. گفته باشم اصلا خودتو خسته نکنی ها..........عید نوروز هم حق مسافرت رفتن نداری با هیچ وسیله ای ..خلاصه مواظب نی نی گل من باش.الهی خاله مرمر قربونت بره.راستی من بی بی چک کسرا رو نگه داشتم . تو هم نگهش داری ها..بوس برا هردوتون.


سلاممممممگلم ممنون از اینهمه لطفت عززیزم... چه توصیه هایی..چشم عزیزم سعی میکنم انجامشون بدم..بی بی چکارو تا حالا نگه داشتم ان شاالله نهشون میدارم..بوس برا شما و کسری جونی خودمم...

راسی خاله جون خدا نکنه..
مرمر(مامی کسرا)
1 اسفند 91 14:03
گوش كن،جاده صداميزند ازدور قدمهاي تورا-چشم تو زينت تاريكي نيست.پلكها را بتكان ،كفش بر پا كن،و بیا...

ایشالا قدمش مبارک باشه براتون......


واییی عزیزم خوشحالم کردی..بسیاااااااار ممنون..
ممنون گلم انشاالله..
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
1 اسفند 91 15:16
سلام نمی دونم چی شد اومدم تو وبت ولی وقتی خبر مادر شدنت رو خوندم اشک تو چشمم حلقه زد خیلی خوش حال شدم ایشاله دوران قشنگ بارداری رو بسلامتی بگذرونی وبچه ی خوشکلت رو بغل کنی پیش منم بیا
راستی 20اسفند انگاری تولد شوهرته درسته تولد شوهر منم 20 اسفنده جالبه نه


سلام عزیزم..خیلی خوشحالم که خوندی و برام یادگاری گذاشتی..ممنون بخاطر محبتت و آرزوهای قشنگی که برام داشتی..بعللل 20اسفند تولد همسرمه و برای من هم جالب شد این تشابه..
راسی گلم آدرسی برام نذاشتی تا بیام پیشت.بیصبرانه منتظرم بیای و برام آدرستو بزاری گلم..بوس
مــآمــآنــے
1 اسفند 91 15:20
خصوصی داری گلم
مامان کنجد
1 اسفند 91 16:51
وای چقدر خوشحال شدم
تمام حالتهات مثل خودم بوده
الهی که خودت و نی نی سالم باشین
به منم سر بزن
راستی روزشمار هم تو وبلاگت بذار

ممنون عزیزم..متاقبلا منم به شما تبریک میگم عزیزم.. باشه میزارم..
مامان مانی مسافر کوچولو
1 اسفند 91 19:24
کجاییی پس خبری ازت نیست


من همینجاااااااام عزیز..
مامان دینا
1 اسفند 91 21:02
پستتو که خوندم
انگار این اتفاق واسه خودم افتاده خیلی خوشحال شدم انشاا... به سلامتی
مراقب خودت و اون نی نی تو دلت باش


ممنون گلم از محبتت..چشممممممم..بسیار از لطفت سپاسگذارمم..
مامان عاطفه
2 اسفند 91 0:08
سلاااااااااااااااااااااام.وای خیلی خیلی خوشحالم کردی مامان معصومه .انشالله به سلامتی 9ماهه شیرینو سپری کنی.واقعا مبارک تو و شوشوت باشه.مراقب خودت باش گلم


سلام گلم..بالاخره ظاهر شدی عزیزمم..خوبی عزیز..ممنون از لطفت گلم..چشششششششششششمممممم..
مامان اتنا
2 اسفند 91 2:12
سلام مامانی تبریک منم پذیرا باش.خوشحالم از خوشحالیت دوست داشتی پشیمون بیا


سلام گلممم...بسیار و بسیااااااااار ممنون از لطفت عزیزم..چشم عزیزممم..میام پیشتون
مادر(رادین و راستین)
2 اسفند 91 2:46
سلام
از وب کسرا جون می یام

تبریک و هزاران تبریک ......... مراقب خودت باش و لذت ببر ...




ممنون عزیزدلمممممم..خیلی خوشحال شدم که انقد همه اینجا مهربونید..
مامان کنجد
2 اسفند 91 8:07
روز شمار را براساس تاریخ تشکیل جنین گذاشتم البته تقریبی است
دو هفته بعد از اولین روز آخرین پری


آهااا..مرسی گلمممممممم..
زهرا
2 اسفند 91 15:53
با اینکه اولین باری که وارد سایتت شدم اما انگار مدتهاست که میشناسمت
خیلی خودمونی صمیمی نوشتی
مبـــــــــارکه عزیزم
مبارک


ممنون عزززززززیزم..خیلی لطف داری گلم.. انگاری منم شمارو خیلی وقته میشناسم..
زهرا
2 اسفند 91 18:52
بوس بوس


بوس..بوس..بوس..بوس..بوس..
مرمر(مامی کسرا)
2 اسفند 91 21:39
پس کو کامنت من؟


عزیزم کامنت همین جاست..سرجاشه ببین از دوباره
مرمر(مامی کسرا)
2 اسفند 91 21:44
راستی معصومه جون قبل از عید خونه تکونی حسابی کردی هاااااا. خیلی وبت خوشمل شده............از طرف منم نینی رو ببوس.


راس میگی؟ خیلی ممنون..چشم میبوسمش..نی نی هم خاله شو می بوسه..بوس بوس
ثمره
4 اسفند 91 16:10
ای جااااااااااااااااااااااااانم
وقتی اسم وبلاگتو خوندم(خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..)فکرکردم اشتاه اومدم.نام نویسنده رو خوندم تا مطمئن بشم.وبه خودم گفتم:نه بابا این همون معصومه جون خودمون
تبریک میگم گلمانشالله قدمش خیرباشه
خوشحالم از اینکه به آرزوی قشنگت رسیدی عزیزم
خییییییییییییییییییلی خوشحالم،مواظب خودت ونی نی نازت باش،بوووووووووووووووووووووس

ممنون گلم از این لطفتت..ان شاالله قسمت خودت هرچی زودتر..ممنون از مهربونیت.
بهاره جون
10 اسفند 91 13:48
ســـــــلام حالتون خوبه؟بهتون تبریک میگم من چندبار اومدم وبتون اما نی نی نداشتین...الان عنوان وبتونو از وب عاطفه جون دیدم گفتم بیام بهتون سر بزنم.خیــــــــــلی خوشحـــــــــال شدم انشالله نی نی جون صحیح و سلامت باشه مراقب خودتون باشین بوووووووووس
مامان امیر محمد
13 اسفند 91 10:00
سلام خانمی ممنون که بهمون سرزدیــــــــــــ
خصوصی داری گلم


تشکر عزیزمممممممم
رویا
16 اردیبهشت 92 16:12
سلام معصومه جون
از ته ته قلبم برات خوشحالم و تبریک می گم مارم دعا کن
انشالله به حق حسین شهید سلامت و صالح باشه
به وبلاگ منم سربزن


سلام عزیزم..مممنون از لطفیکه بهم داشتی..
ممنون که دل آرامم کردی..ان شاالله به حق حسین شمام به آرزوتون برسین..
چشم میام پیشتون
نانا
6 مرداد 92 10:44
سلام
خیلی قشنگ نوشتی .اشکم در اومد.آخه باید یکی جای تو باشه که بفهمه چی می گی.به منم سر بزن.خوشحالم می کنی.دعا کن واسه ما هم نی نی زودتر بیاد.الان نزدیک یکسال شد ولی خبری نیست.این ماه می خوام مکس 14 استفاده کنم ولی می ترسم اینم بی فایده باشه


ان شاالله جواب میده عزیزم..بوس