زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

مشغولیات این روزای ما...

1392/6/15 18:40
نویسنده : معصومه
949 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربون..سلام بر دوسای خودم..خوبین..قلب
ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر رو به شما دوسای گلم مخصوصا مامانایی که نی نی شون دخملیه تبریک میگم..هورا
من و نی نی هم خوبیم خداروشکر..حسابی درگیریم این روزا خرید،دکتر،سونو،خونه تکونی،تغییر دکور اتاق خواب برا جا دادن نی نی و اینجور چیزا..
تقریبا تمام وسایل مورد نیاز فسقل خان رو خریدیم و شاید خرده ریز ی کم مونده باشه که  هرچی یادم افتاد باید برم از دوباره بخرم..ی گهواره که اون آقا فروشنده میگفت گهواره اسپانیایی براش گرفتم رنگش فیروزه ای خوشگله..دیگه نهتخت  و اینا هیچی براش نگرفتم..فعلا همینه.تا ان شااله یک سالگیش..بعدشم ببینم براش چی بگیرم دیگه..ساک و کریر براش گرفتم..کالسکه که بکارم نمیاد نگرفتم و روروئکم خودم نگرفتم فعلا تا ببینم واقعا لازمش میشه یا نه..فقط آغوشی ی خوبشو پیدا کنم میگیرم..ست ساک و کریرش آغوشی نداشت و الا میگرفتم..سرویس حوله و سرویس حمام و وسایل بهداشتی که ی کمش و گرفتم باقیش مونده..حالا اگه بتونم حتما عکس میزارم از نیمچه خریدای نی نی..قول نمیدما..بعدا ناراحت نشین..
راسی سونو هم رفتم پریروز به حساب خودم و  دکی جون باید الان  نی نی سی و سه هفته و چندروزش باشه ولی زد سی و پنج هفته و وزن نی نی جان رو هم زد 2260گرم..حالا میشه اشتباه کرده باشه یا چی شده  اصلا؟چرا اینجوری گفت؟زایمانم تقریبا دو هفته خو جلوتر میفته اینجوری..خیلی هم استرس گرفتم..آخه نه نوع زایمانم و انتخاب کردم نه نوع بیمارستانو..اصلا موندم..شنبه باید برم پیش دکی بیبینم چی میگه باز..
ی گلو دردی گرفتم نگووو..گلوم درد میکنه فک کنم سرما خوردم..دوستان شرممنده گلاب بروتون حالت تهوع های صبحم برگشته و بازم روم به دیفار صبحا....سبز
خیلی دلم میخاد زودی نی نی مو ببینم دیگه طاقت ندارم..وقتی می بینم همه نی نی هاشون دنیا اومده خوو منم دلوم میخاددددددددد..قلب
بهداد جونم به سلامتی زمینی شد هورااااااااا..تبریک میگم مری جون.هوراقلب
مهناز جان به توهم تبریک میگم ورود کسری خان به این دنیای خاکی رو...هوراقلب
دیگه هیچی دیگه دوستون دارم اساسی..همینا یادم مونده بود نوشتم..ماچ
*ثمره عزیزم ممنون بابت رمزماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

sanaz
15 شهریور 92 19:18
Aziiiiiiiiiiizaaaammmmmm Mobarakesh bashe kharidash Hala gozashtane sismoni mishe 2 mahe dg
شیدا
15 شهریور 92 21:57
روروئک نخر براش،فرم پای بچه رو عوض میکنه،اصلا خوب نیست منم واسه ی صبا نخریدم.
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
15 شهریور 92 22:07
اخی معصومه جان چقدر زود گذشتا دیگه چیزی نمونده خوبه چیزای واجب رو گرفتی بعضی چیزا تو سیسمونی الکیه زیاد کاربرد نداره. حالا تونستی عکسم بذار راستی اسم نی نی رو هم که آخر نگفتی کلک؟فک کردی یادمون میره؟! من اگه برگردم عقب بازم سزارین و ترجیح میدم درسته خیلی بعدش درد میکشی ولی از خیلی جهات بهتره حداقل دیگه قبلش درد نمیکشی و بعدا هم دوباره احتیاج به جراحی زیبایی نداری. بازم بی حسی خیلی بهتره بنظرم انشالله به خیر و خوشی واست بگذره نگران نباش
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
16 شهریور 92 13:31
سلام. ایشالله نی نیه ناز شمام زودی زمینی میشه و از خاطرات بعد زایمان برامون مینویسی. زیبا یارم،تقدیم به تو
مامان مانی مسافر کوچولو
16 شهریور 92 14:33
مبارکککککککککه
مریم (مامان ثنا جون)
16 شهریور 92 15:06
سلام معصومه جون مبارک باشه وسایل پسملی زود باش عکسشونم بگذار مواظب خودت و نی نی باش یکم اویشن را با عسل و اب گرم مخلوط کن یکم درش را بگذار دم بیاد و بخور تا خوب بشی
خاله ی آریسا
16 شهریور 92 15:30
عزیزم انقدر دل دل نکن خوب خوش به حال ما شد چون نی نی رو زودتر میبینیم دیگه ما عکس میخوایم یالا
مامان توت فرنگی
17 شهریور 92 14:35
انشالله تو هم به زودی نی نی ات را بغل می کنی دیگه چیزی نمونده
ثمره
17 شهریور 92 15:44
سلاااااااااااااام عزیزم... مبااااااااارک باشه ایشالله بسلامتی استفاده کنه نی نی ناانازی عجله نکن عزیزم ایشالله پسملی گلت درآغوش میگیری...مواظب خودت باش عزیزم...
مرمر(مامی کسرا)
18 شهریور 92 17:05
واااااااااااای عزیزم مبارکش باشه...ایشالا به سلامتی ازشون استفاده کنه..تو رو خدا عکسشونو بذار دیگه... منم برای کسرا تخت نگرفتم..الان تخت نوجوان سفارش دادم براش... راستی کسرا تو 35 هفتگی دنیا اومد...البته من سزارین شدم...از بس که عجول بود...
سمیرا
19 شهریور 92 2:04
سلام عزیزم به سلامتی إن شاءالله إن شاءالله به سلامتی فارغ بشی*گلم حتما موقع زایمان برا همه دعا کنمخصوصا اونائی که نی نی ندارن اگه به وبلاگ منم سر بزنی خوشحال میشم آدرس: fenchoolemaman.niniweblog.com
رومینا
19 شهریور 92 13:34
وای خدایا نمیدونی عاطفه جون من چقدر منتظرم هی شمارش معکوس دارم میرم . از این لحظاتت نهایت استفاده رو ببر. چه کار خوبی کردی که هر چی که لازمت هست رو خریدی خیلی خوشم اومد اخه بعضی ها به فکر چشم هم چشمی هستن از روش کارت لذت بردم ایشالله که همیشه موفق باشی روزهای اخر مراقب خودت باش
مامان عاطفه
20 شهریور 92 0:56
سلام مامان خانومی. خوبی؟ نی نی خان چطوره؟ ببوسش! ههه هنو نمیتونی ببوسیش؟ کار خوبی کردی ک تخت نگرفتی،گهواره از همه بهتره ک کنار تخت خودتون میشه بذاریش... درکت میکنم این روزای آخر اصلا انگار نمیگذره،سعی کن خودتو سرگرم کنی،برو خرید مهمونی و...تا زود بگذره.البته خودتو خسته نکنی.
مرمر(مامی کسرا)
23 شهریور 92 18:06
سلام معصومه جونم...خوبی عزیزم؟؟؟نی نی گلمون چطوره؟؟؟حسابی اذیتت میکنه این روزا؟؟؟ عزیزم تو خبری از مری و بهداد جون داری؟؟خیلی نگرانشم..از قبل از تولد بهداد خبری ازش نیست...
مــآمــآنــے
24 شهریور 92 23:25
ممنون عزیزم انشالله زایمان راحتی داشته باشی
مامان مانی مسافر کوچولو
25 شهریور 92 15:58
وسایل جدید نی نی بزا ببینیم
مری
25 شهریور 92 19:59
سلام خاله ما اومدیم بیا پیشمون