زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

حال و احوالات من و پسری

1392/5/21 19:40
نویسنده : معصومه
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت دوسای گلم..خوبین؟خوشین سلامتین؟الهیییییی شکر
نماز و روزه هاتون مورد قبول درگاه حق عزیزان..قلب
میدونم خیلی وقت بود نبودم شرمنده..آخه حالم زیاد خوب نبود.ی مدته همش نمیدنم قولنجه چیه انقد پشتم درد میکرد اصلا ی جوری بود..نمیتونسم پشت صندلی بشینم خیلی درد داشتم امروز بهترم خداروشکر..ی دوروزم بود باز حالت تهوع داشتم نمیدونم خدای نکرده میخاد برگرده این حالت تهوهام؟سوالفعلا که خوب شدم..
بعدشم اینکه جواب اون آزمایش شربت شیرینم اومده بود مشکوک به دیابت بارداری شده بودم بعد رفتم تست تحمل گلوکز و دادم دو لیوان از اون شربت مزخرف خوردم باز و چهار بار ازم خون گرفتن از 8 تا 12 من توو آزمایشگاه بودم ینی  سولاخ سولاخ شدم..فقط ی شانسی آوردم دوستم که اونم نی نی داره توو شکمش و نی نی اش 2هفته از پسملی من کوچکتره و دخمله اونم اومد و نشستیم به حرف زدن و زیادی اذیتم نکرد معطل شدنم توو آزمایشگاه..ماشاالله این دوسم چه توپولی شده بود و شکمش قلمبه شده بود زده بود بیرون..وای خدا چقد حرف زدیم..این دوسم از ابتدایی تا پیش دانشگاهی باهم بودیم فقط دانشگاه ما رو از هم جدا کرد..حالا هم که نی نی باهم داریم خیلی اتفاقی..
خب بگذریم اون سونورم که گفته بودم رفتم .خداروشکر مشکلی نبود و نی نی رشدش خوب بود..وزن نی نی گلم 1175گرم بود.اون روز 28هفته بودم..الان  دیگه فک کنم آخرای 29هفتمه...وای خدایا شکرت ،هفته ها میان و و می رن و و ما داریم ب دیدن نی نی کوچولومون نزدیک میشیم...
توو این هفته ها برا خودم ی عالمه خرید کردم برا نی نی هم..نی نی وروجک شده حسابی..ی چیزی کشف کردم جدیدا اگه ی چیزی بخورم و خوشش بیاد شروع میکنه تکون خوردن و الا نه..البته در بیشتر مواقع اینجوریه..تازه ی چیز دیگه هم کشف کردم پسری انگار ذایقه اش به باباش رفته هرچی باباش دوس داره و میخوریم ورجه وورجه میکنه..میبینید چه کاشفی شدم حض!! کردید از ذکاوتمیولعینکحالا بابای نی نی رفته بود باشگاه من خونه تنها بودم وای ما شاالله به پسری انگاری میدونس من تنهام انقده ورجه وورجه کرد تا باباش بیاد انگاری میخاس نزاره من تنها باشم..الهی....پسرم با معرفته.. خدا قسمت همه ی مامانای منتظر کنه این روزای شیرین و الهی آمین..
هنوز شکمم کوچولوئه و همه میگن پس کی این شکمت معلوم میشه..از رو مانتوم کسی به حامله بودنم پی نمیبره..خجالت
کدبانو شدم حسابی..شروع کردن به فریز کردن بعضی چیزا تا وقتی ان شاالله نی نی دنیا میاد برا غذا درس کردن توو دردسر نیفتم.تند و سریع ی چیزی سرهم کنم..
تازه ترشی بادمجون شکم پرم درس کردم اصلا ی چیزی شده بیا و ببینخوشمزه
حالا ی سری کار دیگه هم دارم که ان شااله باید انجام بدم..حالا ی ماشاالله به نی نی و مامان نی نی بگین با این افاضاتشون..خجالتزبان
*صبا جون ،نی نی شیدا جون خیلی ناگهانی و یهویی دنیا اومده..مبارک باشه عزیزم..ان شاالله به سلامتی..
*عزیزم "باران جون" از وبلاگ "عاشقانه با تو بودن" عزیزم منم با افتخار لینکت کردم اما چون کامنتتو خصوصی گذاشتی مجبور میشم اینجا جوابت بدم من با دوسایی بلاگفاییم نمیتونم تعامل داشته باشم آخه نمیتونم براشون کامنت بزارم و شرمندشون میشم اون رمز امنیتیشون نمیاد..حالا اگه باز ی راه حل داره بهم بگن دوسان..و الا میام وبتو میخونمت..وازت بی نهایت سپاسگذارم که رمزتم برام گذاشته بودی...خیلی برام ارزش داشت کارتقلب
*عزیزی که با اسم" منتظر نی نی" که توو پست /جوراب آبی/برام کامنت گذاشته بودی عزیزم ی جواریی هم درسته هم نیست حدست..کاش آدرس میزاشتی بیشتر آشنا میشدم باهات عزیزم..
ببخشید زیاد حرف زدم شرمنده..دوستتون دارم اساسییییی..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مری
21 مرداد 92 20:55
سلام ماشالا به نینی و مامانش
چقد شبیه منی میدونستی؟ آخه منم نینیم زیادی درشت نیست و وزنش با نینی من تقریبا یکی بوده تو اون هفته ها...تازه من الانم باید خیلی زور بزنم تا شکمم از زیر مانتو معلوم شه خخخخخخخ
و اینکه منم ترشی انداختم اما سیر!!!
برا دیابت هم رعایت کن عزیزم حتماااااااا
راستی اسم گل پسری چی شد خبببببببب
مفاظبش باش


نگاری
21 مرداد 92 21:19
سلام
انگار همین دیروز بود رفتم ازمایش دیابت بارداری دادم
منم شکمم خیلی گنده نبود
امیدوارم نی نی گولو رو صحیح و سالم بغل بگیری عزیزم


ممنون عزیزم..
مــآمــآنــے
22 مرداد 92 10:13
سزارین بدتره به نظرم تو چی میخوای؟! ممنون عزیزم تو که به من میگی عکس بزار چرا خودت هیچ عکسی نمیزاری؟! ها؟! چقدر این آزمایش دادن مزخرفه خدارو شکر که آخرای راهم
باران
22 مرداد 92 10:46
سلام من نمي دونستم شما نمي تونيد برام نظر بزاريد اما يکي از دوستام به اسم مامان آينده يه فسقلي برام نظر ميزاره از ني ني وبلاگ، شايد اون بدونه که چطور ميشه نظر گذاشت اما اگه مشکل براي همه دوستا باشه بايد وبمو انتقال بدم به ني ني وبلاگ چون دوستان جديدم بيشترشون ني ني وبلاگ هستند



عزیزم نمیگم همه اونایی که نی نی وبلاگی ان نمیتونن من نمیتونم..همه دوسای بلاگفاییم می دونن این مسیله.حتی مامان کسری جون از وب کسری قندولک مامان وبشونو از بلاگفا اینجا انتقال دادن..فک کنم مشکل من از جایی شروع شد که اون باکس نظردهی بلاگفا عوض شد..ی تغیراتی بلاگفا آخه داد توو این زمینه.
خوشحال میشم نی نی وبلاگ بیای..اینجا امکاناتش برا نی نی ها هم بیشتره عزیزم..
مامان بانو
22 مرداد 92 12:14
سلام مامانى
خوبى؟
از اشنايى با بلاگتون خيلى خوشحالم
سر بزنى خوشحالتر هم ميشم
شايد دوستاى خوبى براى هم بوديم
راستى كمر دردت با پياده روى و ورزش بهتر ميشه
من كه اينجورى بودم
اميد وارم تو و گل پسرى هميشه سلامت باشيد


سلام عزیزم..ممنون از لطف و راهنماییت..چشم میام پیشتون
همچنین شما عزیزم..
خاله ی آریسا
22 مرداد 92 12:25
واااااااااااااااای گفتی بادمجان شکم پر ، آب دهنم راااااااااااااااه افتاد خب
خداروشکر که همه چیز عادیه و به سلامتی این روزهارو میگذرونی عزیزم


ای جان شرمنده...
ممنون عزیزم..
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
22 مرداد 92 12:41
چه کشفایی کردی کلک کدبانو هم که شدی البته بودی پیش ما بیا!!
مرمر(مامی کسرا)
22 مرداد 92 15:42
معصومه جون چیشد آخرش؟؟ما باید گل پسرمون رو چی صدا بزنیم؟؟؟؟؟راستی زایمان طبیعی میخوای یا سزارین؟؟؟

راستی برعکس من ماه اول شکمم اومد جلو...خخخخخخخخخخخخخ


نمیدونم فعلا پسری یا نی نی خان یا جوراب آبی!
من خودم سزارین میخام ولی موندم توش؟
واقعا؟!خخخخ
sanaz
22 مرداد 92 15:43
سلاااااااام
معصومه جان
خداروشكر كه حال جفتتون خوبه‏!‏
منم خوبم,مرسي كه بيادم بودي
بيصبرانه منتظر ديدن ني ني هستيم
عكس خريداي ني ني رو بذار ببينيم


سلام کجا بودی تو دختر؟
چشم ان شاالله به زودی..
مامان عاطفه
23 مرداد 92 1:10
سلام ماشالله به نی نی و مامان هنر مندش.کار خیلی خوبیه که الان شروع به فریز کردن مواد غذایی میکنی،منم کم و بیش در حاملگیم این کارو کرده بودم و خیلی عالیه... بوووووس برا جوراب آبی
مریم (مامان ثنا جون)
23 مرداد 92 1:58
خدا را شکر که همه چیز خوبه به سلامتی انشاالله به دنیا بیاد
مری
23 مرداد 92 9:32
منمیدونم اسم جوراب آبی چیه بگم؟ راستی دارم میرم دیگه نوع زایمانو مشخص کنم
مامان عاطفه
26 مرداد 92 0:35
سلام عزیزم.بعله وروجکا زود بزرگ میشن مثه برق و باد میگذره.
نمیدونم خیلی طولانی شد زردیش.
کلا پسرا طبعشون گرمه برا همین 3ماهه آخر باید خیلی مراعات کنی و گرمی نخوری،دکتر دارو داده و منم نباید زیادگرمی بخورم.
توهم مراقب باش تا جوراب آبی گلمون خدا نکرده زردی نگیره


چشم عزیزم مرسی..

مامانٍ توت فرنگی
26 مرداد 92 10:41
چه عجب مامانی اومدی
خدا را شکر که حالت بهتر شد کدبانو خانم


مریم (مامان ثنا جون)
26 مرداد 92 11:25
عجب
فکر خوبیه این فریز کردن مواد غذایی کلی بهت کمک میکنه
[افرین][افرین][افرین]
خاله جون اپم


مرمر(مامی کسرا)
27 مرداد 92 17:12
عزیزم خوبید شما؟؟؟جفتتونو میگم...جوراب آبی در سلامت کامل به سر میبره؟؟؟
راستی عزیزم همون نی نیه بود عکسشو تو وبم گذاشته بودم (محمد طاها)..به سلامتی پیدا شد...


ممنون عزیز..خداروشکررر که پیدا شد.خوشحال شدم
شیدا
29 مرداد 92 1:17
معصومه یا برای این عزیز دل من اسم انتخاب میکنی،یا خودم اسم انتخاب میکنم


از دست تووووو
نگاری
29 مرداد 92 13:28
دیگه بیشتر راه رو رفتیا
دیگه چیزی نمونده
چقدره دیر آپ می کنی


آره به امید خدا دیگه کم مونده
شرمنده ام نمیدونم چرا دیر به دیر میشه..
مژده
30 مرداد 92 18:03
ای خدای بزززززززرررررررررررررررگ یعنی اون روز میرسه که من بیام تو وب این معصومه خانم ببینم اسم پسملی رو اعلام کرده...؟!!!!! من که امیدی ندارم


ان شاالله میرسه عزیزم
مریم (مامان ثنا جون)
30 مرداد 92 22:20
به نام صاحب شانس « با عشق هم چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشی واقعا شرمندم برا منم فرستادن مجبورم بفرستم
مامان عاطفه
31 مرداد 92 0:32
سلام عزیزم.
معصومه جوون نظر من اینه که برا کوچولوت صفریه دست بگیری.بقیه سایز یک باشه.من الانم سایز صفرو تنش میکنم ولی سایز یک هم الان دیگه اندازش شده.البته بستگی به جثه کوچولوت داره.فقط اشتباه منونکنی و سرهمی زیاد نگیری چون خیلی زود کوچیک میشه.ینی نی نی بزرگ میشه.تا الان دوتا لباس سرهمی براش کوچیک شده و منم حرص خوردم.یه بارم تنش نکردم


سلام عاطی جون..ممنون از لطفت
رضوان مامان رادین
31 مرداد 92 17:57
ان شاا.. که نی نی سالم بیاد تو بغلت خانوم گل...حسابی مواظب خودت باش...به ما هم سر بزن


ان شاالله..ممنون عزیزم..چشم
مری
31 مرداد 92 19:31
سلام من این روزا زیاد نمیتونم بیام نت هروقتم میام که تو نیستی... بیا یه کم بحرفیم
مرمر(مامی کسرا)
2 شهریور 92 15:24
هنوز نی نی نیومده تنبلی هات شروع شده؟؟؟بابا بیا آپ کن...یه سر به ما هم بزن...سلام مارو هم به جوراب آبی برسون...
ثمره
3 شهریور 92 15:48
سلام معصومه جونم..
نی نی نااااااازت چطوره؟دلم واسه هردوتون تگوووووولیدهمواظب پسملی نانازی بااااااااااش


سلام عزیزم...ما خوبیم..شما چطورین عزیزم..دل مام برات حسابی تنگیده بود عزیزم بوسسسسسسسسسس