زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

کسلانه نوشت!!

1392/5/2 19:15
نویسنده : معصومه
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوسای گلم ،نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق ان شاالله...ولادت کریم ال طاها،امام حسن مجتبی رو بهتون تبریک میگم..ان شاالله همه مون مورد لطف و رحمت این بزرگوار قرار بگیریم..
خوبید؟مام خوبیم نی نی هم خوبه خداروشکررر.امروز خیلی کسلیم اما گفتم ی پست بزاریم دلمون واشه..
به سلامتی و به لطف خدا وارد ماه هفتم بارداری شدیم تقریبا..27 هفته و اندی روز مونهنیشخند ماشاالله نی نی هم حسابی بزرگ شده..تا الان که از رو لباسم اصلا معلوم نبود نی نی توو دلم دارم حالا کم کم فک کنم دیگه داره معلوم میشه...ماشاالله شیطون شده و حسابی ورجه وورجه میکنه..اما فک کنم امروز اونم مثل مامانش کسله و حال نداره  تکون خورده ها ولی کم..هفته پیش دکتر بودم..اصلا تا به حال وزن اضافه نکردم و فک کنم ی کمکی کم هم شده بودم ..همه آزمایشام و سونوم و رشد فسسقل خان و همچنین وزن گیریش همه چی خوبه ولی خوو من خودمم موندم که چرا اینجوری شده.طبق آخرین سونوم گفت این هفته ای که میاد دوباره برم سونو بررسی شم...مشکلی نیستا ولی خب باز برا اطمینانه..
خداروشکر روزها هم داره تند و تند میره..وارد ماه هفتم شدیما فکرشو میکردی  وروجک قشنگم؟! امیدوارم باقی روزام به خوبی طی بشه وبه سلامتی موقع بغل گرفتن نی نی برسه..ان شاالله این روزای قشنگ برا همه ی خانوما باشه..روزای سخت و شیرینین.. میدونم خیلی وقته منتظر اسم این فسقلک هستین ی مدت دیگه بهم فرجه بدین واقعا سخته!
اون آزمایش شربت شیرینم دادم وای چه مزخرفیه اون شربته اه...این سری گلومو سوزوند از بس غلیظ و شیرین بود..فردا ان شاالله جوابشو میدن خدا کنه خوب باشه جوابش و به تکرار نکشه..
توو این روزای قشنگ توروخدا مارم دعا کنین ..
*عاطفه جون تبریک میگم..ان شاالله قدمش مبارک باشه..بیصبرانه منتظر عکسای امیررضا جون هستم تا روی ماهشو ببینم..ان شاالله که زایمانت راحت بوده باشه..ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

شیدا
2 مرداد 92 19:22
باز اسمو نذاشتی
آخ من خودم فداش بشم
عخش خاله،نفسه خودمه
فدای کسلیاش
بوس برای خوشجلم


نگاری
3 مرداد 92 0:22
خوب خدا رو شکر صحیح و سالمین دیگه چیزی نمونده چشم رو هم بذاری اومده بغلت.
خیلی هم خوبه که وزن اضافه نکردی کم کردنش مکافاته


آره والا..
مرمر(مامی کسرا)
3 مرداد 92 0:35
وای نبینم مادر و پسر کسل باشن...عزیزم نگران نباش ایشالا که جوابش میاد و مشکلی نداری...
مامی زود اسم انتخاب کن ما میخوایم نی نی مونو صدا بزنیم....

چشمممممم..

ثمره
3 مرداد 92 20:03
ورودتو به هفت ماهگی تبریک میگم...انشالله ج آزتokباشه وهیچ مشکلی نداشته باشی...


مرسیییییییییییی ثمره ی مهربونم..
مری
4 مرداد 92 10:30
سلام خوفیددددد/ ای جان همه اینقد کسلیما البت شوما بیشتر خانوم من که اومدم خونه مامانم دیگه ایشالا که باقی روزارو هم با فسقل خانت بخوبیو خوشی بگذرونی بابت اسمم خیلی لوسی....یعنی تو باهاش حرف میزنی چی صداش میزنی؟؟؟
مژده
4 مرداد 92 11:25
!!!!!!!!!!!!!تو ماه هفتم بارداری هستی معصومه خانوم صبوووووووووووور هنوز اسم جوراب ابی تو انتخاب نکردی!!!!!!!!!!!!من تو دوران عقد با همسرم اسم همه بچه هامو انتخاب کردم الان 3 ساله!!!

توو دوراهی موندم..تو شکم..
مامانٍ توت فرنگی
5 مرداد 92 11:12
باورم نمیشه هنوز اسمی براش انتخاب نکردین
پس چی صداش می کنید
فسقلی؟
نکنه نمی خوای به ما بگی


چرا نخام بگم آخه..تو دوراهی موندیم بین چنتا اسم..
مریم (مامان ثناجون)
5 مرداد 92 15:03
سلام معصومه جون دلمون اب شد پس کی معرفی میکنی این شازده را
خدا را شکر که خوبید
با چهار تا پست جدید اپم بدو بیا


اومدم..
مرمر(مامی کسرا)
5 مرداد 92 15:31
اسمای انتخابی رو بگو ما هم کمکت کنیم معصومه جون....


باشه میام میگم..
رومینا
5 مرداد 92 17:43
خوشحالم از اینکه حال نی نی و خودت خوبه . وای ییییییییییییییی از اون شربت نگو که یادم می افته دلم میخواد موهامو بکنم واقعا مزخرفه .
مــآمــآنــے
5 مرداد 92 20:30
قضیه این وزن اضافه نکردن چیه؟ وزن پسری چنده؟! عاطفه جون تبریک میگم و اما معصومه جون بیا نظری که تو وبم دادی رو بخون نی نی که تو دلمه دوباره بیاد تو دلم؟!؟!
مــآمــآنــے
5 مرداد 92 20:30
ممنون عزیزم قابلی نداره تو هم برای پسری یه پاپیون بخر
خاله ی آریسا
7 مرداد 92 8:19
معصومه جون 7 ماهگیت رو بهت تبریک میگم ایشالله تا به دنیا اومدن نی نی به سلامتی و خوشی بگذره. در ضمن اســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم


بوسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان ثنا
8 مرداد 92 14:55
سلام عزیزم انشالله کوچولوتون به سلامتی دنیا بیاد نوشته هاتو که خوندم یاد بارداری خودم افتادم دختر من الان سه ماهشه خوشحال میشم به وبش سر بزنی


سلام..ممنون..چشم عزیزم..
کاکل زری یا ناز پری
8 مرداد 92 17:23
معصومهههههههههه ای ول به تو که تا حالا وزن اضافه نکردییییییییییییی .منم خوش خیالماااااا تازه 13هفتمه هی به شوشو غر میزنم چرا شکمم معلوم نیستتتتتتتتتتت منتظرم اسم خوشکلشو بشنوممممممم دعا یادت نره ها
نیلوفر/مامانه روژینا
9 مرداد 92 2:26
معصومه جونم منم اون ازمایشو دادم.میدونم خیلی بد مزه اس اما الان که بهش فکر میکنم. دلم برای اون روزا تنگ میشه مخصوصا اون استرس شیرین که برای جوابش داشتم.البته الان اون استرس شیرینه اون موقع خیلی بد بود.

بوسسسسسس
lمامان مانی مسافر کوچولو
9 مرداد 92 11:50
سلام چطوری ازمون خبر نمیگیری میام تو وبلاگت ولب نمیتونستم نظر بزارم با موبایل نمیشد اخه مسافرتم نی نی بوس


سلام عزیز..چندوقته آخه نت کمتر میام..اان شاالله خوش بگذره گلم..بوسسسسسس
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
14 مرداد 92 18:14
فدات چشم حتما محتاجم به دعا انشالله زود بگذره نوبت شما بشه
شیدا
14 مرداد 92 19:31
بچه من دنیا اومد،تو هنوز اسم این بچه رو نذاشتی حقشه حالتو بگیرم؟ حیف که رمز بهت قبلا دادم تلگرافتو ببین،رمز فرستادم آدرس لینکتم عوض کن،این آدرس بذار،مرسی
مــآمــآنــے
15 مرداد 92 12:59
سلام عزیزم آره طبیعی میخوام. توچی؟ ممنون عزیزم، نظر لطفته به نظر من ساک لوازم چیزی نیست که دخترونه یا پسرونه داشته باشه رنگ قرمز مشکی هم که مشترکه، ماله دخترا نیست
مــآمــآنــے
16 مرداد 92 22:55
تو عکس یه کم صورتی افتاده به خاطر فلاش دوربینه
مرمر(مامی کسرا)
18 مرداد 92 9:15
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان






همچنین شما عزیزم




شیدا
21 مرداد 92 19:32
من اگه میخواستم خودم با پای خودم برم بیمارستان میمردم!!! من مشکوک به پره اکلامپسی بودم عزیزم!!! فشارت بالاست؟ نگران نباش،90% این قضیه به استرس بی مورد من ربط داشت عشق من چطوره؟ معصومه خودت بگیر واسه چی بود