زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

نسیم عرفه

1393/7/12 21:47
نویسنده : معصومه
816 بازدید
اشتراک گذاری

از مناجات و نسیم رمضان دور شدم...
لازمم بود نسیمی ز هوای عرفه..
دعاهاتون توو این روز قشنگ ان شاالله که مقبول افتاده باشه..
امروز تولد قمری حسین من بود و بسیوووووووووووور امروز من خوشحال بودم..
ممنون از دوستانی که یادشون بود..مری جون و مامان هادی جون...بوس..بوس
و البته مامان خودم که دم اذان ظهر زنگ زد و یاد پارسال و زنده کرد..یادش بخیر پارسال همچین روز البت ب قمری:
دم اذان ظهر رفتم توو اتاق عمل و انتظارم خیلی طول نکشید و یهو صدای قشنگ پسرم از اونهمه استرس  نجاتم دادم..
خدایا شکرت..شکرت...بی نهایت شکرررتتتتتتتتت
خدایا هنوز محتاج مهربونیاتم..
یا حسین همیشه گدای درگاه توام...خوشحالم پسرمم اسمشو از شما بزرگوار وام داره.ان شاالله ره رو راه شما بزرگواران باشه..
 

پسندها (2)

نظرات (8)

بابای ملیسا
12 مهر 93 22:35
با سلام . ضمن تبریک عید سعید قربان و آرزوی تندرستی و صحت و سلامت برای شما و خانواده محترمتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با موضوع تولد و عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر با تشریف فرمایی خود و ثبت یک یادگاری ، این جشن رو برای دخترم خاطره انگیزتر و زیباتر کنید. منتظر حضور شما هستیم.
مامان امیرعلی
14 مهر 93 9:25
خدا نگه داره گل پسرتو در سایه الطاف امام حسین یادش بخیر پارسال این روزها هممون منتظر بودیم و نگران
معصومه
پاسخ
ممنون عزیز دلم..آره یادش بخیر..
سمیرا
15 مهر 93 23:53
مبارکه إن شاءالله زیرسایه امام حسین باشه گل پسری
معصومه
پاسخ
ممنون گلکم..نی نی خوبه؟
بهار مامانه برسام
17 مهر 93 19:23
سلام عزیزم ممنون از لطفت که به ما سر زدی و ممنون که به من اعتمادداری و ازم سوالت رو پرسیدی گلم من از 8ماهگی به برسام سندروس میدم تا الان و خدا رو شکر خیلی خیلی راضیم و به هر کی هم معرفی کردم واقعا راضی بودن گلم من وقتی برسام 8 ماهش بود روزی 4ml در دو وعده یعنی دو تا 2ml بهش میدادم شما هم همین مقدار رو فعلا شروع کن و تا ده روز همین روزی دوبار به نازگلت شربت رو بده بعد از ده روز هر 4ml رو یکجا هم بهش دادی طوری نیست فقط حتما یک تا یک ساعت و نیم قبل از شیر نوش جون کردن پسملتون یا غذا خوردنش بهش بدید گلم اگه پزشک پسمل نازتون تشخیصی مبنی بر کمبود ویتامین خاصی یا اهن و ... در پسرنازتون ندادن این شربت به تنهایی کفایت میکنه و دیگه لزومی به دادن قطره آد و یا آهن نیست ولی اگه خدایی نکرده پزشک پسملی تشخیص دادن که دوزهای بیشتری از سایر کودکان باید فرزندتون بگیرن میتونید به همراه همین سندروس بهش قطره یا اهن هم بدید هر چند که من به مامان گلی که نی نی جونش کم خونی داشت این شربت رو معرفی کردم و ایشون هم با نظر پزشک فرزندشون به این نتیجه رسیدن که سندروس رو به کودک نازشون بدن و الان شکر خدا نی نی نازشون با مصرف سندروس و زیر نظر پزشک بودن مشکلش به طور کل بر طرف شده عزیزم این شربت عالی ترین انتخابیه که هر مامانی میتونه برای نازگلش داشته باشه و بهتون تبریک میگم بهترین انتخاب رو کردید از نظر فواید شربت باید خدمتتون بگم به جز تامین آهن و کلسیم و ویتامین ها به دلیل وجود زینک و "روی" این شربت در رشد تکاملی استخوان ها نقش به سزایی داره و استخوان بندی رو محکم میکنه و از نظر رشد موها و ناخن ها و قد فرزندتون نتیجه ی بسیار عالی داره و در ضمن اشتهای کودک رو افزایش میده و باعث میشه فرزندتون هم بنیه ی بدنیش بالا بره هم اشتهاش و هم سیستم ایمنی بدن کودک دلبندتون قوی میشه یه مکمل خوب میتونه کودک رو از هر نظر در مقابل بیماری ها مقاوم کنه و خدا رو شکر سندروس واقعا عالی ترین مکملیه که میتونستید انتخاب کنید برسام من از بدو تولدش تا الان خدا رو هزار بار شکر فقط دو بار سرمای خیلی خفیف خورد اونم از کسی گرفت چون از 8ماهگی دارم بهش سندروس میدم و با مصرف این شربت هم نیازهای بدن برسام تامین شده هم سیستم ایمنی بدنش خدا رو هزار بار شکر خیلی خیلی مقاوم شده امیدوارم شما هم با مصرف این شربت به همین رضایتی که من دارم برسی و بشی مشتری ثابت سندروس خیالت راحت گلم بهتر از این شربت نمیتونستی انتخاب کنی من قبل سندروس به برسام انواع مولتی ویتامین و قطره ی اهن رو دادم کخه اتفاقا خیلی هم مشهورتر بودن و گرون تر ولی اصلا از کیفیت و نتیجه ی مصرفشون راضی نبودم من برای برسام ایروییت ؛ویتان؛بی بی جویس؛اسماویت؛ویتاگلوبین و ولکید استفاده کردم و اصلا راضی نبودم هم مزه ی اینا افتضاحه هم برسام بعد از خوردنشون گلاب به روتون بالا می آورد و دیگه تا چندین ساعت لب به چیزی نمیزد و کلا سیستم گوارشیش به هم میریخت ولی خدا خیر بده مامانم رو از وقتی سندروس رو گرفت واسه برسام و من با پزشکش مشورت کردم و بعد کلی تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم که عالی ترین شربت مکمل همین سندروسه تا الان مداوم دارم به برسام میدم و خیلی خیلی راضی هستم
معصومه
پاسخ
ممنون عزیزم از جواب کامل و ب موقع ات..خدا برسام عسلی رو برات حفظ کنه عزیزم..بوس
√بهار مامانه برسام
17 مهر 93 21:48
قربون محبتت منکه کاری نکردم خدا رو شاکرم که حداقل میتونم در این اندازه هر چند خیلی کوچیک براتون مفید باشم همینطور ناز پسملی شما رو واقعا از اشنایی تون خوشحال شدم روی ماه گل پسرتون رو ببوسید
معصومه
پاسخ
لطف داری عزیزم..منم همینطور... چشم..ممنون
ثمره
18 مهر 93 19:47
معصومه
پاسخ
ممنون ثمره عزیز و مهربان..بوووووووووووس
مامان آرمیتا
23 مهر 93 8:18
تولدت مبارک عزیزم انشاالله همیشه سالم وصالح باشی
معصومه
پاسخ
ممنونم عزیزم..خدا گل دخملی رو برات حفظ کنه...
مامان هادی
23 مهر 93 9:17
سلام عزیزم تولدتتتتتتتتتتتت مبارک آقا کوچولو
معصومه
پاسخ
سلام..ممنونم عزیزم..تولد گل پسر شماهم مبارک باشه..