زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

تاخیر نوشته

1393/7/7 22:51
نویسنده : معصومه
1,345 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه اومدن ماه قشنگ پاییزو بهتون تبریک میگم..ماه مهربونیها ماه خاطره ها ماهی که از پارسال من بیشتر عاشقش شدم بعله ماهی که تولد ی سالگی پسرم توو اونه..تو ذهنم ی پست عالی برا پاییز میساختم اما با سرمایی که خوردم همش پرید و الان با حال نزار دارم براتون پست میزارم ..بعله پاییز برام سرما خوردگی آورده سوغات..یهویی اینجا هوا سردشده و مام ناغافل سرما خوردیم..
بعدش با تاخیر یازده ماهگی گل پسر مبارک ..دیگه پسرکم داره ب لطف خدا بزرگ میشه..چهار دست و پا رفتنش کم شده و بیشتر دلش میخاد راه بره..رو پاهاش مدت طولانی میشینه .قوربونش برم که دیگه چهار دست و پا رفتنش انگاری تبدیل ب خاطره ها داره میشه.دندونم در اورده اونم 4 تا..2تا بالا 2تا پایین..تق تق اولین دندونشو 11 شهریور وقتی خونه مامانم بودیم شنیدیم..دندون پایین سمت راست در د0 ماه و 18 روزگی تقریبا..
21شهریورم براش آش دندونی پختیم..
توو همین روزا خبر قبولی داداشم توو کارشناسی ارشد یکی از دانشگاهای سراسری تهران خوشحالی مارو دوچندادن کرد موفق باشی داداش گلم..
متاسفانه 26 هم شوهرعمه ی عزیزم مرحوم شدندو ...بعد دو سال دست و پنجه نرم کردن با سرطان..خدا رحمتشون کنه.
27 هم خبر قبولی آجی ته تغاری ما توو رشته معماری و نقشه کشی  یکی از دانشگاه های تهران خیلی از ناراحتی های ما رو کم کرد..خداروشکر..آفرین ب آجی کوچولوی خودم که ب قولش عمل کرد و قبول شد..دخملمون اومده تهرون..
باورتون نمیشه این پست در سه روز نوشته شده پس ناهماهنگی های توشو ببخشین..خیلی از مطالبی که میخواستم بنویسم از ذهنم فرار کرده و فعلا بسنده میکنم تا بعد..
ان شاالله ب این پست عکس هم اضافه خواهد شد..
راسی با حسین ی عالمی عروسی رفتیم ی چندتایی هم پیش رو داریم خداروشکر پسرمون بزرگ شده اذیتمان نمیکند در این جشنها..

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مری
10 مهر 93 18:46
سلام جیگرم نتم وصل شه کلی میام وبت این ادرس لینکیه که باید بری و لایک کنی قبلش باید کاربریتو باز کنی چون فقط اعضاش میتونن لایک کنن مرسیییییییییییییییییی http://www.zibakade.com/Topics/-TP12591-DI263469/
معصومه
پاسخ
لایکیدم عزیزم..
شکوفه،مامان مانی و پانی
11 مهر 93 10:51
سلام معصومه جون.خوبین؟گل پسر چطوره؟ من سال پیش هم براتون کامنت گذاشته بودم.اون موقع متوجه شدم که تاریخ زایمان من و شما فقط یه روز اختلاف داره.که همینطور هم شده و دختر من ۲۲ مهر به دنیا اومده و پسر شما ۲۳ مهر:-) اونموقع جواب نظرمو اینطور دادین که نمیتونین برای بلاگفا نظر بذارین. نمیدونم چطور.ولی یهویی یادتون افتادم و از وب رادوین کوچولو لینکتونو پیدا کردم و اومدم وبتون. خدا گل پسرو واستون نگهداره.
معصومه
پاسخ
ممنون بعله یادم افتاد ..خوبین اگه بتونم کامنت بدم میام پیشتون..بوس برای گلای زندگیت..
مامان هادی
12 مهر 93 19:37
امروز روز عرفه است اول اینکه-عیدتون مبارک دوما تولد قمری حسین جون مبارکش باشه هوراااااااااااااااااااااااااااااااا
معصومه
پاسخ
ممنو عزیزم که یادت بود بسیوووووووووووور خوشحالم کردی..مرسی
سمیرا
15 مهر 93 23:51
سلام برحسین گلی ومعصومه جونی... بخاطر خبرهای خوش:مبااااااااااااااااااارکه خداشوهرعمت روهم رحمت کنه...
معصومه
پاسخ
سلام عزیزم..ممنون ازت...سید کوچولو چطوره خوبه؟