زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

ب خاطر اومدنت ی دنیا ممنون توام...

1393/7/23 22:17
نویسنده : معصومه
1,128 بازدید
اشتراک گذاری


"خیلی خوشحالم از اینکه تو ب دنیا اومدی تو.."
خدارا هزاران بار شکر که فرشته شو که امانت داده ب یکسالگی رسید..الحمدلله رب العالمین..
پارسال توو همچین روزی، مهمون توو دلم اومد تویه ی بغلم..و چقد خوب بود..همین که توو اتاق عمل صداشو شنیدم..همین که یهو خوابیدمو وقتی بیدارشدم مامانم ی فرشته کوچولو توو بغلش بود با ذوق داشت بهم نشونش میداد..ب معنای واقعی فرشته..حسین شد یدونه ما و تا الان داریم شکر میگیم خدارو ب خاطر مهربون بی حدش..درسته گاهی برای حرکاتی ضریفی که توو دلم داشت دلم تنگه میشه..برای جا خالیش توو شکمم که وقتی از اتاق عمل درومدم واقعا دلم براش تنگ شد..
خداروشکر خیلیا جشن تولد حسین رو یادشون بود چه پیامکی چه تلفنی چه با کامنت تبریک گفتند و بسیاااااار خوشحالم کردن..
امروز بعد ازظهر برا پسری جشن گرفتیم..توو تولد یکسالگیش پسرم راه میرفت، می دویید، جیغ میزد، عاشق بادکنکا شده بود..ب پیشواز مهمانها میرفت ...
4تا هم دندون داره فعلا..ان شاالله فردا برا قد و وزن و واکسن یکسالگیش میبرم امروز نبردم گفتم یهو تب میکنه یا بهونه میگیره تولدش خراب میشه..تولدش زیاد تم دار نبود ولی سعی کرده بودم بیشتر کارو ب طرح رنگین کمون در بیارم خوب بود..ولی زیاد راضی نبودم..
خداروشکر خوب بود همه چی فقط حسین سر فوت کردن شمعا و دادن کادوها گریه کرد و اذیت درست زمان اوج جشن..تو جشن اش دندونیش هم این کاروکرد..ینی همچین پسریه حسین..ب هرحال خوب بود خداروشکر..عمه ها عمو و دایی و خاله و مامان بزرگا مهمون جشنمون بود.و همچنین بهارک و فاطمه کوچولو..
مهمونا اول با چایی و شکلات و میوه پذیرایی شدن..بعد کیک و بعدشم عصرونه ساندویچ بود..
الانم خیلی خسته ام..ان شاالله ب زودی با عکسای تولد آپ میکنم دوباره..
***شکوفه جون مامان پانی و مانی نتونستم براتون کامنت بدم تولد پانته آ جون هم مبارک ان شاالله 120 ساله شه.. زیر سایه ی شما..
***مامان هادی جون تولد گل پسرت هادی جونم هم مبارک ان شاالله زیر سایه شما و باباجونش صدوبیست ساله شه..برا شما هم نتونستم کامنت بدم..
***ثمره ی مهربونم ان شاالله ب زودی قسمت تو بشه این روزای شیرین..ان شاالله

پسندها (3)

نظرات (11)

مامان مبینا
24 مهر 93 0:42
گل پسری تولددددددددددددت مبارررررررک به وب مبینا کوچولو سر بزنید
معصومه
پاسخ
ممنون خانومم..چشم..
رومینا
24 مهر 93 10:08
فرشته دوست داشتنی عزیزم تولد 1 سالگیت مبارک باشه . امیدوارم که در کنار و مامان و بابای عزیزت همیشه شاد و خرم باشی
معصومه
پاسخ
ممنوم عزیزم..
ثمره
24 مهر 93 22:27
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی میلادت مبارک
معصومه
پاسخ
ممنونم ثمره ی مهربانم..
سمیرا
24 مهر 93 23:21
مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک باشه حسین جونم إن شاءالله طول عمرباعزت داشته باشی کنارمامانی وبابائی
معصومه
پاسخ
مامان امیرعلی
26 مهر 93 11:04
به به تولد گل پسرت مبارک زود زود بیا عکسهای تولد بذار
معصومه
پاسخ
چشم..البت با تاخیر زیاد
مامان هادی
30 مهر 93 12:43
بدو معصومه جون ما عکس تولد میخوایم یالاااااااا
معصومه
پاسخ
ساناز مامی کیاوش
8 آبان 93 20:06
تولدددتتت مبارک حسین جونمم البته با تاخیر ایشالا 120 ساله بشی ایشالا به ناز مامان و بابا بزرگ بشی بووسسس
معصومه
پاسخ
قوربونت عزیزدلم..
هانی
9 آبان 93 12:41
سلاممممم حسین خوشکلممم و مامان گلشششش هییییی معصومممم چه زود میگذره نههههه ماشااللله پسرت یک ساله شده انشاالله ۱۰۰ساله بشههه دلم میخواد عکس هاشو ببینممم قول یده عکساشو برامونبزازی ببوسش دلم خیلی برات تنگ شده بود
معصومه
پاسخ
سلام.قوربونت برم عزیزم.. ممنون..
مری
17 آبان 93 22:51
تولد تولد تولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبارک حسین کوشولوی من الهی صد ساله شی نه صد و بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی اینم سوت و جیغ و هورای بهداد
معصومه
پاسخ
مامان شیــ✿ــدا
23 آذر 93 19:20
ببخشید من نبودم تولدش مبارک با تاخیر زیاد یه عالمه آرزوی قشنگ برای حسین عزیزم و مامانیش
معصومه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم..عیب نداره..ی دنیا بوس..
بنفشه ومهدی
21 دی 93 16:13
سلام دوستم کجایی؟ چرا بهمون سر نمی زنی
معصومه
پاسخ
سلام عزیزم..بزودی میام پیشت..