زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

اردی بهشت

1393/2/27 11:02
نویسنده : معصومه
829 بازدید
اشتراک گذاری

با نام خدا..
"آشوب همان حس غریبیست، که وقتی
به لبهای تو لبخند نباشد دارم"
خیلی وقت بود شعر ننوشته بودم..خب بازم طولش دادم نوشتن پست جدیدو..
پسرم هفت ماهه شد..درست روز ولادت حضرت علی..ان شاالله آقا خودشون نگهدار تمام نی نی ها باشه..
پسرم وارد هشت ماهگی شد..به لطف خدا داره بزرگ میشه و شیطون..حسابی شیطون..
داره روزامون تند و تند میگذره و من گاهی گم میشم توو لظه ها..
پسرک شیرینم داره هر لحظه من و بیشتر مادر میکنه..
روز مادر امسال به معنای واقعی کلمه مادر بودن رو درک میکردم..میدونم هنوز جا دارم و هنوز باید یک عالمه راه طی کنم تا بتونم خودمو لایق این کلمه بدونم..اما برا دل خودمم میگم که منم مادر بودم امسال..
چه ذوقی..چه ذوقی..و چه شیرینتر میشد وقتی حسین با زبون خودش این روزو بهم تبریک میگفت..ان شاالله  توو سالای بعد هنوز که زوده..
بعله پسرم وارد هشتمین ماه زندگی خودش شد..همچنان با شدت لثه هاشو میخارونه ولی از دندون خبری نیس
دیروز تو ی حرکتی غافلگیرانه دستشو از گهواره گرفت و میخاست بلند شه وقتی با تشویقای شدید ما مواجه شد خیلی فوری میخاست کارشو تکرار کنه اما نتونس و خوو پروژه تعطیل شد..
پری روز دوستم اومده بود خونمون..ی دختر داشت 16 روز از حسین کوچیکتره..حسین اول از دیدنش تعجب کرد بعد به خودش اومد و شلوغ کاریاشو شروع کرد.پستونک پرینازو میگرفت و میکرد توو دهنش..جالبه خودش پستونک نخوردا..روز خوبی بود اون روز..حسابی بهمون خوش گذشت..بر عکس حسین دختره خیلی آروم بود..دوستم میگفت اصلا اذیت نمیکنه..حالا ما با حسین برنامه ها داریم.چقد از شانس ما این پسر ما شیطون شد..
داداشم که بشدت عاشقه حسینه میگه حسین باهوشه..نمیدونم والا..
حسین ماشاالله خوبم غذا میخوره..عاشقه سرلاکه..سوپم دوسداره..سه روزم هس تخم مرغ بهش میدم..دوس داره میخوره
خواهرشوهرمم دیگه وقت زایمانشه..یکی دو هفته ای شاید نی نیش بیاد
چقد نی نی وبلاگ عوض شده خوب شده..اصلا جالب شده..با تشکر بسیاررررررر از مدیریت محترم..
راسی نمایشگاه کتاب تهرانم اومد و رفت و نتونسم بیام ..چقد دوس داشتم امسال بیام و کتاب ببینم و بخرم..هرچی به شوشو گفتم قبول نکرد مارو بیاره..اصلا انقد نااحت شدم..ی بار دوران دانشجویی اومده بودم .حیف شد..خیلی حیف
اونایی که رفتین نوش جونتووووووووووون..
فعلا تا همینجا بسه..لباتون همیشه خندون..
 

پسندها (6)

نظرات (18)

مامان توت فرنگی(امیرعلی)
28 اردیبهشت 93 12:24
چه عجب اومدی گلم حسین آقای باهوش ما چطوره
معصومه
پاسخ
خوبه خداروشکرررر
ساناز
28 اردیبهشت 93 13:44
مث اینکه خودت یادت رفته کی اسم انتخاب کردی فدای حسین جون خوشگلممم پس کو عکساش
معصومه
پاسخ
خدا نکنه عزیزم به زودییییی
هانی
31 اردیبهشت 93 12:39
سلام معصوم جونممممم خوبی؟ روی ماه حسین جونو ببوس عکس که نمیزاری ببینیمشششش .7ماهگیش مبارک عزیزم پسره و شیطونی هاش دیگه عزیزم این پسرا ما رو پیر میکنن تا بزرگ شن خدا حفظشون کنه
معصومه
پاسخ
ممنون عزیزم..ان شالله..
مژده
31 اردیبهشت 93 17:47
سوالی که من از مسوولین دارم اینه :عایا نباید از دوران 7 و 8 ماهگی حسین آقا عکسی گذارده شود؟
معصومه
پاسخ
درسته درسته..ان شاالله توو پست بعدی
مامان مانی مسافر کوچولو
31 اردیبهشت 93 20:38
سلام اخی نازی ماشا.. خیلی خوبه بچه ها با باشن وبازی کنن ما هم لذت میبریم ایشا.. نی نی خواهر شوشو هم به سلامتی متولد بشه نمایشگاه کتاب اینقد ذلمون میخاس بریم ولی دوریم نمیشه رفت
معصومه
پاسخ
درسته..ممنون عزیزم..فاطمه جان..
مهلا
1 خرداد 93 23:09
دوستم خوبم سلامممم دلم برات یه ذره شده بود ایشالا دامادی پسرت با دختر خودم
معصومه
پاسخ
مبارکه دخملی شد هورااااااااا
نگار
2 خرداد 93 17:36
شیطنت نشونه سالم بودن بچه است یه کوچولو که بزرگتر بشه تازه معنی واقعی شیطنت و درک میکنی مامانی
معصومه
پاسخ
درسته عزیزم.. بعله میدونم شیطنت های اصلیش توو راهه
مامان سمیه
4 خرداد 93 9:19
سلام عزیزم خوشحالم میبینم پسری خوب پیش میره .اما من دلم عکس میخواست .دلم براش تنگ شده.
معصومه
پاسخ
چشم عکسم میزارم توو پست بعدیش
رومینا
4 خرداد 93 17:13
مامانی میدونم که سرت شلوغ شده ولی فکر ما هم بکن که دلمون تنگ میشههههههههههههههههههههههه. نازشو قربون که اینقدر باهوشه .
معصومه
پاسخ
ممنون لطف داری..
✍ مری
5 خرداد 93 16:10
جونـــــــــــــــــــــــــــمه ای جیگـــــــــــــــــــــــــر
معصومه
پاسخ
بــــــــــــــــــــــــــــــوس
نیلوفر/ مامانه روژینا
6 خرداد 93 2:54
اخی عزیزم خدا حفظش کنه.معصومه جونم عکسش رو هم بذار دیگه لطفا
معصومه
پاسخ
چشم عزیزمیزودی
مامان مانی مسافر کوچولو
7 خرداد 93 12:39
نی نی جونی سلام بزرک شدی ماشا.. ما عکس جدید میخایم
معصومه
پاسخ
ممنون عزیزم..چشم بزودی
نرگس
8 خرداد 93 18:46
آفرین به این آقا پسر ناز که خوب غذا می خوره!!!!!!!!!!!!!!من که دیگه از دست اهورا دیوونه شدم...هیچی نمی خوره!!!!!
معصومه
پاسخ
ان شاالله اهورا جونم هم خوش خوراک میشه.. نه ماشاالله فعلا که حسین خوب غذا میخوره/
مامان شیــ✿ــدا
11 خرداد 93 18:28
عید امروز مخصوص توئه هدیه ی کوچولو ولادت امام حسین مبارک باشه حسین کوچولوی من یه عالمه آرزوی خوب برای تو نازنینم
معصومه
پاسخ
مرسی شیدای عزیزم که یادت بود..حسابی خوشحالم کردی.. بوس برا صبا جانممم
ثمره
17 خرداد 93 19:36
سلام خانمی ...خوبی آقا حسین گلمون چطوره؟دلمون براتون تنگ شده
معصومه
پاسخ
عزیزممممممم.. چرا هرچی برات کامنت میدم نمیشه..میگه کدو درس نمیزنی ولی من درست تایپ میکنم..هیچ کامنتی از من نداری؟
مینا مامان روشا
20 خرداد 93 10:18
مامانی گل پسری خوبه؟ چه شعر قشنگی
معصومه
پاسخ
ممنون عزیزم.. ممنون
مامان عاطفه ی عاشق
20 خرداد 93 22:10
وای ماشالله حسین جون شده 7ماه و نیم.. معصومه دفه اخرت باشه از حسین عکس نذاری. امیررضای من راه میره دو سه قدم.بعضی وقتا هم پن شش قدم
معصومه
پاسخ
چشم ماشالله به امیررضای نازممم
خاله ی آریسا
21 خرداد 93 12:25
سلام عزیزم وای ببین حسین کوچولو چه پیشرفتی کرده ماهگردت مبارک عزیزم معصومه جون ما عکس میخوایم یالا
معصومه
پاسخ
سلام..چشم