زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

چرا وبلاگمو دوس دارم...

1391/11/19 13:50
نویسنده : معصومه
760 بازدید
اشتراک گذاری

"هرچه دلم را خالی میکنم،بازپر میشود از تو..عجب برکتی دارد دوست داشتنت.."
این شعر تقدیم به وبلاگ چهارماهه ی خودم...واقعا راس میگما..چون هر چه قد میخام وابسته اش نشم نمیشه..میخام دل ازش بکنم نمیشه..همش به خاطر دوستایی که پیدا کردما..ممنون از هانی جان عزیزم از وبلاگ کاکل زری یا ناز پری که منو به این بازی یا همون مسابقه دعوت کرده..
خب بگم براتون چرا دوسش دارم این وبمو:بزارین از اول بگم براتون،من نی نی دوس داشتم خیلی..شوهری نمیخاست..بعد دوسال دلش خواست و ما میخاستیم مامان و بابا شیم..خیلی ذوق نی نی داشتم..یه حرفایی،دلواپسی هایی، شوق و شورو یه عالمه حس دیگه رو نمیتونسم برا کسی بگم..یه روز خیلی اتفاقی نی نی وبلاگ و پیدا کردم..بعد یه سری وبلاگ و منم دلم خواست برا نی نیم یه وب درس کنم..از اون به بعد هرچی از غم و غصه و شادی و انتظار و هرچی و هرچی که حسم بود راحت می نویس..البته یه طرف قضیه یه دوسایی بود که پیدا کرده بودم.همشونم ماه.. که به خاطر اونام گاهی میام و می نویسم..نمیتونم دل ازشون بردارم..خوولاصه دوسش دارم وبمو..به خاطر نی نی نیومده ام..به خاطر دوسایی که پیدا کردم..بخاطر همسرم و مهربونیاش که هرازگاهی میام یه گوشه از مهربونیاش و مینویسم و یه تشکر ناچیزی ازش میشه..به خاطر اینکه ان شاالله وقتی نی نیم بیاد و به امید خدا بزرگ شه و اینجا رو بخونه ذوق کنه که مامان و باباش چه قد دوسش داشتن و یه حالی هم میده به امید خدا خاطرات بزرگیشو عاشق شدنشو واییییی ان شالله که میشه و بنویسه اینجااااا..فکر کن بچه دارشدنشو..خداجوون یه کاری کن بشه..با توکل به خدای مهربون شروع کردم پس میشه ان شاالله..فکر کنم کافی باشه خیلی طولانی شد..خب حالا باید سه تا از دوسامو دعوت کتم پس  دوست عزیزم
1-مری جان از قصه ی نازک(نازکم هنوز شکل هم نگرفته)
2-فاطمه جوون از وبلاگ مسافر کوچولو مانی
3-نیلوفر جون مامان روژینا خوشگلی از وبلاگ دنیای مامان و بابا (البته روژینا جون اگه اجازه بدن و وقت برا مامانشون بزارن
شما رو دعوت میکنم به این مسابقه..بگین چرا وبلاگتونو دوس دارین..بعد هرکدومتون باید سه تا از دوستاتونو به این مسابقه دعوت کنیین..نبازینا..
دیگه هیچی دیگه ببخشید زیاد حرفیدم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مری
19 بهمن 91 13:59
سلامممممممممممم
ای جانم به چشممممممم شما جون بخواه عزیزم...حتما حتما شرکت میکنم عزیزززززززززز


سلام گلم..خیلی خیلی ممنون..
اینم برای تشکر..
نگاری
19 بهمن 91 15:08
اخی
خدا کنه یه روزی اینجا خاطرات عاشق شدن نی نی تو بخونیم


ممنون عزیزم..خداکنه..
نیلوفر/مامانه روژینا
19 بهمن 91 16:19
ممنون معصومه جان که منو انتخاب کردی منم تو این مسابقه شرکت کردم.انشالله که به زودی تو وبلاگت از خاطرات بارداریت وبه دنیا اومدن نی نی نازت بنویسی


نیلوفر جونی ممنون که دعوتمو قبولیدی.. ان شاالله عزیز دلم..
مامان ماني مسافر كوچولو
19 بهمن 91 16:57
سلام دوست جوني حتما چشم ولي اين چجور مسابقه هست كجا شركت ميكنه جايزه مايزه داره (شوخي)


سلام عزیزمممم..اومدم پیشت.......
مامان ماني مسافر كوچولو
19 بهمن 91 18:24
سلام نميدوني چه بلايي سرم اومد 3بار نوشتم كام مون اينش پريد دوباره نوشتم
ممنونم


ممنون عزیزم که قبول کردی و نوشتیش..بوس برای شما..
مامان ماني مسافر كوچولو
19 بهمن 91 23:00



با هزار برابر بیشتر تقدیم شما و مانی جانم....
مهلا
19 بهمن 91 23:08
دوست خوبم من مطمئن هستم که ایشالا ویارت نمی ذاره
تو نوروز جای پر خوری کنی

درضمن ادرسم برات گذاشتم




سلام عزیزم ممنون با آرزوهای قشنگت..ان شاالله...
ممنون که ادرستو برام گذاشتی میام پیشت...
مری
23 بهمن 91 9:43
کجایییییییییییییی دوستم؟


بوووووووووووووووووووووووووووس..
مامان مانی مسافر کوچولو
23 بهمن 91 15:02
سلام چطوری بچه ها ازم پرسیدن نتیجه مسابقه چی شده این مسابقه اصلا کجا برزگدار شده خبر داری؟

ثمره
24 بهمن 91 15:25





مامان مانی مسافر کوچولو
24 بهمن 91 19:11
سلام خوبی :


مرسی..شما چطورین؟X:
مهتاب
24 بهمن 91 22:51
معصومه جونم ممنون از جوابت خیلی کامل بود منم برات دعا میکنم که مثبت باشه . اگه مثبت بود خبرم کن .



ممنون گلم چشم
فسقلی مامان وبابا
24 بهمن 91 23:13
آتنا هم یه دنیا بوسسسسسسسسسسس رو نثار صورت خاله جون مهربونش می کنه
سلام عزیزم خوبی مرسی از اینکه به یاد ما هستی


خواهش میکنم وظیفه اس...اتنا عزیز منه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس..
نگاری
24 بهمن 91 23:42



خودتون گلین عزیزمممممم...
مامان مانی مسافر کوچولو
25 بهمن 91 9:25

سللاممممممممممممممم چطوری


بسیاااااااااااااااااار ممنون
مامان مانی مسافر کوچولو
27 بهمن 91 13:28
کجایییییییی پس چرا خبری ازت نیس گلی چیزی ننوشتی


سلام گلم..شاید امروز یه پستی گذاشتم..بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مری
28 بهمن 91 13:13
قدم نی نی تون مبارکههههههه
اینا برا پست بالاست پیش پیش فرستادم


ممنون گلممممممم..ای شیطون
منتظر یه فرشته
29 بهمن 91 13:17
سلام معصومه جان مبارکت باشه عزیزم ان شاءالله که پاقدم بچت برای همه ارزومندان خیر باشه خیلی خوشحال شدم برای من هم دعا کن که خیلی بی طاقت شدم


سلام گلم..ممنون..خدا بزرگه عزیزم..ان شاالله شمام زوده زود مامان میشین..امیدت به خدا باشه گلممم..