زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

قصه ی ذوق زدگی اینجانب...

1391/11/12 23:35
نویسنده : معصومه
11,384 بازدید
اشتراک گذاری

"بی خیال است،خیلی بی خیال،آنکس که تمام خیال من است.."
سلام..سلام..یه راس میرم سر وراجی..
غروب یه بارون قشنگ داشت میزد..خیلی قشنگ..آقایی زنگ زد..گفت:میای بریم یه دور بزنیم؟داره بارون میادا..قلبمن:آره که میام پس چی؟ جلدی حاضریدم و آقایی اومدو رفتیم ددر...یه بارون خیلی قشنگ.. روحم تازه شد..واااقعا دستت ندرده همسری گلم..ماچبعد از جلو یه داروخونه داشتیم رد می شدم یهو گفتم آقایییییی کیت میخام با بی بی چک؟ آقایی هم خیلی شیک نگه داشت و رفت واسم سه تا کیت و یه بی بی چک خرید.. کیت و که دیدم جیغ کشیدم وااااااای مکس 14 اس..تو نی نی سایت میگن این خیلی خوب و دقیقه اصلا انقد هول هولی شد اسمشو نگفته بودم ولی شانسی همونی که میخاسم شد..بی بی چک از الان گرفتم تا وقتش استفاده کنم و آقایی رو غافلگیر..بعد از خریداینا تند و تند میگم بریم خونه من برم این کیت و امتحان کنم..خووولاصه اومدیم خونه و  بنده رفتم امتحانیدم و بعد سه دقیقه دوتا خط پررنگ افتاد..با جیغ و ویغ از دستشویی پریدم بیرون که جی جی دو تا خط پررنگ افتاد..آقایی که اینقد خوشحالی منو دید بیچاره فکر کرد بی بی چک و امتحان کردم..ناراحتینی از بس ذوق زده بودم میخاسم عکسشو بگیرم بزارم اینجا از بس عقده ی عکسای بی بی چک مثبتا رو گرفتم عکس کیت و میخاسم جاش بزارم..دیگه اینکه شاد و خوشحال مراسمات خواهیم داشت و خیلی امیدوار که اینروزای تخمک گذاریمان باشد و نی نی هم دیگه کم کم قدم رنجه بفرمایند ان شاالله...غرض از نوشتن این پست فقط و فقط نوشتن دوخطه شدن کیت تخمک گذاری بود و رفع عقده..راسی چرا من اینقده ذوق کردم؟کسی میدونه آیا؟
بی بی چک نوشت!!!:خیلی نامردی بی بی چک دیدی چقد از دو خطه شدن یه کیت خوشحال شدم چی میشه تو هم دو خطه و مثبت بشی دیگه کینه ها رو از هم دور کنیم و بیاییم آشتی کنیم.عید نزدیکه ها..
*یعنی انقد من خوشحال بودم هنوز اون کیت و ننداختم دور تازه به همسری هم نشونش میدادم بیچاره بدون دو خطه بودن ینی چی از این بی خبری در آد..نیشخند
*خدا جونم چشم امید به تو و مهربونیاته..دریغ نکن ازم ای مهربونم..
*نی نی جون عید نزدیکه..قرارمون چی بود؟تا قبل عید..باشه مامانم..
الحمدلله رب العالمین...   بابت طولانی شدن پست معذرت بزارید به حساب اینکه میخاستم شمام حال مو بدونین..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مری
13 بهمن 91 9:56
ای جانممممممممم
ایشالا بی بی چکتم مثبت میشه عزیزم سعی کن استرس نداشته باشی معصوم جان...بهش فک نکن عزیزم
ما همه برات دعا میکنیم که زودتر نی نی خوشملت بی بی چکو +++++++++++++++ کنه


ممنون عزیزم..آره تورو خدا فراموشم نکن و برام دعا کن..بوس..بوس
کاکل زری یا نازپری
13 بهمن 91 14:11
الهیییییییییییی معصومه جون اصلا نا امید نباش ماشاالله همین ذوق و شوق خوبه عزیزم بایدم همین طور باشی انشاالله این دفعه عکس بی بی رو بزاری


ممنون عزیز دلم..خوبی جیگر؟ چه خبرا؟ ان شاالله که اینطور بشه..
شیدا
13 بهمن 91 14:34



]
شیدا
13 بهمن 91 20:20
سنجاقک نه.....سنجافک!!!
ف درسته نه ق


مامان عاطفه
14 بهمن 91 0:25
سلااااااام.این سلام رو دارم من داد میزنم و میگم.چوون واقعا ذوق زده شدم.
البته موضوعو نگرفتم.کیت ینی چی.بلاخره حامله ای یا نه؟؟؟؟
کامل توضیح بده خانومی


سلااام عجیجم...الان میام بهت بگم...
مامان عاطفه
14 بهمن 91 11:27
جالب بود نمیدونستم.
ایشالا ک بشه...همچین قالب عوض کردی من فک کردم شده ک همه جا رو نونوار کردی


ممنون عزیزم..آره انقده ذوق زدم می بینی تو رو خدا..
رومینا
14 بهمن 91 12:26
سلام سلام اول اینکه قالب جدید مبارک بعد اینکه الان حامله ایی یا نه ؟ ما الان باید شادی کنیم یا نه ؟ کیت چی هست ؟


سلام رومینا جونم..الان میام بهت بگم..
سارا
14 بهمن 91 12:43
انشاالله همین ماه بی بی چکتم مثبت میشه عزیزم انشاالله


ممنون ساراجوونییییی ان شاالله..
مامان عاطفه
14 بهمن 91 15:37
معلومه توهم مثه من درگیری داری با انتخاب قالب.قالبای قبلیمو خودم درست کرده بودم ولی تازه متوجه شدم که فقط با مرور گر کروم درست و حسابی نشون میده و با بقیه مرور گرا افتضاحه.برا همین منم دربه در دنبال یه قالب ناناز میگردم.
اینقد کمر درد دارم ک نمیتونم زیاد پای نت بشینم و قالب درست کنم.

آره باز دوباره وسواس قالب پیدا کردم..نمی دونم باید چیکارش کنم.. می بینی تورو خدا..
مامان ماني مسافر كوچولو
14 بهمن 91 16:34
سلام عزيز ذوق كرده ايشا.. قبل عيد يه عيدي گنده به ما هم بدي يعني خبر ني ني رو ميگم
اين پسر شيطون ما ،باهام مياد نميزاره خوب بگردم همش ميگه ميخوام خاموش كنم
راستي عزيزم فكر چشاي ضعيف ما هم باش لطفا فونت نوشته ها تو ببر بالا تا بتونيم بخوانيممم
فعلا بايييي
واي اومده دوباره خاموش كنه تا بعد


سلام عزیزم..بالاخره اومدییییییی..ان شاالله که که بشه.. با مانی شیطون منم کاری نداشته باش..بزار هرکاری میخاد بکنه.. چشم میرم قالب و عوض کنم یا فونتشو یه کاریش میکنم.
مامان ماني مسافر كوچولو
15 بهمن 91 9:42



ممنون عزیزم...
مهلا
15 بهمن 91 11:11
بزن دست قشنگه را به افتخار مامان آینده

همونطوری که کیت مثبت شدمطمئن هستم بیبی هم مثبت میشه دوست خوبم
چرا که خدا درهمین نزدیکیهاست


سلام عزیزم..خوبی؟ خداکنه که بشه.ممنون که میای پیشم عزیزم...اما از اونجایی که هیچ ردی از خودت نمی زاری متاسفانه نمیتونم بیام پیشت. دوست دارم مهلا جوووونم..
ثمره
15 بهمن 91 20:41
سلام معصومه جونم
اتفاقی ازطریق وب دوستان با وبت آشنا شدم.خوشحال میشم پیشم بیایی.منتظرتم


سلام عزیزم..چشم اومدم..
مرمر(مامی کسرا)
16 بهمن 91 20:03
عزیز دلم سلام. خوبی ؟ایشالا ایشالا ایشالا بی بی چکتم مثبت میشه . من که دلم روشنه. به امید خدا ابجی منم نی نی دار میشه و خوشحال.


ممنون گلم..کجا بودی نبودی؟ الان میام پیشت..
کاکل زری یا نازپری
17 بهمن 91 12:14
سلام معصومه چه غالب قشنگی برای وبت انتخاب کردی اون یکی هم قشنگ بود چطوری دوستم؟؟


سلام گلم ممنون..من خوبم شما چطورین؟ نی نی خشمل ما چطوره؟
مامان ماني مسافر كوچولو
18 بهمن 91 17:35

بچطولر ي ؟پذ
ييقق41پ34ه9چچچ=-09887پح000-9622پ
اينم نامه ماني به خاله معصومه خودش نوشت


الهی مانی جان..........آخ چه قد ذوق کردم..الان میدونم مانی برام چی نوشته..عمرا بهت بگم... ب.سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مرمر(مامی کسرا)
18 بهمن 91 22:02
عزیزم زودی بیا عکس و پست جدید گذاشتم(فقط به خاطر تو)


ممنون گلم..اووووووووووووومدم
کاکل زری یا نازپری
19 بهمن 91 10:01
معصوم جون بیا مسابقه دعوتت کردممممممممممم


آی عزیز چه دردسری انداختی مارو.شوخی نمودیم بسیار سپاسگذار از دعوتتان..
مرمر(مامی کسرا)
21 بهمن 91 14:08
سلام عزیزم.خوبی؟دلمون حسابی برات تنگیده.پست جدید لطفااااااااااااااااااااااااااااااا.(البته با خبر خوش)


سلام عزیزدلم...دل منم حسابی براتون تنگه..ان شاالله
فسقلی مامان وبابا
22 بهمن 91 16:31
سلام خانمی خوبید انتظار سخته ولی پشت تمام سختیها یک شادی بزرگ هم هست
خوشحال میشم به من ودخترم هم سر بزنید
با اجازه لینک شدید


سلام..ممنون ازتون..چشم پیش شمام میااااااام.شما هم با افتخار لینک میشید..
مهتاب
24 بهمن 91 1:34
معصومه جونم امیدوارم هرچه زودتر به آرزوت برسی گلم
یک خصوصی داری


ممنون عزیزم
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
24 بهمن 91 20:00
ای جاااان انشالله ذوق بعدیت واسه مثبت شدت بی بی چک باشه


ممنون عزیز دل..انشاالله
مرمر(مامی کسرا)
25 بهمن 91 15:35
سلام خاله جونم.خوبی؟دلمون برات تنگ شده بود با مامی اومدیم یه سر بزنیم بهتون.سلامتید؟چه خبرا؟


سلام گل خاله...دلم منم برات تنگ شده عسلی.. خبر سلامتی شما..
شیدا
26 بهمن 91 22:45
سلام عزیزم:
وبم به خاطر یه شوخی مسخره پاک شده بود،آدرس عوض کردم،اگه میشه آدرس لینکتو عوض کن


سلام عزیزم.نگرانت شده بودما..ادرستم عوض کردم.


مامان مانی مسافر کوچولو
12 اسفند 91 11:01
سلام چطورییییییییییییییییییییییییییی
مینا
18 فروردین 93 0:07
سلام میشه بپرسم از کدوم داروخونه مکس ۱۴ خریدین؟
معصومه
پاسخ
سلام عزیزم... از داروخونه ی شهرمون..شما کجا تشریف دارین؟ من نمیگم مکس معجزه میکنه ولی احساس مسکنم بعد از لطف خدا با امتحان کردن مکس به روز تخمک گذاریم پی بردم و لطف خدا شامل حالم شد
فایز6
21 بهمن 94 23:57
سلام شما یه خاطره از بیبی چک تو سال91گذاشته بودی کنجکاو شدم ببینم بالاخره مامان شدی؟ فایزه