زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

عنوان ندارد.

1391/9/24 11:28
نویسنده : معصومه
460 بازدید
اشتراک گذاری

"وقت هایی هست که جز به بودنت دلم رضایت نمی دهد!از کجا "تو" بیاورم؟"
سلام عزیز دل مامان.خوبی که؟خوشی مامان؟الان داری چیکار می کنی؟مامان و می بینی.آخه مامان که نمی تونه تو رو ببینه.پس زودی بیا تا مامان و بابایی هم یه کم آروم شن.بابایی همش سراغتو میگیره.کجایی پس عزیزم؟
دوست جونیا یه چیزی! تا حالا به خیر گذشته و فعلا پری نیومده.گوش شیطون کر.البته من سابقه زیادی توو عقب انداختن پری دارم و بعدش در اوج امیدواری یهو .....پری اومده.این سری هم باز توکلم به خدای مهربونه.  هر چی خیر باشه. میخام خیر و صلاح تو مثبت بودن آزمایش و بی بی چک باشه.راستی چند روز تاخیر بیفته بیبی چک نشون میده که مامان شدیم یا نه؟اینقد بدم میاد از این بی بی چک .همش منفی میشه.دعام کنین دوست جونا.یه چیز دیگه اینکه بالاخره نظرات را توانستم تایید کنم و در وبلاگ نشون داده میشن.آفرین به خودم.هورااااتشویق 
امروز روز جمعه است.یا صاحب الزمان ادرکنی....زودتر بیا و دلهای آشفته و عاشق را آبی باش بر آتش عشقشان...برای سلامتی و تعجیل در فرج صلوات...الهم صل علی محم و آل محمد و عجل فرجهم..
نی نی نازم در پناه اهل بیت و امام زمان باشی و امیدوارم اومده باشی توو دلم.امیدوارم فرزندی خدا عنایت کند که از سربازان و یاران حضرت صاحب الزمان باشد..آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم (مامان ثنا)
24 آذر 91 11:47
سلام امیدوارم که این بار دیگه مامان بشی.راستی تولدت هم با تاخیر مبارک باشه.


ممنون عزیزم..
بابای ملیسا
24 آذر 91 11:52
سلام . ضمن تبریک به خاطر محتویات خوب وبلاگتون ، وبلاگ ملیسا خانم منتظر قدمهای مهربون شماست . خوشحال میشیم اگر با نظرات زیباتون ، خاطره ای خوش برای دخترمون به جا بزارید . ممنونم


ممنون از لطفتون..
هیراد و همه لیلاش
24 آذر 91 12:29
سلام به دوست جونی عزیزم
بعد یه خواهش کوچولو از شما
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته
و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظر یاری شما هستم
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید




باشه عزیزم.برم ببینم میتونم به هیراد جونم رای بدم..
کاکل زری یا ناز پری
24 آذر 91 23:38
آخی معصومه جونم انشاالله که خیره و مامان شدی عسیسمممممم ممنونم که خونه مارو روشن کردی این وب سایت نی نی لازم به نظرم خوبه وسایلاش قشنگن قیمتشم مناسبه چند تا دیگه هم تو نینی سایت هستند برات میزارم


منون گلم.ان شاالله.بابت ادرسام ممنون...
فاطمه سادات
25 آذر 91 19:58
مرسی عزیزم انشالله که مامان شده باشی خصوصی داری
سارا
25 آذر 91 23:28
ممنون عزیزم که بهم سر زدی انشاالله که خدا هردومون رو از چشم انتظاری در بیاره
منم لینکت میکنم خانمی


ان شاالله...لطف می کنی..
نرگسی
26 آذر 91 0:08



ما بیشتر....
هیجان
26 آذر 91 9:04
معصومه عزیزم به امید دیدن روی ماه خط دوم بی بی چک الهی که بیای بنویسی خط دوم رویت شده و اینجا رو غرق شادی کنیم سحر نزدیک است طاقت بیار رفیق


ان شاالله ماه های بعد.این ماه که نشد..
فاطمه سادات
26 آذر 91 11:33
امیدوارم خدا بخواد برامون این ماه


انشاالله برای تو بخواد.من که بری شدم.