زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

تولدم بود

1391/9/22 12:52
نویسنده : معصومه
447 بازدید
اشتراک گذاری

"به پاس خوبیهایت هر بار که از ذهنم می گذری،لبخند پر مهر خدا را برایت آرزو میکنم.."
متن بالا تقدیم همه ی دوستایی که تولدمو تبریک گفتن جه نزدیکان،چه دوستان قدیم و جدید و چه دوستان نی نی وبلاگی.ببخشید که با تاخیر اومدم آپ کنم.چون خونه ی مامانم اینا بودم و اینترنت اونام قطع بود.دیگه شرمنده...
بقیه رو برین ادامه ی مطلب بخونین..نترسین رمز نداره...چشمک

اندر احوالات تولد ما اینکه کادوها و پیامک های قشنگی از دوستام و خانوادم و البته از همسری گلم گرفتم.البته یه کم از شوشو دلخورم بودم چون روز تولدم یه کاری براش پیش اومد رفت تهران و بنده خیلی ناراحت و دلخور رفتم خونه ی مامانم اینا و موندم آخه همسر صبح زود رفت و دوازده و نیم شب برگشت. منم خیلی دلخور شدم ازش.برام به دسته گل کوچیک که چند شاخه گل رز خشمل داشت و بلور ابریشمی خیلی خشمل خریده بود.اما خب دوست داشتم اون روز پیشم بود نه اینکه...خب ..فردای تولد منم تولد آبجی دومی بود.ما با هم دقیقا دو سال و یه روز اختلاف سنی داریم.کوچیکتر از منه.فعلا نمیدونم مامان شدم یا نه..باید یه چند روزی صبر کنم.مامان عاطفه جونم هم ازم پرسیده بود چندوقته ازدواج کردی؟عزیزم تو یه پستی همه اینجور چیزا رو گفتم اما از دوباره بگم که زیاد نیست یه دو سال و دو ماهه.مهر ماه سال هشتاد ونه.خب دیگه اینکه دوست جونیا اگه دیر به دیر میام بهتون سر بزنم یا آپ شم دلیلش اینکه یه چند روزه اینتر نتمون بازی در میاره.خیلی اذیت میکنم.اینترنت پر سرعت ها ولی باز...
دیگه فکر نکنم مطلبی مونده باشه.نه دیگه هیچی..فقط نی نی خشمل دعام کن و زودی بیا تو دلم... بی نهایت عاشقتممممممممممم...قلب

راستیییییییییی:یه چیز دیگه،مدرک دانشگام اومدددد...البته یه مدرک موقت میشه هاااا.اون.دانشنامه که یه چند سالی طول میکشه بیاد.ولی فعلا نرفتم بگیرمش.شاید فردا با شوشو رفتم گرفتم.روز تولدم از دانشگاه زنگ زده بودن هوراااااااااااا...هورا/حالا حتما میگین چه ندید بدید یه مدرک اینقد خوشحالی داره.......ننر/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه سادات
22 آذر 91 13:48
راستی لینکت کردم نظر قبلی خصوصی بود تاییدش نکن مرسی
نیلوفر/مامان روژینا
24 آذر 91 12:46
عزیزم تولدت مبارک.انشالله که نی نی جون هم زودی میاد تو دلت وانشالله ساله دیگه 3 تایی تولدت رو جشن بگیرید.


ممنون نیلوفر جوونییی
کاکل زری یا ناز پری
24 آذر 91 23:40
تفلدت مبارککککککککک مدرکتم مبارکککککککک به سلامتی گلم


ممنون عزیزم...