زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

مامان حسودت!!!

1391/9/12 11:08
نویسنده : معصومه
545 بازدید
اشتراک گذاری

"کم سرمایه ای نیست، داشتن آدمهایی  که حالت را بپرسند؛از آن بهتر داشتن آدمهاییست که بتوانی در جواب احوالپرشیان بگویی:خوب نیستم!"

نه مامان خوب نیستم.نیستم دیگه.بازم دلم شدییییییییید تورو خواست.چیکار کنم.میدونی چرا؟ همین دیشب فهمیدم یکه دیگه از دوستام داره مامان میشه...خیلیییییییییی خوشحال شدم.niniweblog.com 

راستشو بخوای یه کمم حسودیم شد.niniweblog.com

خیلی خوشحال شدم چون رقیه جونم داره مامان میشه. توو ماه سومه.فعلا معلوم نیست نی نیش پسمل یا دخمل..رقیه جونم خیلی خیلی خوشحالم که داری مامان میشی.یه کمم حسودی چون نی نی من ناز داره می کنه و نمیخاد بیاد.ای نی نی لوس...مامانی تا کی باید منتظرت باشه گلم؟ امروزم که باز یه عالمه عکس لباس نی نی دیدم باز دلم غش رفت.اینقد مامان و اذیت نکن.
انشالله نی نی های رقیه جونم و فریبا جونم صحیح و سالم بدنیا میان.آمین

عزیز دل مامانی بی نهایت دوووووست دااااااااارم....قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
12 آذر 91 11:07
عزیزم ارزو میکنم هر چه زودتر نی نی جون بیاد





ممنون عزیزم..
neda
12 آذر 91 11:08
سلام دوست خوبم
فکر کنم شما هم مثل من قبل از حاملگی و بچه دار شدن وبلاگ واسه کوچولوت درست کردی.
خیلی خوبه امیدوارم زود زود اگه خدا صلاح بدونه نی نی دار بشی.
راستی من می خوام وبلاگ شما رو تو پیوندهای وبلاگم بذارم اگه شما هم موافقید این کار رو بکنید.
با آرزوی موفقیت


neda
15 آذر 91 11:31
سلام دوست خوبم
تو هم منتظری.
امیدوارم اگه صلاح باشه و اگه خدا بخواد زود زود ودر نزدیکی صاحب یه نینی تپل مپل و خوشگل بشی انسالله.راستی به وبلاگ دنیای ما 2تا سر نمیزنیا



تنها
18 آذر 91 22:05
سلام.ان شاالله نی نی تون زودی میاد.




سلام.میسی عزیزم..........