زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

روزی که فهمیدم هستی بی نظیرترین هدیه ی خدا

1392/11/28 19:44
نویسنده : معصومه
1,268 بازدید
اشتراک گذاری

 ی روز خوب بود و پر از استرس..طبق پری های قبلی باید امروز میومد پریخانوم..دیروزش کلی راه رفته بودم  و ی ذره لکه بینی هم داشتم..امیدی نداشتم این ماه.. یواشکی دیروزش ی بی بی زده بودمو ی خط کمرنگ افتاده بود..اما خوو باورش نداشتم..صبح زود راهیه آزمایشگاه شدم و آز دادم..برگشتم خونه تا جواب حاضر شه ی بی بی دیگه زدم.اینبار ی خط پررنگ افتاد.دیگه باورم شد..ظهری همسری جواب آز و گرفت و ما فهمیدیم مامان و بابایی فرشته کوچولو شدیم...ی عالمه خوشحالی و استرس اومد توو دلمون.. خدایا شکرت بابت اون روز قشنگ..قسمت همه ی منتظرا بشه الهی آمین..
و امروز دقیقا ی سال از اون روز میگذره..و ما امروز ی فرشته 4ماهه داریم به لطف و مهربونی خودش..لمس بودنت مبارک عزیزم..
بفرمایین ادامه مطلب  جامونده از اون موقعه ها.

تصویر بی بی اول که ی خط کمرنگ افتاده بودنگران

بی بی دوم که خط دومش پررنگ شد و من ذوق مرگ شدممممهورا

اولین سونوی وروجک..تو شش هفتگی

آخرین سونوی پسرم...

و ایشون همون جناب کنجد شش هفته ای هستن که تو عکس قبلی دیدین...فدات مامانیییییییییی

و اینم پاهای کوشولویه پسری..انقد خندیدم ..از زیر پتو پاهاش زده بود بیرون..قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مژده
28 بهمن 92 19:49
هزار ماشاالله هر دفعه بانمک تر میشه پسملی معصومه جون شوکه شدم یه دفعه متن بالا رو که خوندم اولش فکر کردم دوباره حامله شدی بعد فهمیدم نه بابا خاطره است
مری
29 بهمن 92 13:22
لمس بودنت موبارککککککککک عزیزدل خالههههه
معصومه
پاسخ
کاکل زری یا ناز پری
30 بهمن 92 10:45
نازییییییییییییییی عسل من حسین جون خوشکلمممممممممم انشاالله 100سال زنده باشی کنار بابا و مامان.معصومه جون انشاالله زندگیت همیشه پر از خاطرات خوب باشه گلم انشاالله باز م همچین روزی رو تجربه کنی
معصومه
پاسخ
مامان مانی مسافر کوچولو
2 اسفند 92 16:02
سلام معصومه خانم خبری ازت نیست خانوم سر نمیزنی بهمون اون روزا یادمه خودم هم کلی برات خوشحال شدم یادته؟؟؟؟؟از شادی خدا حفظش کنه نی نی رو با پدر و مادر.اول فک کردم دومی تو راهه هاااااا
معصومه
پاسخ
سمیرا
4 اسفند 92 18:51
واااااااااااااای معصومه جون فکر کردم دوباره نی نی داریخدا این کنجد کوچولوی خوشگل و خوشمزه رو حفظ کنه
معصومه
پاسخ
خاله ی آریسا
5 اسفند 92 11:20
عزیزم خیلی خوب بود و پر از احساسات ایشالله قسمت همه بشه
معصومه
پاسخ
طراح نو
5 اسفند 92 22:55
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
6 اسفند 92 14:54
ای جانم.خدا حفظش کنه...
معصومه
پاسخ
رومینا
6 اسفند 92 17:02
امیدوارم که در کنار هم خوش باشید معصومه جون باور کن بین این همه دوستام فقط شما رو یادمه موقعی که خبر دادی بارداری خونه مامانم بودم از خوشحالی زودی مامانم رو صدا زدم بهش گفتم وایییییییییییی دوستمم داره مامان میشه باور کن اون روز رو کامل یادمه
معصومه
پاسخ
خیلییییییییییییییی ممنون عزیز دلممممممممم
سمیه
7 اسفند 92 10:01
عزیزم چقدر این حسینت خودنیه.ماشاالله پسر،جیگر طلا.
معصومه
پاسخ
مامان مانی مسافر کوچولو
7 اسفند 92 18:43
سلام یه سر به تلگرافت بزن رمز دادم
مینا مامان روشا
8 اسفند 92 14:20
انشاالله همیشه سالم و زنده باشه
معصومه
پاسخ
مامان مانی مسافر کوچولو
10 اسفند 92 13:42
تایید نکن رمزو
ثمره
10 اسفند 92 23:58
معصومه
پاسخ
مــآمــآنـے
12 اسفند 92 10:29
ای جونم ماشالله هزار ماشالله خدا حفظش کنه
معصومه
پاسخ
✿ ❀ ❁ آقا بـــღــــــــــــــــداد و مامان ✿ ❀ ❁
12 اسفند 92 14:06
آره خودمونیم فقط پوسته عوض کردیم سال نویی پست جدید کو؟؟؟؟؟ ینی اونورا عید قرار نی بیاد تازشم حسینم رو خیلی وقت ندیدیماااااااااااااااااا
معصومه
پاسخ
مامان مانی مسافر کوچولو
12 اسفند 92 14:38
سلام رمزم اومده یا نه؟
معصومه
پاسخ
آره عزیزم..مرسی
خاله جون
15 اسفند 92 16:27
معصومه
پاسخ
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
16 اسفند 92 12:44
سلام عزیزم.خیلی زیبا نوشته بودی یادش بخیر اون لحظه ی زیبا نصیب همه منتظرا...منظورم از لحظه زیبا دیدن دوخط روی بیبی چکه....... . . حسین جونو ببوس. . . بزرگتر که بشه بذار با فاصله روبروی tv و تموم اسباب بازی هاشو بریز دور و برش بعله که بازی میکنه البته فقط برای چند دقیقه امیررضا بیشتر عاشق چیزای جیزه..هرچی که جیز باشه اقا دوس داره باهاش بازی کنه
معصومه
پاسخ
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
19 اسفند 92 21:50
سلام سلام صدتا سلام من اومدم با دندونام می خوام نشونتون بدم صاحب مروارید منم یواش یواش وبی صدا شدم جزء کباب خورا دوس جونی بیا پیشم
معصومه
پاسخ
چشم عزیزم
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
20 اسفند 92 15:55
سلام عزیزم.خوب بود خدا رو شکر زیاد اذیت نکرد.البته شب بیداری داشت و همین طور گه گداری تب.همه میگفتن شربت دیفن هیدرامین بمال ب لثه هاش...من نزدم.برا تبش دوبار استامینوفن دادم.بیشتر لثه شو ماساژ میدادم.
معصومه
پاسخ
خداروشکر..مرسی
سمیرا
21 اسفند 92 7:17
خصوصی
معصومه
پاسخ
ممنون عزیز
sanaz
24 اسفند 92 10:15
Are nini manam mehr mahi mishe In post ro khundam fek kardam ye nini dg to rah dari Kheili ziba neveshte bodi azizam
معصومه
پاسخ
چرا همه این فکرو کردن
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
25 اسفند 92 15:38
ما که اومدیم شما نیستی خانم؟
معصومه
پاسخ
sanaz
25 اسفند 92 18:47
hosein agha abji mikhad labod
معصومه
پاسخ
نیلوفر/ مامانه روژینا
29 اسفند 92 3:37
اخی عزیزم. اون روز رو قشنگ یادمه. وقتی فهمیدم که بارداری خیلی خیلی خوشحال شدم جوری که اشک شوق به چشمام اومد. خدا حسین جونو برات حفظ کنه
معصومه
پاسخ
مرسی عزیز دلم..بوس
مرمر مامی کسرا کوچولو
1 فروردین 93 10:03
نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست اگر چه کوتاهترین شبش یلدا باشد . . .
معصومه
پاسخ
خیلی زیبا بود..مرسی
مرمر مامی کسرا کوچولو
1 فروردین 93 10:04
کجایی بی وفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معصومه
پاسخ
مرمر مامی کسرا کوچولو
1 فروردین 93 10:04
از طرف من سال نو رو به حسین جون تبریک بگو..و یه ماچ گنده از لپاش کن...
معصومه
پاسخ
ممنون عزیز دلم..چشم تو هم همینطور ی بوس و ی تبریک قشنگ برا کسری جونم از طرف من انجام بده
سمیرا
18 فروردین 93 17:50
سلام خواهری چرابروز نمیکنی
معصومه
پاسخ
مری
18 فروردین 93 19:21
بهداد بیدار شد یهو رفتم
معصومه
پاسخ
نیلوفر/ مامانه روژینا
19 فروردین 93 1:45
سلام عزیزدلم. عیدتون مبارک. امیدوارم سال خوبی داشته باشید. دلمون برای گل پسری تنگ شده. اگه تونستی عکساشو بذار
معصومه
پاسخ
ثمره
19 فروردین 93 16:22
سلام معصومه جونم نیستی خواهرکم پیدایی؟
معصومه
پاسخ
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
20 فروردین 93 23:45
سلام. سال نوی گل خاله و مامانی مبارک. بووووس
معصومه
پاسخ