زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

یه روز خوب..خدا جون شکرت

1391/10/11 21:17
نویسنده : معصومه
449 بازدید
اشتراک گذاری

"اگر از حوالی دلم گذشتی آهسته رد شو،دلتنگی را با هزار بدبختی خوابانده ام"
سلام عجیجای من..خوبین خوشین سلامتین؟ اندر احوالات امروز ما این بید که امروز وقتی ساعت ده از باشگاه اومدیم خونه با بابا جونیت،بابایی گفتش که قرار بابام یعنی  پدر شوهری مهربون بنده و یعنی ان شاالله بابا بزرگی شما قراره ناهار تشریف بیارن اینجا برا یه کاری اومدن اینجایی که ما هستیم بعد ناهارم قرار شد که ما بابا بزرگیتو ببریم خونه شونو مامان بزرگیت و عموجونیت و عمو جونیت رو هم ببینیم خلاصه یه سری زده باشیم. از خود راضیخلاصه  بعد از اینکه تند تندی ناهار درستیدیم و خوردیم و راه افتادیم و اونجا بودیم و شامم خوردیم چون بابا جونیت باشگاه داشت زود پاشدیم و اومدیم.بنده هم الان تنها بیدم و گفتم بیام برات وبتو آپ کنم. دلم بازم میخوادت شدیییییییید..زودی بیا گلکم.. منتظرراسی جون جونم امروز چون تنها بودم و خاله جونی نیومده بود باشگاه ،رفتنی بابایی منو با ماشین رسوند چون دیرم شده بود برگشتنی هم اومده بود دنبالم پیاده تا یه کمی هم قدم بزنیم..یه نمه بارون خشملم زد و فضای رمانتیک قلبو بنده هم در اون لحظه یک عدد بانوی ذوق زده بیدم و کم مونده بود جلوی ملت یه بوس گنده از لپای خشگل باباییت بگیرم ماچکه اون رو موکول کردم به محیط امن خونه.. ذیگه هیچی دیگه مامانم..خداروشکر به خاطر امروز قشنگت..و برای همیشه و همیشه شکرت خدا از دوباره..

راستی دوستان:یه امکان جدید تو وبلاگم گذاشتم که هروقت آنلاین بودم و شمام بودین همزمان بتونیم باهم گفتگو کنیم اگه خواستین..توقسمت امکانات وب اون رو می تونین پیدا کنین..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مری
12 دی 91 16:33
سلام معصموه جان ایشالا که همیشه با همسرت رمانتیک و شاد باشد و البته یه نی نی زودی بیادو رمانتیکترتون کنه
خوشحالم که شادی


سلام عزیزم..مرسی گلم
کاکل زری یا ناز پری
13 دی 91 12:45
معصومه جون الهی همیشه عاشق بمونید و کوچولوتون عشقتونو کامل تر کنه


ممنون عزیزم..ان شاالله
نیلوفر/مامانه روژینا
14 دی 91 1:56
اخی عزیزم چقدر رمانتیک/انشالله که همیشه عاشق باشید و نی نی هم زودی بیاد تو دله مامانی و با اومدنش عشقتون بیشتر بشه.


ممنونعزیز از لطفتون..
مامان عاطفه
14 دی 91 23:32
سلام عزیزم
پس حسابی با شوهر جونت خوش گذروندی انشاالله هر روزت بهتر از دیروزت باشه.


سلام گلم..به همچنین ان شاالله..
مامان مانی مسافر کوچولو
14 دی 91 23:46
سلام عزیزم چند روز پیش اومدم وبتو خوندم کلی حال کردم داشتم برات نطر میدادم که کامپیوتر یهو خراب شد الان هم یهویی اومدم تا کام خودمون بیارن خلاصه اینکه خیلی با حال نوشتی اونجایی که خیار شور خوردی ها همون میخوندم بامزه مینویسی ایشا.. نی نی هم به مامانش بره بامزه باشه بیاد زودتر


سلام عزیزم.خیلی لطف داری گلم.. ان شاالله..
مریم (مامان ثنا)
16 دی 91 13:00
دوست خوبم سلام تا می توانی از این تنهایی و رو مانتیک بودنت لذت ببر چونکه تا نی نی بیاد به امید خدا دیگه از این چیزها خیلی خیلی کم پیش میاد نگی نگفتم.تجربه 16 ساله خودم.


سلام عزیزم.چشم..سعی میکنم نهایت استفاده رو ببرم..
رومینا
16 دی 91 17:09
ایشالله که همیشه با هم روزهای خوبی داشته باشید و همیشه خنده رو لباتون باشه عزیزم من تو امکانات وب پیدا نکردم بازم نگاه میکنم


سلام عزیزم..ممنون..ان شاالله لبهای شما و رادوین خوشگل منم همیشه خندون باشه.عزیزم همون زیر..زیر تقویم شمسی..عکس یه دختر بچه فانتزی که توو دستش یه بنره که آنلاین یا آفلاین گاهی روش نمایان میشه..
مامان عاطفه
17 دی 91 15:57
سلام معصومه جون.خوبی؟
من اونو فعال کردم و تو صفحه ی بلاگم هست عکس یه خرسه ولی نمیدونم چرا همیشه آفه
!!!
اگه درست شد بهت میگم


خو زود درستش کنه خرسه رو از خوب زمستونی در آر..خوو..
هیجان
18 دی 91 10:48
عزیز دلم ورزشکار دلاورم ایشالله که فسقلی از راه میرسه و سه تایی میشید و خلوتتون گرمتر وش ادتر و عتشقانهاتون عاشقانه تر میشههههههههه


ممنون عزیزم..ان شاالله...
مامان ماني مسافر كوچولو
20 دی 91 15:54



سپاس عزیزم..
زهرا
23 دی 91 23:16
انشاا.. زودی نی نی بیاد تو دلت


انشاا.. عزیزم..ممنون