زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

ادامه ی پست قبلی

1391/10/4 15:38
نویسنده : معصومه
372 بازدید
اشتراک گذاری

راستی یه چیزو رو ننوشتم برات نی نی موچولوی خودم.امروز که طبق روال هر روز زوج دیگه که مامانیت میره باشگاه با خاله جونیت رفتیم.یه خانمی هم بود که خیلی وقت بود نمی اومد باشگاه با دوستش.امروز دوستش اومد ازش سراغ اون خانمه رو گرفتیم گفت حامله شده دیگه نمیاد.وای مامان و میدیدی یه حالی شدم.اولا که خوشحال شدم یکی داره مامان میشه.دوما مامانم نی نی های مردم و نگاه کن.خب تو هم زود بیا دیگه..اصلا نمیدونم این روزا چه خبره.همه دارن مامان میشن الا من.دوستای خودم دبیرستان و دانشگاه.دوستای نی نی وبلاگیم همین خانمی که می اومد باشگاه فامیلای دور و هم محله ای ها. وااای که چه قد نی نی..ماشاالله.ان شاالله همه شون سالم صحیح باشن و بدنیا بیان ولی خب دل منم میگیره دیگه.پس تو کی میخای بیای عزیزدل من.بابایی هم کمکم هی سراغتو میگیره..همش منتظره.. لااقل به خاطر بابا.. نی نی قول که تا قبل عید بیای توو دلم زوده زود..باشه قند عسلم..مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

کاکل زری یا ناز پری
4 دی 91 22:56
معصومه جون این قدر بی تابی نکن نی نی میاد انشاالله توکل بر خدا کن


بی تابی نه عزیزم.بی تابی نمی کنم.ولی گاهی شدیییییید دلم میخوادش چیکار کنم.
هیجان
5 دی 91 13:10
معصومه مهربونم مطمئن باش که نی نی داره میاد من از صمیم قلب برات دعا میکنم دوست خوبم تو مادر خیلی مهربونی هستی از همین الان از خدا میخوام دیگه انتظارت رو به سر برسونه


ممنون عزیز دلم.مهربونی از خودته.آره حتما برام دعا کن.دعای الان تو از همیشه گیراتره.ممنون که منو دعا می کنی..
فائزه_مامان مهدیار
5 دی 91 18:25
سلام معصومه عزیزم من 4ماهه مامان شدم ویه نی نی سید دارم از امروز موقع شیر دادن به مهدیارم از جد پسرم واز خدای بزرگ میخوام که دامن شما وبقیه منتظرا رو سبز کنه بیای به وب پسرم خوشحال میشم http://faezeh.niniweblog.com/


سلام عزیزم.ممنون از لطفت..سیدمهدیار جان را هم ببوس.. ممنون که دعام می کنی..چشم حتما میام دیدنتون..
مامان مری
5 دی 91 18:49
سلام معصوم عزیز بخدا بسپار اون از همه بهتر میدونه کی نی نی هامونو بهمون بده عزیزم

ایشالا که مامانی عزیزم بزودیییییییییی
راستی لینکت کردم با اجازه


ممنون عزیزم..ان شاالله.. ان شاالله که خدا زودی نی نی هامون میاره..منم لینکتون کردم.
فاطمه سادات
6 دی 91 15:12
الهی ...جانم...خب نی نی کوشولوت ناز داره دیگه!! مییخواد نازشو بکشین الهی که بحق دعای همه مامانا نی نی زودتر باید
مامان ماني مسافر كوچولو
7 دی 91 7:58
سلام چظوري ايشا.. خدا امسال عيد يه عيدي ناز بهتون بده كلي خوشحال شين


سلام.ممنون عزیزم.ان شاالله.مانی خوشگلم چطوره؟ بوسش کن
مامانش
7 دی 91 11:40
آخ گفتی عزیزممممم ..


راس گفتم..نه..بزن لایکو..
مامان عاطفه
7 دی 91 16:33
سلام عزیزم..
وااای شرمنده در اولین فرصت آپ میکنم.و از شیطون بلا شکایت میکنم که مامانیشو اذیت میکنه(حالم خعلی بد میشه معصومه جون)
نی نیه شما هم داره برا مامان باباش ناز میکنه


سلام.می بینی تو رو خدا..بزار بیادش توو دلم اصلا نازشو نمیخرم..مواظب خودتو نی نیت باش..
مرمر(مامی کسرا)
13 دی 91 16:17
سلام . عزیزم خوبی گلم؟من دلم روشنه عزیزم ایشالا خدا بهت یه گل دختر خوشمل میده فقط منتظر باش تا موقش برسه اینقدم بی تابی نکن.من لینکتون کردم . بای.


سلام عزیزم..ممنون..منم لینکتون کردم.