زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

ازم بیشتر بدونین

1391/8/8 11:44
نویسنده : معصومه
383 بازدید
اشتراک گذاری

خواستم توو این پست بیشتر از خودم بگم تا راحت تر با هم در ارتباط باشیم.من و آقای همسر ی دو سال و چند روزی میشه با هم زندگی عشقولانه خودمون رو شروع کردیم.یه دو ماهی هم میشه به طور کاملا عاقلانه و با برنامی ریزی داریم برای نی نی هی دعوتنامه می فرستیم.خدا کنه زودی بیاد.همین ماه. چرا میگم عاقلانه چون همین پارسال در طی چند عملیات ضربتی و خیلی ناهماهنگ و بی مقدمه و الکی پلکی و به زور اینجانب(همسر نمیخاست نی نی ) اقدام به بارداری نمودیم که نتیجه ای کارگر نیفتاد.همان به،که نیفتاد چون واقعا خیلی بدون برنامه ریزی و بدون مراقبت های قبل بارداری انجامیده بود.از من میشنوین شما مثل من زیاد احساساتی نشین که واسه بچه هول بزنین.خیلی با آرامش و ریلکس تا نی نی سالمتر و خشملتری گیرتون بیادخوشمزهآخه میدونید من عاشق نی نی ام.فکر کنم همش تقصیر عروسکام بوده که اینقدر منو نی نی دوست کردن.آخه من عاشق عروسکام بودم.

الان یه دو سه ماهی میشه که همسری رو واسه نی نی هلاکیدم.دلش واسه بچه غنچ میره  شیطان. ما اینیم دیگه.خب بگذریم،من زاده ی پاییز سال 68در یکی از جاهای قشنگ کشور عزیزم ایران هستم.سطح تحصیلات کارشناسی.لطفا برام نظر بزارید.خوشحال میشم.
خدا زود زود به همه اونایی که نی نی میخان نظر لطفی بندازه.انشا الله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

zohre
8 آبان 91 11:51
salam
azize delam b salamati
b omide \arvardegar harchi kheire baraton pish biad va 1 bache salemo saleh dashte bashid
b kiyan kocholo manam sar bezanid


سلام عزیزم.ممنون چشم حتما میام وبتون.
نیلوفر/مامان روژینا
8 آبان 91 12:10
سلام سلام/انشا... که نی نی کوچولو زودتربیاد تودلت. من نیلوفر متولد69و3ساله که ازدواج کردم ومنتظر نی نیم هستم که به امیدخدا21 ابان بیاد تو بغلمون.بااجازه لینکت میکنم.از اشناییت خوشحال شدم.


سلام مامان روزینا جان.دیگه باید تا الان نی نی خشملت توو بغلت اومده باشه.اخه دیر به کامنتا جواب میدم.بزار بیام وبلاگت ببینم چه خبره.خیلی خوشحال شدم که لینکم کردی.منم همینطور لینکت میکنم.
هیجان
10 آبان 91 14:08
عزیزم از خدا میخوام که هرچی زودتر این عشق درونیت رو دو آغوشت بزاره و رنگ زندگیت از اینی هم که هست قشنگتر شه
منم من خودت توام و منتظر
به امید به پایان رسیدن این انتظار دوست خوبم


ممن.ن عزیزم.خداکنه که زود همه اونایی که منتظر نی نی هاشونن خدا زوده زود نی نی هاشونو بزازه تو دلشون.ما هم توشون دوست خوبم..
سارا
10 آبان 91 14:08
عزیزم خوش اومدی به نی نی وبلاگ
انشاالله به زودی نی نی بیاد تو دلت
منم مثل شما منتظر نی نی هستم


ممنون گلم.انشالله.انشالله که هرچه زودتر شمام مامان میشید..منم..و همه اونایی که دوست دارن مامان شن.
مامان رقیه
10 آبان 91 14:19
سلام. من مامان سید علیرضا هستم. توصیه‌ای که کردید منم انجام داده بودم و خدا رو شکر پسرم هم دارای وزن خوب بود و هم از سلامت لازم برخوردار بود.
امیدوارم به همین زودی‌ها خبر نی‌نی‌دار شدنتون رو بنویسید.
اگه دوست داشتید به وبلاگ پسرم سر بزنید تا با هم دوست بشیم.
موفق باشید.


سلام.مامان علیرضا جون.ممنون از محبتتون.ببخشید که دیر جواب کامنتتون رو میدم.آخه نمیدونستم که نظرارو اول باید تاییدشون کنم بعد دیده شن.همش فکر میکردم چرا هیشکی برام نظر نمیذاره.غصه ام گرفته بود.چشم.حتما میام به وبلاگ پسر خشملت تا بیشتر باهم دوست شیم.بازم میسی
رضوان
20 آبان 91 11:37
سلام عزیزم
امیدوارم نی نی کوچولو زودی بیاد.


مرسی گلم.انشاالله.خداکنه.معذرت که دیر جواب کامنتتو میدم.اخه نمیدونستم که باید اول تاییدشون کنم بعد نشون داده بشن.شرمنده.
مژده
22 آذر 91 16:51
عزیزم اولش که اومدم تو وبلاگت فکر کردم حداقل 10ساله ازدواج کردی و بچه دار نمیشی آخه چرا اینقده عجله داری مردم 10سال دوا درمون میکنن بازم بچه دار نمیشن این حالی که تو داری و ندارن انشاالله وقتی بچه دار شدی یاد این روزات میوفتی و کلی میخندی منم مثل خودت عاشق بچه هستم ولی فعلا تا درسم تموم نشه و لیسانسمو نگیرم نمیخوام تازه تو فقط 23سالته حالا حالاها وقت داری