زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

اولین پستی که می نویسم

1391/8/7 21:51
نویسنده : معصومه
467 بازدید
اشتراک گذاری

*به نام ان مهربان دوست
که چشمانمان منتظر مهربانی اوست..*

سلام...سلام...سلام
نمیدونم بعنوان اولین پست چی باید بنویسم.فقط اینکه خوشحالم که وبلاگ دار شدم و ازاین به بعد خاطرات خودم و همسری و انتظار شیرینی رو که قبل از اینکه نی نی موچولو دعوتمون رو قبول کنه وبیاد تو دل مامانیش(خودمو میگماخجالت) ثبت میکنم.هیس...همسری از این وبلاگ بی خبره گذاشتم بعد از اینکه نی نی دار شدیم بهش بگم.شمام فعلا هیچی نگید..
پس این وبلاگ از امروز یعنی امشب به طور کاملا رسمی و مخفیانه!کار خودش رو شروع میکنه.....هورااااااااااااهورا
دوست جونیا کمک کنید تا وب خوب و ابرومندی تحویل شما،نی نی و البته همسری گلم بدم.

میسیی...

با توکل به تو ای مهربانترین مهربانان... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم (مامان آندیا)
7 آبان 91 22:25
سلام....امیدوارم زودی مامان بشی.فکر کنم خیلی دوست داری.....


سلام.عزیزم.مرسی..فکر نکن مطمئن باش که بیشتر از خیلی من نی نی دوست دارم.


marjan
7 آبان 91 22:52
خوش اومدی به نی نی وبلاگ!انشالله نی نی گولو زودی میاد!
دوس داشتی بیا پیش من،میتونیم باهم دوست باشیم!واگر مشکلی داشتی من کمکت میکنم تو امور وبلاگ نویسی


ممنون مرجان جان.بله که دوست دارم حتما میام..
فقط آدرس وبتو از دوباره بزار ممنون.وبتو نمیاره.

سارا
7 آبان 91 23:34
سلام عزیرم.خوش اومدی به نی نی وبلاگ.منم مثل شما منتظرم.انشاالله باهم به آرزومون برسیم.
اگه دوست داشتی بهم سر بزن دوس جونم


سلام خانومی..ان شاالله.البته که دوس دارم.حتما میام وبت.
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
8 آبان 91 1:02
سلام عزیزم...انشالله به زودی خدا یه نی نی سالم و صالخ بهت میده تا درمنار هم شاد زندگی کنید


سلام خانومیی.ممنون از لطفتون.ان شاالله
نرگسی
8 آبان 91 1:14
خوش اومدی عزیزم .. ایشالله نی نی هم زودی بیاد به سلامتی ..


سلام نرگسی جونم.ممنون.انشالله...
مامانی
8 آبان 91 7:08
انشالله زود مادر بشی عزیزم

به وبلاگ پسر توراهی منم سربزن خوشحال میشم


ممنون خانومی..چشم میام دیدنتون.
هیجان
10 آبان 91 14:10
دوست من وبلاگت مبارک
امیدوارم هرچی زودتر نی نی بیاد و اینجا پر بشه از شلوغ کاریاش و عکسهای قشنگش


ممنون مهربون.خیلی گلی