زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

ممنون دوست جونای گلم

1391/8/29 22:45
نویسنده : معصومه
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم.خوفین که.خداروشکر.یه چیزی بگم بخندیم..من تازه امروز کامنتایی رو که برام گذاشتین رو دیدم.آخه میدونین همش فکر میکردم هرکی نظر بزاره تو وبلاگ همون وقت نشون میده.نگو که بنده بعنوان مدیر وبلاگ باید اول تاییدشون کنم بعد دیده بشن.از خود راضیخب نمیدونستم که.خجالت خیلی اتفاقی امروز توو میز کارم رفتم قسمت نظرات و با کوهی از نظرات مواجه شدم و چقدر ذوقیدم.خوشمزهآخه همش فکر میکردم کسی برام نظر نمیده.از غروب رو پا بند نبودم.همسری هم بسیار شکیده بود که چه شده است که بنده اینقدر هول شده ام.و بنده کم مانده بود لو بروم.(میدونید که همسری فعلا از این وب اطلاعی نداره)جواب همه ی دوست جونیارو دادم.فقط نمیدونم چرا توو وبلاگ نشون نمیده.دوست جونیا یکی کمک کنه .من بایییید چییییییییییییییییییکار کنم؟اخه احساس میکنم خیلی شرمنده تون شدم.سعی میکنم با اجازه تون همه تونو لینک کنکم.چطوره؟بازم بیای سر بزنین نظر بدین کمک کنین.خلاصه هوامو داشته باشین.دوستون دارم اساسییییییییییی...بوس...بوس...بوس...ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لی لی
29 آبان 91 23:06
سلام عزیزم وبت مبارکه ایشالا که به زودیه زود نینی دار بشی و دلت شاد بشه
خانمی باید به قسمت نظرات تائید شده بری و همه رو تائید کنی همون بالای آخرین نظراتِ



ممنون لی لی جان.بزار انجام بدم ببینم میشه..
نرگسی
29 آبان 91 23:16
سلام عزیزم.. برای جواب دادن زیر همون نظر باید روی پاسخ کلیک کنی یه کادر باز میشه میتونی اونجا جوابت رو بنویسی و بعد تایید رو میزنی و برمیگرده تو صفحه ی نظرات .. حالا برای دیده شدن تو وبت باید همون نظر رو تایید کنی تا دیده بشه .. زیر هر نظر هر کس میتونه آدرس ایمیل یا وبش رو بذاره که میتونی با کلیک روی کلمه ی سایت یا وب وارد وبش بشی و اونجا براش نظر بذاری .. موفق باشی عزیزم .. ایشالله نی نی هم زودی میاد ..


سلام جی جی.همه ی این کارا رو میکنم اما نمیشه.
هیراد و عمه لیلاش
29 آبان 91 23:22
عزیزم از خدا میخوام همونی که دوست داری خدا تو دامنت بذاره هنوز اول راهی عزیزم نمیدونم تا حالا چیکارا کردی ولی اگه با دکترت صحبت کردی بگو یکساله که این تصمیم و برنامه ریزیو دارید ولی به نتیجه نرسیدید تا اهمیت بدن بگذریم راجع به وب هم هر سوالی داشتی بپرس عزیزم


ممنون عمه جون هیراد جون.چشم
مامان ثنا سو گلی مامان و بابا
30 آبان 91 2:15
سلام عزیزم امیدت به خدا باشه من بعد از 15 سال مادر شدم. وقتی نظر را خوندی تاییدش کن فقط همین


سلام عزیزم.ممنون.تایید میکنم اما نمیشه دیگه.
مامان ثنا سو گلی مامان و بابا
30 آبان 91 16:45
من با افتخار شما را لینگ کردم.


ممنون مامان ثنا جون.من میام پیشتون..