زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

نوشتم تا بدونید..

1391/11/2 21:07
نویسنده : معصومه
935 بازدید
اشتراک گذاری

"زمستان را باور نکن،هوا بی تو سرد تر از این حرف هاست.."
سلام علیکم جمیعا..خوب بیدین؟ الهی شکر..به از یه غیبت تقریبا طولانی آمدیم.. و خوشا که خبر خوبی هم شنیدیم..دوست نی نی وبلاگیعزیزم سارا جان هم به خیل مادران اضافه شده ان..بسی شادمان شدیم و گرییدیم از شوق..با این حساب تمام دوستانی که در لینک دونی بنده می باشند یا مادر بوده اند از اول یا اینکه شدند..دوستای خوبم که تا این مدت مامان شدند و من واقعا واقعا از این اتفاق مبارکی که براشون افتاد خوشحالم اینا هستند:اولی فکر کنم "عاطفه "جونم بود از وبلاگ "نی نی ناز نازی"..بعدش "فاطمه سادات" جونم از وبلاگ" نی نی آیندمون" که حالا اسمش شده "برای کوچولوی توو راهی نازمون "بعدش "هیجان" جون از وبلاگ "هیجان" بعدش فکر کنم "هانی "جان بودن از وبلاگ "کاکل زری یا ناز پری" و بعدش "مری" جان از وبلاگ "نازک" که این مری جان از روزی که مامان شدن غیب شدن و کلی طاقچه بالا میزارن ونمیان وبشو آپ کنن از نی نی شون بگن و آخریشونم که "سارا "جونیه از وبلاگ" مسافر کوچولوی من.." دوستای عزیزم خوشحالم که مامان شدین و خوشحالتر از بابت اینکه لحظه لحظه ی انتظارتونو نوشتین و پا به پاتون اومدمو خوندمشون و بعد از هر بار فهمیدن از اینکه مامان شدین از شوق گریستمو شادی کردم و از خدا سلامتی همه ی نی نی ها و مخصوصا نی نی های شما رو خواستم..خجالت واقعا واقعا جدیه جدی نوشتم این پست و خوشحالم که اینجامو دوستای نازنینی چون شما دارم..بغل
اما بعد از این پر حرفی یه کم بگم از خودم..امروز دیگه کامل کامل پری تمام شد و بنده از فردا از دوباره و با توکل از خدا و با شوق امید برای نی نی دعوتنامه می فرستیم..به امید خدا یه طومار سوالهایی رو که نوشتم  فردا از خانم دکتر می پرسم.آخه میخام فردا یه سر برم دکتر ببینم چه خبره؟یه کم سوال و راهنمایی بپرسم و یه معاینه ای هم بشم از دوباره.دیگه فکر نکنم حرفی باشه جز اینکه دوستون دارم شدییییییییدد.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهلا
2 بهمن 91 21:30
می تونم بهت بگم تا سال دیگه تو هم مامان شدی
پس از ته دلت بگو ایشالا

ان شاالله..ممنون مهلا جان..آدرسی از خودت نذاشتی عزیزم..
مریم (مامان ثناجون)
2 بهمن 91 22:25
شرمنده خانمی بهت سر نزدم انشاالله شما هم مثل ما نی نی دار بشی دیگه وقت سر خواروندن هم نداری دیگه اگه دندون درد و کمر درد و زانو درد هم یکمرتبه بیاد سراغ ادم و ول کن قضیه هم نباشه که دیگه نور الا نور انشاالله هیچ کس بیمار نشود.


دشمنت شرمنده گلم..خدا بد نده..مادری همه چیش شیرینه نه عزیزم.. ان شاالله..
نیلوفر/مامانه روژینا
2 بهمن 91 22:59
سلام سلام/معصومه جان انشالله که ماهه دیگه از پری خبری نباشه ونی نی بیاد ودله همه ما رو شاد کنه.انشالله.
نی نی جون زودی بیا دیگه. من دلم میخواد زودتر بیای و با دخمل من دوست بشی ما همه منتظرتیم.


سلام عزیزم..ممنون..تا خدا چی بخواد دیگه.. خاله جون دیگه سعی میکنم زودی بیام و با روژینا خوشگلی دوست شم..
مامان عاطفه
3 بهمن 91 14:06
انشاالله انشاالله از ته دل تو هم مامان بشی.یه آن دلم شکست با این دل شکستم از خدا میخوام تو و بقیه خانوما که آرزوی مامان شدن دارن مامان بشن.عزیزم انشاالله تو همین سال 91مامان بشی. و وبلاگت یه رنگ و بوی دیگه بگیره.



ممنون عزیزم..ان شاالله که بخواد خدای مهربونم...
کاکل زری یا نازپری
3 بهمن 91 22:53
معصومه جون عزمت و جزم کن و توکل بر خدا این ماه منتظر خبر های خوبیییییییییییییم ماشااللههههههههههه ممنونمک که در وبت از منم یاد کردی دوست داریم ممممممممممم


کاکل زری یا نازپری
3 بهمن 91 22:54
معصومه جون عزمتو جزم کن و توکل بر خدا که انشاالله این ماه منتظر خبر خوب مامان شدنتیممم ماشااللهههههههه ممنونم که تو وبت از من یاد کردیییییییی دوست داریم مممممممممم[hr

خواهش میکنم گلم..کاری که نکردم...منم دوتایی تون و شدییید دوس دارم.. ان شاالله که این ماه خدا بخواد برامون..
مامان ماني مسافر كوچولو
5 بهمن 91 11:49
ايشا.. به زودي زود شما هم مامي ميشيد و شبا بيخواب


ممنون..ان شاالله..
شیدا
6 بهمن 91 18:25
ایشالا زودی نی نی دار میشی
لینکت کردم عزیزم


ممنون عزیزم..ان شاالله..منم با افتخار لینکتون میکنم...
مامان ماني مسافر كوچولو
7 بهمن 91 9:32



سپاس مهربان..
فاطمه سادات
7 بهمن 91 17:33
سلام عزیزم مرسی از اینکه اینقدر با محبتی انشالله به حق همین ایام عزیز نی نی خوشگلت تشریف بیاره
آپ کردم بلاخره


سلامممممممم..بالاخره اومدی..الان میام پیشت...
شیدا
8 بهمن 91 14:00
این جزو خصوصیاتمه،همه رو اذیت میکنم!!!
یبار استاد معارفم به عرفان گفت خواهش میکنم هرجا میری زنتو با خودت ببر


از شما خوشمان آمد اساسییییییی...D]