زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

بازگشت ب وبلاگ..خخخخخ

1393/11/10 0:08
نویسنده : معصومه
1,227 بازدید
اشتراک گذاری

اصلا باور نمیکنم ک سه ماهه آپ نکردم..وای خدا چقدر از اینجا دور بودم..سلام ب دوسای گلم ک توو مدت فراموشمون نکردن و جویای احوال ما بودن..قوربون دل مهربون همتون...نگید بی وفا بودم بخدا با ی پسر بچه شیطون که از دیوار راست بالا میره نه وقتی میمونه برا ادم و نه اصلا میزاره بیام پای  نت..بهر حال برگشتیم..خیلی گرد و خاک گرفته اینجا رو..کلی کار دارم..کلی عکس و پست دارم براتون بزارم..ان شاالله ب تکتکتون هم سر میزنم..فقط زمان لازم دارم..
ظاهر جدید نی نی وبلاگم شگفت زده ام کرده..واقعا از مدیریت نی نی وبلاگ سپاس..گرچه میدونم خیلی دیره..
حسین الان توو 16 ماهگیه و حسابی شیطون خوردنی شده..مامان،بابا،هفت/ینی رفت/بو؟؟ینی کو/به به.دده،ننه،نه، کبش/ینی کفش/هلوار/ینی شلوار خخخخخخ/اب و گاهی بجای اینگه بگه اب میگه آده،بهرک/بهارک،علی،عمه،عمو،دای/دایی/و یکی دو تا کلمه دیگه که الان یادم نیست..جدیدا هم خیلی وابسته من شده..خیلی..نمیدونم باید چیکارش کنم..قبلنا اینجور نبود..از وزنشم اصلا راضی نیستم ای حرص میده منو این وزن گرفتنش..دارم دق میکنم..غذا خوردنش گاهی خوبه گاهی نه.7تا هم دندون داره.4تا بالا3تا پایین..
جدیدا زیاد نمیتونم تمرکز کنم در آن واحد فکرم هزار جا میره پس تا چرت و پرت ننوشتم فعلا بای..ی پست کامل ان شاالله بعدا میزارم..فعلا هم دو تا عکس  از این وروجک داشته باشین تا با عکسای بیشتری خدمت برسم..راسی عکسای آتلیه ی پسری هم بالاخره حاضر شده..ی هفته قبل تولدش بردیم انداختیم تازه بدستمون رسید..اونارم میزارم ببینین ان شاالله..
ادامه مطلب لدفابوسمحبت


من عاشق این عکسم..حسین اینجا 5 ماهشه فک کنم..الهی مامان فدات شده وروجکم..


اینجا 13 ماهه اس..کوچولوی شیطون من..رو میز نشسته..
ان شاالله بزودی با عکسای بیشتر میام..

پسندها (2)

نظرات (3)

✍ مری
10 بهمن 93 18:03
به به سلااااااااااام خوش اومدین بابا بی معرفتتتتتتتتتتتت سه ماه!!!!!!!!!!!!!!! ماشالا به حسین آقا بعد سه ماه اومدی و عکس 5 ماهگی گذاشتی واقعاااااااااا خسته نباشیییی بدو بدو آپ جدیددددددددددد البته دعوات سرجاشه هاااااااااا
ثمره
14 بهمن 93 16:33
سلام معصومه خانم خوبی عزیزم،حسین جونم خوبه،دلمون تنگ شده بود براتون معلوم هست کجایی؟ ای جاااااااانم عزیزم،خدا حفظش کنه
معصومه
پاسخ
فداي مهربونيات
مژده
18 بهمن 93 13:37
به به رسیدن به خیر معصومه خانم من فکر کردم وبلاگ و بوسیدی گذاشتی کنار