زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

دو رقمی مامان

1393/5/29 22:18
نویسنده : معصومه
925 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم من ،گل من "ده ماهگیت "مبارک..
ماههای عمرت دو رقمی شدن پسر عزیزم ان شاالله همیشه سالم و سلامت باشی گلکم..
دوستت دارم پسر نازم..
سه چهارروز قبل تولد ده ماهگی حسین ی  گیلان گردی داشتیم..با خانواده ی شوشو..خوش گذشت خداروشکر..حسین حسابی آقا بود اصلا اذیت نکرد..ی پسر خوب بود که همه همسفرا آقا بودن حسین و تایید کردن..ان شاالله همیشه اینجوری خوش سفر بمونی عزیز دلم..
از کارات بگم عزیزم که:
پسر گل ما،درست در ده ماه و یک روزگی  4و5قدم ب تنهایی برداشت و مارو ذوق مرگ کرد..حسابی شیطون و خواستنی شده هزار ماشاالله..عروسکا اسباب بازیا و کنترلا رو میبره زیر مبل میندازه .بعد با سعی فراوون درشون میاره..برا خودش بازی میکنه.ینی هر اهنگی بشنوه شروع ب نینای میکنه بشکن هم میزنه البت ب نظر خودش بشکنه..قشنگ لیوانشو برمیداره و اب میخوره قشنگ یاد گرفته..دیکه کاملا بعضی از کارای مارو هم تقلید میکنه..گاهی بعضی چیزا رو که خودش با دس میخوره میگیم بزار دهن من مهربونانه میاره جلو تا بزاره دهنمون یا خودش نگفته این کارو میکنه.. عاشق وقتیم که سرشو میزاره روپام ..یا وقتی میگیم حسین صورتتو بیار بوسش کنیم صورتشو میاره تا بوس کنیم یا در مواقع عدیدی ی بوسی هم مارومیکنه..فعلا همینا یادم بود..
ادامه مطلب عکس دارد..خندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ی امامزاده بود به اسم امامزاده ابراهیم اینجا همونجاس.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسرم توو ماشین خوابیده..فدات شم  گل مامان

 

 

عکسا زیاده ولی بیشترشون دسته جمعیه نمیشه گذاشت..اینا عکسای سفرمون بود.پسرم دیگه ده ماهشه توو عکسا..

پسندها (2)

نظرات (5)

مــآمــآنــے
11 شهریور 93 18:35
ممنون عزیز دلم گل پسرو ببوس[پاسخ
معصومه
پاسخ
چشم...عزیزم
ثمره
11 شهریور 93 18:41
عزییییییییییییییییزم...خداحفظش کنه ان شالله همیشه به گردش وسفر
معصومه
پاسخ
سلام ثمره عزیزم..ممنون..نمیدونم کامنتای من برات میاد یا نه ولی خیلی ب یادتونیم ما دوتا..
سمیرا
12 شهریور 93 20:55
عززززززززززززیزم
معصومه
پاسخ
مامان و بابا
23 شهریور 93 21:16
ده ماهگی و اولین قدمات مبارک عزیزم ایشالا ۱۰۰ ساله شی
معصومه
پاسخ
ممنون عزیزم..
مامان فاطمه
2 مهر 93 22:42
عزیزم ماشا...بزرگ شدی