زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

سه ماهگی گل پسری

1392/10/23 21:56
نویسنده : معصومه
1,254 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدای مهربون...
امروز سه ماهگیه گل پسرم..مبارکش باشه..ان شااالله همیشه ی همیشه سالم و سلامت باشه .. البته همه کوچولوها..فرشته های روی زمین... پسملی من قند عسلم سه ماهگیت مبارک..جیغ دست هوراااااااهورا
ی کم خسته ام..حسابی با حسین جان مشغولم و کمتر وقت میکنم بیام اینجا...
گاهی که شدید دلم برای  نی نی وبلاگیا تنگ میشه میام تند تند خاموش میخونمتون..
تند و تند تا حسین خوابه اطلاعات این چند وقته رو بدم..
خداروشکر به لطف دعای شما دوسای عزیزم حلقه ی ختنه ی پسرم روز چهارم افتاد و منو حسابی خوشحال کرد.اما خب فرداش سرفه های وحشتناکش شروع شد و ی فاز جدید از وظایف منم شروع شد.. واکسن دو ماهگیش خداروشکر زیاد اذیت نکرد.فقط ی کم دد داشت و تبم نکرد خداروشکر..
پسرم ماشاالله بزرگ شده..سرو صداهاش بیشتر شده.آآا و بووو و قلقلکشم میدی با صدای بلند میخنده..حسابی هم شکمو شده. تا فرصت گیر میاره دستشو میکنه توو دهنش و ملچ و مولوچ راه میندازه..پتوشو و خلاصه هرچی دم دستش باشه سریع میفرسته دم دهنش..
خوابشم خوب شده و شبا ساعت 4 یا 5 صب پا هم نمیشه با صدای ملچ و مولوچ دسش من بیدار میشم و شیرش میدم بعد میخوابه تا 8 یا 8 و نیم.اما خب روزا خوابش کمه.البته اگه سیر بشه میخوابه ها..چند باری مجبور شدم بهش شیر خشک بدم..بزرگ شده وروجک انگاری شیرم سیرش نمیکنه..توروخدا دعا کنین شیرم زیاد شه بچه ام شیر خشکی نشه..خیلی بخاطر این موضوع این روزا درگیرم.. دیگه اینکه پسر خنده روی من حسابی دلبری میکنه و ماروعاشق خودش.. بابام و مامانم که عاشقشن..همش حرف حسین توو خونه شون..نیس نوه اولشون هم هس...
حسابی هم که از قافله عقب افتادم تولد سه سالگی نی نی و بلاگ شد و هیچ کاری براش نکردم..از همینجا میگم نی نی وبلاگ عزیز تولد سه سالگیت مبارک..همیشه پایدار باشی..قلب
بفرمایین ادامه مطلب...


حسین جان من تو یکی از همین روزای گذشته

و باز هم ایشون...

ببینین چه بامزه و شلخته اس اینجا پسرم..این عکس فقط جهت نشان دادن بامزگی ایشون گذاشته شده

هندونه ی خوردنی مامان..این هندونه ی شب یلدای ما بود..بخور بخورش کردیم

همش هم که با دستات ور میری عش مامان..بخورمتتتتتتتتت

فدای اون نگاه کردنت..

پسرم با تم انگری بردز!!!!!!این پتوی پسریه...

پسرم لختی پختیه..ببخشین خاله ها...


ببینین پسری کجا خوابیدههههههههههه!!!

پسری با لباسایی که عمو جونیش خریده براش..دارم میریم خونه ی بابا بزرگی..(بابای بابا)

عکسای جامونده از خیلی قبلتر.توو دوربین خواهر بود....ده روزگی حسینه..بعد از حموم ده روزگی و ی خواب دلچسب ..چه کوچولو بوده..الهییی

پسر جیگری من..قربون خنده هات مادر جووووون
*بخاطر کیفیت بعضی از عکسا شرمنده..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مهسا مامان هلیا
23 دی 92 22:03
مبارکه مبارکه.ایشالا زیر سایه ی مامان بابا بزرگ شه
معصومه
پاسخ
ممنون عزیزم..
مری
24 دی 92 1:10
ای جونممممم گل خاله رو ببین هرچند با مامانیت قهرم خاله جون اما اومدم یه چیزایی اینجا برات بنویسم اگه منظور مامان خانمت اینه که تو 2ماهگی وزنت 5600بوده خیلی هم خوب بوده بهش بگو مایعات زیاد بخوره و زیاد شیرت بده خیلیییییییییییی خوشمزه ی خالههههه الهی ماشالا چقد نازی ابروهاتم که پیونده جونممممم زنده باشی بوسسسسسسسسس
معصومه
پاسخ
MYcs5W1of00sI641VNYjiu8yTjPnGDG4Idp20ywj75pH52cE155sJE0WQmOKzl0HppIMf_3ky97JB-pvjwur34AZAqHtMJduNx3I4yhGQXw.
24 دی 92 16:56
ماشالله چه بزرگ شده اقا کوشولو راستی برای شیرت مبیتونی چای شیرافزا از عطاری بگیری و دیگه اینکه دقت کن ببین با خوردن چه چیزایی شیرت زیاد میشه من خودم میوه مخصوصا انگور خیلی برام تاثیر داره
معصومه
پاسخ
ممنون عزیزم.. بعله دقت دارم ..خیلی اذیتم.. راسی اسم و آدرس شما خوب نرسیده متوجه نشدم اسم شمارو
رومینا
25 دی 92 12:51
هزار ماشالله مثل گل میمونه
معصومه
پاسخ
سمیرا
26 دی 92 20:46
هزارماشاءالله عزززززززززززیزم چقدرچهرش عوض شده معصومه جون برای ازدیادشیر,رازیانه خیلی خوبه...
معصومه
پاسخ
ممنون عزیزم..میخورم..
مژده
28 دی 92 19:52
ای خدا ابرو هاشو نگاه کن ماشاالله ازین به بعد باید بهش بگم حسین ابلو
معصومه
پاسخ
سارا
30 دی 92 18:01
ماشاالله بچه ها به سرعت باد بزرگ میشن.چشم رو هم بزاریم وقت دامادیشون میشه انشاالله سلامت باشه حسین جونی
معصومه
پاسخ
ان شاالله..ممنون عزیزم ساراجان
مرمر مامی کسرا کوچولو
3 بهمن 92 12:48
قلبون جیگلش....عـــــــــــــــــــــزیزم...بوس بوس... میخورمتاااااااااااااااااااااااااااا
مرمر مامی کسرا کوچولو
3 بهمن 92 12:48
وای من عاشق عکس آخریتم....
معصومه
پاسخ
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
3 بهمن 92 14:07
چه عجببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب شرمنده کردین. دستتون درد نکنه. چشممون به جمال حسین آقا روشن شد.ماشالله هزار ماشالله ماهه،گل شده. لختیهاشو بگردم.ناااااازی. بوس بوس بوس از گونه هاش از مماخش از پیشونیش. یه دل سیر نگات کردم گلم. واقعا ممنون مامان معصومه،
معصومه
پاسخ
آیکون پاک کردن عرق ممنون عاطفه جونم..
خاله ی آریسا
10 بهمن 92 10:21
کوچولو موچولو 3ماهگیت مبارک عزیزم
معصومه
پاسخ
ممنون خاله جونننننننننننننننننننننی
شیدا
5 اسفند 92 22:50
ای جووووووووووووونم جوجوی پررو معصومه حسینم که بدتر از صبا کچله،من که به عرفان میگم فکرنکنم هیچوقت مو دراره