زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

بعد از مدتها ما اومدیم

1392/9/9 16:57
نویسنده : معصومه
1,424 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربون..
من اومدم با کلی شرمندگی..میدونم تنبلم ولی خب چه کنم..ان شاالله حسین جان یاری کنه و من بتونم این پست و تموم کنم و بزارم..بخدا بیشتر مطلب نذاشتنم بخاطر عکس  بود..میدونم کچلم میکردین اگه بدون عکس آپ میکردم.. بعدش اینکه ی کم شیرم کم بود خیلی اذیت میشدیم منو حسین..ولی ی چند روزیه انگاری شیرم راه افتاده خیلی بهتر شده خداروشکر..خدا کنه همینجوری بمونه و هی بیشتر شه..ما خوبیم خداروشکر..پسری هم خوبه و بزرگ شده الحمدلله..پنجشنبه ختنه اش کردیم و خیالم از این بابتمراحت شد..خدا کنه حلقه اش زود بیفته .وای خدا من چقد حرف نگفته دارم و نمیدونم از کجا بگم..آها اول اینو بگم که دارم زندایی میشم..خواهر شوهری حامله اس..سه ماهشه.. دیگه اینکه روزامون با حسین داره تند تند میگذره ..حسابی درگیر حسین و عاشقش..باباش که وحشتناک دوسش داره و عشق میکنن دوتایی..از زایمانم بگم که خداروشکر خیلی راحت بود و زیاد اذیت و درد نداشت..حتی بعد عمل فقط سردرد بدی گرفتم که بیشترش مال کم خونی بدی بود که گرفته بودم/ دوسان واقعا ازتون ممنون بخاطر تمام لطفهایی که در حقم داشتین..بخصوص تشکر ویژه از مری جون بخاط تمام راهنماییاش..بابا ی پا دکتره..هر کمک و مشاوره ای خواستین برین ازش بپرسین والا..وبلاگ قصه ی نازک من توو لینکام هست..
باران جان عزیزم ممنون از همراهی همیشه ات..خدا کنه زایمان راحتی داشته باشی خانوومی..
ادامه مطلب فراموش نشه..


اینجا پسرم تو بیست و سه روزگی حاضر شده داریم میریم مراسم شیرخوارگان حسینی

اینجا مراسم تموم شده حاضر شذیم بریم خونه..پسرم توو مراسم خیلی خوببود و اصلا گریه نکرد..همش خواب بود بچم..الهی فداش شم..پسر خوبی بود


اینم ی عکس هویجوری از پسری..موهای پسرم داره میره..بچم داره کچل میشهعینک


اینم ی عکس دیگه..اینجا پسری دو ساعت بعد از حموم چله اشه..و ما همچنان درگیر بودیم بخوابونیشم که نشد و بیخالش شدیم..ی کم باهاش بازی کردیم بعدش خوابید..


خواب ناز پسرم
ان شاالله بازم با عکسای جدید آپ میکنم..فقط دعا کنین حلقه ی پسرم زیاد اذیت نکنه..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

sanaz
9 آذر 92 16:59
Khoda hefzesh kone
معصومه
پاسخ
سلامت باشی عزیزم
مری
9 آذر 92 17:43
ای جونمممممممممممم قل قلیو ببین چقده نازهههههههه خدای من مصی از رو حسین میتونم تصور کنم خودت چه شکلی هستیآخه خودت گفتی شبیه ته نازخاله الهی قولبونت... کچلم که کردیخداروشکر که شیر مامان خوب شه بهترم میشه عزیزم نگران نباش...حسابی خجالت دادی بابت تشکر مرسی گلم کاری نکردمراسی اون همسری بید عایا؟ بوس برا حسین خالهههههههههههههههه
معصومه
پاسخ
آره همسریه خاله ی مهلبون..
مینا مامان روشا
9 آذر 92 17:57
مبارکه عزیز دلم. مامانی تو رو خدا زودتر بیا عکس بذار.ببوس گل پس رو
معصومه
پاسخ
عکس گذاشتم که..بازم میزارم چشم
سمیرا
9 آذر 92 18:08
سلام عزیزم,2تائیتون خوش اومدین دوبارههزار ماشاءالله به این حسین آقای گلزیر سایه ی امام حسین و مادر و پدرش باشه إن شاءالله مبارک باشه که ختنش کردین,إن شاءالله بزودی و راحتی حلقش بیفته ومامانیشم اذیت نشه التماس دعا معصومه جون
معصومه
پاسخ
سلا خانووووم خوبی؟سلامت باشی و ان شاالله بزودی حاجت روا..
سارا
9 آذر 92 19:44
قدم حسین آقا مبارک باشه عزیزم میدونم چه حالی داری.تو هم میدونی من چه حالی دارم راستی بابت حلقه ختنه خیالت راحت.روزی چند بار بشورشی زودتر میوفته بچه هم اذیت نمیشه
معصومه
پاسخ
آره خداروشکر زود افتاد
مامان عاطفه
9 آذر 92 22:38
سلام ای جوووووونم. مرد شدی پسرنااز.انشالله اذیت نمیشه گلم.امیررضا 6روزه حلقش افتاد،پماد و هیچی بهش نزن.حرفی که دکتر به ما گفت. میدونم خیلی سخته حسین آقا چه زود داره موهاش میریزه.امیررضا تازه ریزشش شروع شده...... بووس برا فسقلی
معصومه
پاسخ
شیدا
10 آذر 92 2:35
واااااااااااای معصومه برگشتی؟ قلبون پسمل طلات بشم من شبیه توئه یا باباش؟؟ دختر من چی که از اول کچل بود
معصومه
پاسخ
فعلا که دقیق معلوم نیست..شبیه دوتامون
مامان توت فرنگی(امیرعلی)
10 آذر 92 14:52
عزیزم خوشحالم که تونستی کارها را تنظیم کنی و بیای تو نت نگران کمبور شیرت نباش بچه تو روزهای اول همونقدر نیاز داره مثل من نباش که به حرف اطرافیان ه توجه کردم که میگن شیرت کمه بیشتر استرس می گیری به تدریح اضافه میشه ولی دلستر واقعا معجزه می کنه سعی کن زیاد بخوری
معصومه
پاسخ
ممنون عزیزم..
مژدهl
10 آذر 92 20:34
گوگولی من
معصومه
پاسخ
کاکل زری یا ناز پریییی
11 آذر 92 12:12
واییییی معصوم جونمممممممممممم دلم برات یک ذره شده بودددددددددددددد دختر فکر کردم دیگه مارو یادت رفته الهی بگردمممممممممم ای جیگر خاله رووووووووووووو نگران حلقه اش نباش می افته بی دردسر راحتتتتتتتتتت خودت خوبی؟؟؟ خیلی خوشحال شدم اپ کردی بازم بیا برامون بگو
معصومه
پاسخ
ارتین گلم چطوره؟خوبه؟
نیلوفر/مامانه روژینا
12 آذر 92 2:32
خدایا چفدر کوشولو و نانازه این پسملی. خدا نگهش داره.و در پناه امام حسین زندگی موفق وشادی داشته باشه. تو عکس یکی مونده به اخر چقدر بامزه لبخند زده هر چند که هنوز نمیدونم حلقه ختنه چیه.اما امیدوارم که اذیتش نکنه راستی معصومه جونم حسین جان سردش نشه بنظرم لباساش خیلی کمه.البته ببخشیداااااااااا. اخه من برای روژینا لباس زیاد تن میکنم.و از یه طرف هم خونمون سرده
معصومه
پاسخ
مرسی عزیزم..ان شاالله میدونی ی روز حلقه چیه خواهش میکنم..حق داری عزیزم
مهتاب
13 آذر 92 16:38
چقدر ناز شده گل پسرت
معصومه
پاسخ
لطف داری گلم
مرمر(مامی کسرا)
13 آذر 92 17:12
عزیزم ایشالا زودی میوفته..من که کسرا رو سنتی ختنه کردموویه ماه تمتم اذیت شدیم هردومونووبه زور و هزار دردسر خوب شد...تازشم تو این 1 ماه همش بدون پنبرز بود.. عزاداریهات قبول باشه حسین جان... راستی چرا رکابی تنشه؟؟؟نکن معصومه جان بچه سرما میخوره........
معصومه
پاسخ
خداروشکر زیاد اذیت نکرد..چهارروزه افتاد..چشم..نگران نباش
مامان الناز
15 آذر 92 3:01
همیشه شاد و خوش باشید
معصومه
پاسخ
ممنون عیزم..همچنین شما
باران
16 آذر 92 7:53
سلام عزيزم خوبي؟ مواظب خودت و اين حسين گل ما هم باش اين روزا هوا سرد شده و زمستونه زودتر از موعدش رسيده
معصومه
پاسخ
سلام..مرسی خانومی..چشم
مــآمــآنـے
16 آذر 92 11:27
خدا حفظش کنه ماشالله
معصومه
پاسخ
ممنون گلی
مــآمــآنـے
16 آذر 92 11:49
اگر تیک خصوصی نزدم نظرمو تایید نکن رمز دادم
معصومه
پاسخ
ok
خاله ی آریسا
17 آذر 92 10:00
خدا حفظش کنه ما که نمیدونیم شبیه کیه حداقل خودت بهمون بگو عزیزم
معصومه
پاسخ
عزیزم هم شبیه منه..هم باباش..فعلا دقیقا معلوم نیس شبیه کیه
مینا مامان روشا
17 آذر 92 12:57
حتما به وبلاگ من سر بزنین و واسه یه نی نی کوچولو دعا کنین
معصومه
پاسخ
اومدم دیدم حالش خوب شده خداروشکر
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
17 آذر 92 14:58
ماشالله به حسین جان خدا حفظش کنه الهی بزودی دوباره موهاش درمیاد نگران نباش مامانی
معصومه
پاسخ
ممنون عزیزم..کم پیدا شدی فاطمه جان..
ماچهار نفر
20 آذر 92 14:26
عزیزم خوبید حسین جان از طرف من ببوس دانیال بیدارشد برم یه خبر خوب دارم برو بخون
معصومه
پاسخ
ای جان از اسمت فهمیدم چه خبر شده..مبارک باشه..پس دیگه زود زود آپ کن
کاکل زری یا ناز پریییی
21 آذر 92 16:35
سلام معصومه جونم خوبی؟ حسین کوچولو چطوره؟ خصوصیتو چک کن عزیزم
معصومه
پاسخ
سلام..ممنون عزیزم..مرسی
مژده
23 آذر 92 20:04
سلام عزیزم میدونم این روزا سرت خیلی شلوغه و کمتر میرسی آپ کنی میخواستم هم خسته نباشید بهت بگم هم تولد خودت که امسال یه حال و هوای دیگه داره و 2ماهگی حسین کوچولو را تبریک بهت بگم خوش باشی گلم
معصومه
پاسخ
ممنون عزیزم..خیلی خوشحال شدمکه یادت بود..خسته نباشیدت واقعا خستگی از من به در کرد.ممنون مژده جونییییییییی
مــآمــآنـے
24 آذر 92 11:25
ببخشید عزیزم انقد سرم شلوغه که هنوز به خیلیا رمز ندادم عفو کن عزیزم چه خبرا؟ عکس جدید نمی زاری؟ نی نی داری خوبه؟ گل پسری خوبه؟ ارومه؟
مــآمــآنـے
24 آذر 92 11:26
انقد کسری شیطون شده که نمیزاره بیام پشت سیستم سیستم هووشه دیگه
معصومه
پاسخ
ثمره
26 آذر 92 1:45
معصومه
پاسخ
و برای ثمره ی خوش قلب..
نگاری
27 آذر 92 16:03
ای جونم عزیزم خدا نگهش داره واست. نگران حلقه هم نباش خیلی اذیت نمی کنه
معصومه
پاسخ
آره اذیت نکرد خداروشکر..چهار روزه افتاد
مرمر(مامی کسرا)
28 آذر 92 0:07
پس کوووووووو عکسای جیگر من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلم تنگه برات جونم.....
معصومه
پاسخ
عزیزمممم.. خوبی؟ به زودی ان شاالله..
مامان اهورا (نرگس)
1 دی 92 13:00
خدا حفظش کنه...ماشالله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نگران نباش.حلقه ی اهورا 1 هفته ای افتاد...
معصومه
پاسخ
ممنون عزیز دلم.. خداروشکر زیا اذیت نکرد حلقه اش..روز چهارم هم افتاد..
مری
7 دی 92 11:16
سلام منو بهداد اومدیم سالگرد ازدواج و تولدتو تبریک بگیم خاله....پست که نمیزاری جواب اس هم که نمیدی لااقل بذار اینجور بیاییم پیشتون
معصومه
پاسخ
سلام عزیزم..ممنون..لطف کردی...بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
نیلوفر/مامانه روژینا
13 دی 92 1:34
معصومه جون.زود. زود اپ کن.دلمون برای گل پسر تنگ شده.
معصومه
پاسخ
مری
18 دی 92 12:51
باهات قهرماااااااااااااااااااااااااااااااا
معصومه
پاسخ