زیباترین آرزوی ما،حسین جان مازیباترین آرزوی ما،حسین جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

خدا جوونی ،نی نی مو نو فرستاد..

ادامه این روزای شیرین

1392/6/25 22:27
نویسنده : معصومه
953 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت دوسای گلم..خوبین؟قلبولادت امام مهربانی ها،امام رضا رو به همتون تبریک میگم ان شااله امام رضا نظر لطفشو توو این روزای قشنگ به هممون بندازه..هورا
من و پسملی هم خوبیم..ینی بهتر شدیم خداروشکر..ی مدت سرما خورده بودم حسابی..ولی الان بهترم..
دیروز خونه ی مامانم اینا مولودی داشتیم برا ولادت امام رضا علیه السلام..خیلی خوب بود خوش گذشت  نی نی حسابی توو دلم شیطونی کرد توو دلم..انگاری خوشش اومده بود..شبشم سالگرد ازدواج داداشم اینا بود و خونشون بودیم..الهی شکر خیلی خوب بود دیروز..
روزامونم داره تند و تند میگذره و ما داریم ان شاالله به زمینی شدن نی نی نزدیک میشیم..
ان شاالله فردا وارد هفته سی و پنج حاملگی میشیم..دیگه چیزی نمونده به ورودت عزیزدلم... هم خوشحالم حسابی هم استرس دارم شدید..خدا خودش آرومم کنه به لطفش..
چند روزه سوزش معده اذیتم میکنه..گاهی وقتا انگار شکممو گذاشتن رو ویبره..انقده میلرزه..بنظرتون نی نی داره اون توو  چیکار میکنه؟
وای خدا پاییزم داره از راه میرسه..ی فصل پر از عشق و عاشقانه..وای خداروشکرررر..من عاشق فصل پاییزم..قلب
ببخشین این روزا خیلی زود خسته میشم..سنگین شدم ..پس تا همینجا بسه..دوستون دارم حسابی..
کامنتای پست قبلم بی جواب تایید میشن شرمنده..خجالتان شاالله زودی میام و تک تکتون سر میزنم..بوس بوس..ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

باران(عاشقانه با تو بودن)
26 شهریور 92 9:50
عيدتون مبارک معصومه جون


ممنون عزیزم باران جونممممم..
هانی
26 شهریور 92 20:36
واییییییییییییی جونم معصومهههههههههههه هفته 3555555555 چه زود گذشت ای خدا پسرمون سالم و خوشکل بزار بقل مامانشششششش .منم این روز عزیزو بهت تبریک میگم عزیزم.

راستی معصومه هنوز سونوی 3بعدی نرفتم از دکترمم پرسیدم گفت 1بار برو ایرادی نداره احتمالا برای هفته 22 برم.
مواظب خودت باش بوسسسسسسسس

ممنون عزیزم..بوسسسس
مژده
28 شهریور 92 16:48
عزیزم وارد وبت که شدم دیدم پسملی 8ماهه شده خیلی ذوق کردم به سلامتی باشه


ممنون گلم سلامت باشی عزیزم..